Tekken

flareon85

Mä opettelen pelissä joitakin liikkeitä tyypeille
niin mitä se tähti merkki tarkoittaa?

6

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

      sitä että Sony on konsolifloppien johtotähti.

      • blind

        Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
        Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
        Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
        Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera.


      • onneksi..
        blind kirjoitti:

        Hei ihan oikeasti, koitettaisko vastata näihin harvoihin kunnollisiin viesteihin asiallisesti..
        Tarvittais tälle palstalle jo jonkinlaista kuria. Menee vallan PS3:n haukkumiseksi.
        Perhana odotetaan nyt vaan kiltisti, että kone julkaistaan ja tuomitaan sitten.
        Siihen asti pelaillaan uutta sukupolvea X360:n kera.

        xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.

        Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen.


      • onneksi.. kirjoitti:

        xbox 360:lla tarjoilee jo mahtavaa teräväpiirto grafiikkaa,joista saa taas nauttia viikonloppuna.

        Voijaanhan me odotella ps3:men tuloon asti,mutta uskon,että se floppaa ja pahasti. En rupea nytten tässä luettelemaan huonojapuolia,koska olen nytten pyynnöstäsi niin ystävällinen.

        meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
        Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
        ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
        modella niin mitä tähti tarkoittaa?

        Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
        (Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)


      • asudmhg<ia
        flareon85 kirjoitti:

        meika kysyy peliin neuvoja ja eikä täällä saa näköjään kunnolisia vastauksia.
        Elikkä, kun mä pelaan tällä hetkellä Tekken 5:sta
        ja opettelen muutamien tyyppien liikeitä practice
        modella niin mitä tähti tarkoittaa?

        Ja vastauksen pitää liittyä Tekken peliin.
        (Ja noita Pleikkari kolmosen haukkumisia ei oikein jaksa tällä palstalla.)

        esim. oikee tähti oikee kolmio

        irroitat oikeen napin hetkeksi ennen kuin taas esim. painat oikeelle, äijä tekee yleensä semmosen pienen heijaus liikkeen.


    • janski_92

      yosimitsu:lla
      jos haluut tehä miekan tökkäyksen niin tee näin
      :eteen kaksi kertaa ja sitten neliö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe