Tekken

flareon85

Mä opettelen pelissä joitakin liikkeitä tyypeille
niin mitä se tähti merkki tarkoittaa?

6

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

      sitä että Sony on konsolifloppien johtotähti.

      • blind

        Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
        Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
        Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
        Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera.


      • onneksi..
        blind kirjoitti:

        Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
        Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
        Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
        Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera.

        xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.

        Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen.


      • onneksi.. kirjoitti:

        xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.

        Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen.

        meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
        Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
        ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
        modella niin mitä tähti tarkoittaa?

        Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
        (Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)


      • asudmhg<ia
        flareon85 kirjoitti:

        meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
        Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
        ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
        modella niin mitä tähti tarkoittaa?

        Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
        (Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)

        esim. oikee tähti oikee kolmio

        irroitat oikeen napin hetkeksi ennen kuin taas esim. painat oikeelle, äijä tekee yleensä semmosen pienen heijaus liikkeen.


    • janski_92

      yosimitsu:lla
      jos haluut tehä miekan tökkäyksen niin tee näin
      :eteen kaksi kertaa ja sitten neliö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe