Mä opettelen pelissä joitakin liikkeitä tyypeille
niin mitä se tähti merkki tarkoittaa?
Tekken
6
386
Vastaukset
- varmasti
sitä että Sony on konsolifloppien johtotähti.
- blind
Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera. - onneksi..
blind kirjoitti:
Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera.xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.
Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen. onneksi.. kirjoitti:
xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.
Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen.meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
modella niin mitä tähti tarkoittaa?
Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
(Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)- asudmhg<ia
flareon85 kirjoitti:
meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
modella niin mitä tähti tarkoittaa?
Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
(Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)esim. oikee tähti oikee kolmio
irroitat oikeen napin hetkeksi ennen kuin taas esim. painat oikeelle, äijä tekee yleensä semmosen pienen heijaus liikkeen.
- janski_92
yosimitsu:lla
jos haluut tehä miekan tökkäyksen niin tee näin
:eteen kaksi kertaa ja sitten neliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422702Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423392418- 352114
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471806- 241675
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251569- 441440
- 1001409
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391355- 361156