Onko Lappeenrannassa liikettä, jossa laitetaan ikkunatummennuksia? Kokemuksia lopputuloksesta ja hinnasta? Pitäisi laitta farkkuun takalasit tummaksi.
Ikkunatummennukset
15
3240
Vastaukset
- mitä hyötyä?
ootko joku amis?
- alkuperäinen kirjoittaja
Syystä että, perheessä on lapsia 2 mustaa koiraa. Eli auringonvalolta suojaa.
Ja sitä paitsi, eiköhän ne "amikset" laita tummennuksensa ihan omin kätösin. Itse haluaisin ammattilaisen jäljen ikkunoihini. - ......
alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Syystä että, perheessä on lapsia 2 mustaa koiraa. Eli auringonvalolta suojaa.
Ja sitä paitsi, eiköhän ne "amikset" laita tummennuksensa ihan omin kätösin. Itse haluaisin ammattilaisen jäljen ikkunoihini.kannattaa käydä asennuttamassa hugget:illa hyvä jälki ja takuut
- miemie
...... kirjoitti:
kannattaa käydä asennuttamassa hugget:illa hyvä jälki ja takuut
Paljos sille touhulle tulee hintaa? Normaalille sedan malliselle autolle siis.
- kyselee
idiootti!
- Soldier-of-fortune
miemie kirjoitti:
Paljos sille touhulle tulee hintaa? Normaalille sedan malliselle autolle siis.
tuli hieman alle 150egee kun oman auton siellä käytin(takalasi takasivulasit)Jälki erinomaista,suosittelen!
- SP.
Soldier-of-fortune kirjoitti:
tuli hieman alle 150egee kun oman auton siellä käytin(takalasi takasivulasit)Jälki erinomaista,suosittelen!
täytyykö autosta purkaa esim ovipahveja pois kun vie sinne? vai voiko viedä ihan sellaisenaan
- kiinnostunut asiasta
...... kirjoitti:
kannattaa käydä asennuttamassa hugget:illa hyvä jälki ja takuut
nii missä se sijaitsee ?
- tää on niin tätä
no kalvothan laitetaan just sitä varten et ollaan amiksia! kukaan muuhan niitä ei laita. suomen valtion päämiehetkin on sit varmaan amiksii ja moni poliisi siin samas. kalvot vähentää auton sisätilojen lämpeämistä ja vahvistaa samalla ikkunaa ettei sitä saa rikottua niin helposti ja kolarissa lasit ei tuu niin helposti sisälle. ulkonäkö paranaa monissa autoissa paljon kalvoilla. rosmonussankäämit ei nää autoon niin helposti eli ei houkuta murtautua. näin niiku alkuun miks kannatan kalvojen laittamista.
ite laitatin kalvot autooni tummennus lustig nimiseltä firmalta mikä kiertää suomea tekemässä noita. joutsenossa laittoivat ja maksoi 5 lasia 250 eeroo. - tarvii
SP. kirjoitti:
täytyykö autosta purkaa esim ovipahveja pois kun vie sinne? vai voiko viedä ihan sellaisenaan
purkaa mitään pois. ne laitetaan lasiin kiinni ja liuutetaan listan alle piiloon.
- reijohaakana
just tällaisia apinoita joitten mielestä kaikki laitetut autot on amisautoja.
- myös..
reijohaakana kirjoitti:
just tällaisia apinoita joitten mielestä kaikki laitetut autot on amisautoja.
Xzibit on amis ja sehän menee pahasti ristiin kun se on myös räppäri.
- samalanteri
myös.. kirjoitti:
Xzibit on amis ja sehän menee pahasti ristiin kun se on myös räppäri.
sehän se vasta amis onkin ku on ittensäki tummentanut!
- SP.
samalanteri kirjoitti:
sehän se vasta amis onkin ku on ittensäki tummentanut!
niinpä :D
- xaaaaaaaaara
SP. kirjoitti:
niinpä :D
on yksi heppu joka tekee laatutyötä elinikäisellä takuulla ja kalvojen haaleus valittavissa
mulle teki 110€lla Citroen Xaran farmarin
hänen sähköpostinsa [email protected]
suosittelen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740