Rakkaat katsojat

KarlottaCarlos

Suoraan sanottuna; haistakaa niityn pahimman hajuista kukkasta.

Rahat eivät tipu siitä, että on sen kolme kuukautta talossa kuten viisaimmat meistä varmasti jo viime vuoden Antin ja Tiinan perusteella päättelivätkin.

On yksi ja sama tuleeko kilpailija mukaan aivan alussa vai kahta päivää ennen loppua. Luulette, että nämä nyt tulleet uudet talolaiset pääsevät jollakin vapaakyydillä tänne, eivätkä siksi ansaitse voittaa.

Totuus, ystävät hyvät, on se, että noilla uusilla talolaisilla on vaikeammat olosuhteet. kansa ei ole tottunut heihin, kansalla on jo omat suosikkinsa, he eivät välttämättä pääse mukaan jo muodostuneisiin ryhmiin. He tulevat mukaan ulkopuolisina ja vakavana vaarana on, että heille käy noin kuin Sorellalle.

Heillä ei ole yhtään sen parempia mahdollisuuksia voittaa kuin vanhoillakaan. Sen ajan pituudella ei ole mitään merkitystä. Vain sillä on, kuinka kilpailijat valloittavat yleisön sydämet. Edellä mainituista syistä se sydämen valloittaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin noilla vanhoilla, joihin yleisö on jo ehtinyt tottua.

Voitte nyt käydä inisemään esimurrosikäisen tai hömelön vanhan papparaisen äänellänne, kuinka väärässä/tyhmä/osaamaton/idiootti/v****n ääliö olen. Minä olen kuitenkin oikeassa, myönsittepä sitä tai ette.

Odotan innolla vastaanottoanne, jos kehtaatte ikinä edes kommentoida.

14

860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentoida

löit jauhot suuhun ;)

• KarlottaCarlos

Onneksi en sentään mustaa paskaa.

• Freedomcall

Ensin sanon että olen 29vuotias mies henkilö. Olen täysin erimieltä sinun kanssasi. Törkeää että sanot olevasi täysin oikeassa ja haukut ihmisiä: Voitte nyt käydä inisemään esimurrosikäisen tai hömelön vanhan papparaisen äänellänne, kuinka... Oliko toi sinusta fiksua?? Täällä kaikki porukka asioista erimieltä halusit tai et! Minun mielipiteeni on että 2006 BB on epäonnistunut, siitä voi olla jokainen omaa mieltä. BB:n perus ideahan on että porukka taloon 3kk ei minkään sortin "ulkomaailma" tietoa. Katsotaan kellä parhaiten pää kestää sulettua taloa. Nyt porukkaa tulee kesken pelin taloon tietäen kaiken miten äänestys tapahtuu kuka on suosikki miten peliä kannattaa pelata jne... Alusta asti ollut porukka on ollu 38päivää jo talossa miettien kaikkea noita mitä mainitsin ja ikävä omaisia pää alkaa oleen tiukilla. Uudet on vasta tulleet ja virtaa on pelata peliä ehkä paremmin. Tämä on minun mielipiteeni pelistä. Se miten sinä KarlottaCarlos asiasi ilmaisit niin voin sanoa että opettele päteminen kunnolla ennenku sitä harrastat. Ps. BB ei ole kuin formaatti ei teidän elämän loppu ottakaa rauhallisemmin mutta täysillä ;)

• KarlottaCarlos

Faktoista ei valitettavasti voi olla minkäänlaisia mielipiteitä.

• Freedomcall
        KarlottaCarlos kirjoitti:

Faktoista ei valitettavasti voi olla minkäänlaisia mielipiteitä.

Olet kyllä todella tyhjän tärkeä ihminen. Puhut ja väität etkä tiedä edes mistä puhut. Tiedätkö mitä Fakta tarkoittaa?? Pätemisen tunnet kyllä näköjään hyvinki. Kalea lainaten Lopeta toi AKTI :D

• KarlottaCarlos
        Freedomcall kirjoitti:

Olet kyllä todella tyhjän tärkeä ihminen. Puhut ja väität etkä tiedä edes mistä puhut. Tiedätkö mitä Fakta tarkoittaa?? Pätemisen tunnet kyllä näköjään hyvinki. Kalea lainaten Lopeta toi AKTI :D

"Aurinko on aurinkokunnan keskus", "1 1=2".

Siinä muutama esimerkki faktoista.

"Punainen on kiva väri", "olet ihan v****un tyhjän tärkeä ihminen" jne taas ovat niitä mielipiteitä.

• FreedomCall

"Aurinko on aurinkokunnan keskus", "1 1=2".

Siinä muutama esimerkki faktoista.

"Punainen on kiva väri", "olet ihan v****un tyhjän tärkeä ihminen" jne taas ovat niitä mielipiteitä.

Toi sun eka viestis mistä tää kaikki lähti on täynnä mielipiteitä. Hienoa että osaat laskea jopa kahteen ja osaat tähtitiedettä. Good 4 U :) haukuit muita ihmisiä täällä myöskin onko sekin sinusta FAKTA?? Muista vanha viisaus: Jos sinusta tuntuu että tinkaat idiootin kanssa niin muista, se toinen saattaa ajatella sinusta juuri samoin. Hyvää syksyn jatkoa sinulle ja onnea!! sitä näköjään tulet tuolla asenteella tarvitsemaan ;)

• KarlottaCarlos
        FreedomCall kirjoitti:

Toi sun eka viestis mistä tää kaikki lähti on täynnä mielipiteitä. Hienoa että osaat laskea jopa kahteen ja osaat tähtitiedettä. Good 4 U :) haukuit muita ihmisiä täällä myöskin onko sekin sinusta FAKTA?? Muista vanha viisaus: Jos sinusta tuntuu että tinkaat idiootin kanssa niin muista, se toinen saattaa ajatella sinusta juuri samoin. Hyvää syksyn jatkoa sinulle ja onnea!! sitä näköjään tulet tuolla asenteella tarvitsemaan ;)

Voi ei, ne juuri ovat niitä faktoja. Sen sinäkin tuolla jankkaamisellasi jo todistit.

Onnea elämään sinullekin.

• FreedomCall

Voi ei, ne juuri ovat niitä faktoja. Sen sinäkin tuolla jankkaamisellasi jo todistit.

Onnea elämään sinullekin.

Totuus käy joskus kipeää opit sen vielä ;) Sulla on kyllä Faktojen kans vielä mietittävää. Idioottimainen käytös?? Hmm... katsoppas omat kommenttisi tuolla alussa.

Kiitoksia :)

• KarlottaCarlos
        FreedomCall kirjoitti:

Totuus käy joskus kipeää opit sen vielä ;) Sulla on kyllä Faktojen kans vielä mietittävää. Idioottimainen käytös?? Hmm... katsoppas omat kommenttisi tuolla alussa.

Kiitoksia :)

Luulin sinun jo lopettaneen. Kuitenkin piti vielä palata heittämään jotain terävää, "kyllä sinäkin sen vielä aikanasi huomaat"-kommenttia?

Minä totesin aivan selvät faktat ja tiedostin jo siinä vaiheessa, että luultavasti joku sinun tyyppisesi henkilö käy laittamassa aivan samanlaista viestiä kuin sinäkin sitten kirjoitit. Faktoista ei kuitenkaan voi riidellä. Tässä tapauksessa fakta on se, että uusilla kilpailijoilla ei ole yhtään sen helpompaa, sanot sinä mitä sanot.

Ole hyvä.

• Kuinka useasti oikeasti myöhäisessä vaiheessa taloon tullut asukas on voittanut. Varmasti jossain näin on ollut, mutta mistä tuon tiedon saisi? Pitäisi kai jollekkin kansainväliselle foorumille laittaa kysymystä jossa joku bb-guru antaisi välittömästi tarkat tiedot heh.

Olet kyllä oikeassa kirjoituksessasi. Finaalin pääsijän on voitettava ennenkaikkea katsojien sympatia puolelleen ja siinä onkin tekemistä jos katsojat ovat jo mieltyneet vanhoihin asukkaisiin ja suosikkinsa valinneet. Toinen tie on saavuttaa muiden asukkaiden suosio ja välttää nimetyksi tuleminen.

• KarlottaCarlos

http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_(TV_series)#Big_Brother_facts

Tuolla voisi olla. Ainakin kerran niin näyttää tapahtuneen.

• MinäJagI

Olen tuota samaa miettinyt

• Hannariikka

Niinhän se juuri on. Tämä on Big brother ja näin kuuluu tapahtua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6734
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4552
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3496
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1620
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe