??????
Kuka on tuomion saanut NIINIKETO ?
9
9667
Vastaukset
- Naukkis-77
itse venttiilikohta-Auvo...
- ja kouluttaa
eräissä ns. kamppailulajeissa. Pidetään niissä hyvin pätevänä, joskaan en tiedä miten pätevyys on mitattu.
Tuomittiin Kari Uotin rahanpesujutussa avunannosta kätkentärikokseen.
Aikaisemmin laittomasta uhkauksesta; peri velkoja vähän turhan kovasanaisesti.- Pekkala
Kuinka kovan tuomion tuo maamme senseitten eliittiä edustava mestari sai?
- molemmista
Pekkala kirjoitti:
Kuinka kovan tuomion tuo maamme senseitten eliittiä edustava mestari sai?
joskin tämä ihan muistinvaraisesti. Jotain 40-60 päiväsakkoa muistelen kummastakin, eli voisi sanoa jotta suomalainen perusrangaistus.
Kätkentäjutussa oli kiistatonta, että Niiniketo oli mukana, kun asiamies haki Tallinnasta Uotin rahoja. Itse hän kuitenkin katsoi toimineensa vain turvamiehenä.
- edelliseen
Koko nimi on siis Auvo Niiniketo. Firmansa toimii tai toimi ainakin suht äskettäin Helsingin Kaapelitehtaalla. Harjoitussalilla käy paljon mm. poliiseja.
- Tylyttäjä
-----------------
- MIES!
paskahousut älkööt arvostelko.
- totuuskomissio__
Paskahousu rikollinen...
- Anonyymi
Suihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339