Mä opettelen pelissä joitakin liikkeitä tyypeille
niin mitä se tähti merkki tarkoittaa?
Tekken
6
403
Vastaukset
- varmasti
sitä että Sony on konsolifloppien johtotähti.
- blind
Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera. - onneksi..
blind kirjoitti:
Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera.xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.
Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen. onneksi.. kirjoitti:
xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.
Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen.meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
modella niin mitä tähti tarkoittaa?
Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
(Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)- asudmhg<ia
flareon85 kirjoitti:
meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
modella niin mitä tähti tarkoittaa?
Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
(Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)esim. oikee tähti oikee kolmio
irroitat oikeen napin hetkeksi ennen kuin taas esim. painat oikeelle, äijä tekee yleensä semmosen pienen heijaus liikkeen.
- janski_92
yosimitsu:lla
jos haluut tehä miekan tökkäyksen niin tee näin
:eteen kaksi kertaa ja sitten neliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624
