Mistä löytäisin sellaisen seinäkalenterin, jonka voi itse kuvittaa esim. lasten piirroksilla?
muistan vuosia sitten jossain askarteluliikkeessä nähneeni, oli mielestäni vielä sellainen "mappikalenteri" ja nimipäivätkin oli valmiina.. Saisikohan netistä tilattua?
mistä seinäkalenteri askarteluun??
6
836
Vastaukset
- näitä
sai ainakin Tiimarista ja Suomalaisesta Kirjakaupasta.
- oikea paikka
mutta taitaa olla joulusesonkitavaraa.
Kiitos vinkeistä..
Toivottavasti niitä löytyisi pian, että lapset ehtisivät/jaksaisivat taiteilla niihin tarpeeksi kuvia.. Joululahjoja jo suunnitellaan..- * * * * *
särkyvää kirjoitti:
Kiitos vinkeistä..
Toivottavasti niitä löytyisi pian, että lapset ehtisivät/jaksaisivat taiteilla niihin tarpeeksi kuvia.. Joululahjoja jo suunnitellaan.. ??? kirjoitti:
...samanlaista sivustoa suomeksi?
kalenteria minäkin kaipasin.. siis että olis nimipäivät, juhlapäivät ym. suomalaisen kalenterin mukaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662822- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91721- 1081575
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099