Mä opettelen pelissä joitakin liikkeitä tyypeille
niin mitä se tähti merkki tarkoittaa?
Tekken
6
394
Vastaukset
- varmasti
sitä että Sony on konsolifloppien johtotähti.
- blind
Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera. - onneksi..
blind kirjoitti:
Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera.xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.
Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen. onneksi.. kirjoitti:
xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.
Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen.meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
modella niin mitä tähti tarkoittaa?
Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
(Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)- asudmhg<ia
flareon85 kirjoitti:
meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
modella niin mitä tähti tarkoittaa?
Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
(Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)esim. oikee tähti oikee kolmio
irroitat oikeen napin hetkeksi ennen kuin taas esim. painat oikeelle, äijä tekee yleensä semmosen pienen heijaus liikkeen.
- janski_92
yosimitsu:lla
jos haluut tehä miekan tökkäyksen niin tee näin
:eteen kaksi kertaa ja sitten neliö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.704915Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2854504Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903468Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1183315Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383240Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271888- 1051630
- 1721291
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401205Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA921179