Sinä pelkäät minua
Kyllä, minä olen sinun
pahin painajaisesi
Minä olen se joka
ei lähde pois
Unohda hukkaa hukuta
ja kuitenkin yöllä unissasi
sinä vedät minut kainaloosi
kuiskaat minun nimeäni
Kerrot minun olevan sinun
elämäsi - unesi - rakkautesi
Älä minua syytä
Sinä se rakastumaan menit
Vapaasta sydämmesi tahdosta
SORRY VAAN
4
411
Vastaukset
Luen uudelleen, on hieno.
Hyvää päivää sinne jonnekkin.- *MURUKULTA*
Kevyt keskiyön runo viimeyöltä.
Mistä lie tullut päähän! :)
Täällä alkoi tihutteleen vettä,vähän synkän puoleinen taivas, ehdin vähän pihallakin huusaan.
Kivaa iltaa sinulle ja kiitos! :)
- Liona
yöllä, aamulla raikas kaste rakkauden, hei murukulta, sorry että vastaan kuumeessa, tulos on sen mukainen, pidin tästä kuitenkin, kiitos siitä
- *MURUKULTA*
Luin äsken tuon sinun runosi ja ajattelin, että ihan kuin olisit sairas, kuumeessa ja niin oletkin. En vielä ole ehtinyt katsoa sen kummemmin mitään, kun tulin kotiinkin ja silmätkin alkaa olla ristissä! Ja pitäisi vielä kirjoittaakin ..
Sinulla on ollut korkea kuume, jos olet painajaisia nähnyt!Koita rauhoittaa mielesi,niin uni on parempi ja lepoa..kyllä sinä tiedät! :)) Vanhat saarnat pitää edelleenkin paikkansa, niin tylsältä kuin se tuntuukin! Koita parantua ihan rauhassa! Enkeleitä sinulle! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115187Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493362Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle893172Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382688- 811837
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411570450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1241539Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311386Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1211189- 161139