Elikkäs mulla on suzuki TS mopossa semmoinen vika että kun on vapaalla ja kytkimen laittaa pohjaan, ja vaihtaa vaihteen ykköselle, niin mopo sammuu! Eli siis kytkin ei toimi ollenkaan! Osaisiko joku sanoa mistä tämä voi johtua, ja miten sen voisi korjata! Kiitos jo etukäteen!
Suzuki TS kytkin!
6
394
Vastaukset
- drdr
kytkin. muuta tuoho ei voi sanoa.. tai vie se liikkeeseen korjattavaks
- AUTTAKAA!!!
Mutta onko mahdollista korjata itse tuota?
- sherlock
AUTTAKAA!!! kirjoitti:
Mutta onko mahdollista korjata itse tuota?
ensimmäinen keino on vaihtaa öljyt. jos pyörä ikäänkuin tukehtuu vaihteen kanssa, varmista että jalka on ylhäällä. mm. useissa moottoripyörissä on sensori, joka ei anna laittaa vaihdetta päälle, jos jalka on alhaalla ja sammuttaa koneen.
- ....
Tapahtuuko tämä vain tyhjäkäynnillä? Jos tapahtuu, säädä tyhjäkäntiä hieman kovemmalle.
Onko kytkinkahvassa paljon tyhjää liikettä? Jos on, säädä kytkinvaijeri niin että vapaaliikettä on n. 3-4mm. Joo, oon ite samassa tilanteessa, veikkaan että ittelläni kytkinlevyt luistaa eli ne on loppu muuten toimii hyvin
Joo tiedän että on vanha topikki!
Tessussahan on se anturi siellä sivutuen vieressä ettei vaihdetta saa päälle, ilman että mopo sammuu.
Se voipi olla paskana, nääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722