Mä opettelen pelissä joitakin liikkeitä tyypeille
niin mitä se tähti merkki tarkoittaa?
Tekken
6
399
Vastaukset
- varmasti
sitä että Sony on konsolifloppien johtotähti.
- blind
Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera. - onneksi..
blind kirjoitti:
Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera.xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.
Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen. onneksi.. kirjoitti:
xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.
Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen.meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
modella niin mitä tähti tarkoittaa?
Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
(Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)- asudmhg<ia
flareon85 kirjoitti:
meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
modella niin mitä tähti tarkoittaa?
Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
(Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)esim. oikee tähti oikee kolmio
irroitat oikeen napin hetkeksi ennen kuin taas esim. painat oikeelle, äijä tekee yleensä semmosen pienen heijaus liikkeen.
- janski_92
yosimitsu:lla
jos haluut tehä miekan tökkäyksen niin tee näin
:eteen kaksi kertaa ja sitten neliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750