te jotka haluatte runescapeen suomalaisen servun niin sunnuntaina olisi w 80 sota. kaikki klaainit edustamaan suomea jotta saataisiin oma servu. ELI TÄMÄ ON MAAILMOIDEN SOTA. se toimiin niin että valloitetaan ns. taistelu paikkoja alle 20 wild sitten siirrytään syvemmälle ja siellä sama homma. eli kaikki mukaan.!!!!! suomalaisilla sininen cape!
KAIKKI LUKEE TÄN! EI OLE VITSI
18
1688
Vastaukset
- dead6214
----otsikko------------
- NeitiMummo
Tuun magel. :)
- joku
No niin pojat sanokaa aika niin mukana ownaan=)
Ja kaikki kamuni mukana!Ps.muutama lvl 100 - laze 93
meitsi vetää scimil saksalaisii perseen reikii perseesee aukon
- -.-
Sanon vaan. Älkää ihmiset sitten sen takia sinne menkö ja liian tosissanne ottako. Sehän on pelkkä fun event.
- suomi ukko6
vastaa mulle runescape mun nimi siin on suomi ukko6 ja tuun mun klaanil mis on 112 klaanilaista
- tenu
tulen sotaan ja kehotna oman klaanin sotaan myös
- suomi ukko6
ollaa tulos mun klaanin kaa mut monelt se on?
- lordit93 (myös rune ukon...
tuun mun klanin kaa ainakin 132 pääsee ku on vastannu ja kaikkilla combat yli 100 ja hp min 80
ja mageilla mage 70- steel_power1
KAIKILLA SININEN CAPE
- steel_power1
steel_power1 kirjoitti:
KAIKILLA SININEN CAPE
Eli tälläinen fun event olisi tulossa, aattelin vaan ilmoittaa vähän kyllä ajoissa jos jotain kiinnostaa.
Ever wanted to conquer a Runescape world? This is your chance! Gather all your friends and clanmates and prepare for war! It will be a war without any rules. You do have to keep the Runescape rules in mind.
We want to make this the biggest war in runescape history. Clanleaders, we beg you, please subscribe your clan for the war.
Information
* World = World 80 (Non Member) [ IF server lags way too much, you can hop to 81 ]
* Date = 8 october 2006
* Time = 7:00 pm Europe/Brussels = 5:00 pm GMT ( Use Time Converter ) 12 AM US central, 1 PM US eastern, 11 AM US pacific, 6 PM London, 7 PM Brussels/Amsterdam/Madrid/Paris
* Place = Everywhere in the wilderniss. ( The biggest battle will be west from the Demonic Ruins )
[ I suggest you and your clan first go to the demonic ruins in some other world, hop to world 80 at 7:00 pm Europe/Brussels ]
Oletko haaveillut valloittavasi RuneScapen maailman? Tässä on tilaisuutesi! Kerää kaikki ystäväsi, klaanilaisesi ja valmistaudu sotaan!
Se on sota ilman sääntöjä. Pidä tietenki RuneScapen säännöt mielessä.
Haluamme tehdä suurimman sotatapahtuman RuneScapen historissa. Klaanienjohtajat, pyydämme teitä ilmoittamaan klaaninne sotaan.
Infoa tapahtumasta
Server/Maailma = 80 (F2P) jos serveri lagaa käytä serveriä 81
Päivä = 8 Lokakuu 2006
Aika = 19:00
Q: OMG looters win already!!!!!!!
A: This event is for fun, so don't care about where your stuff goes when you die, and most looters will likely be killed, because looters wont bring armor.
Eli siis kyseessä on joku fun event eikä sinäänsä mikään sota, enpä usko että alkaa kukaan vinee että sulla on munkki kaapu tai joku vastaava päällä.
Lisäinfoa http://www.bfw80.tk/ " - dude
steel_power1 kirjoitti:
KAIKILLA SININEN CAPE
Mää tuun ownaan noboja sinne vittu vedän scimmyn kurkusta sisään ja perseestä ulos!! add gootti6(lvl98)
- rune nörtti
mä tuun kanssa add pure pk617
- PaPu_
PERKELE!!!!tuuNN!!!!Kaikki scimmyt sun muut mukaan!!!!!!!!perseestä ulos scimmyt, niinkun dude sano!!!addatkaa rehu4
- Jos servu on täysi...
...Voitte käyttää runemasiinaa http://runemasiina.pofc.fi/
- bonifaze
entäs jos jollain ei suomalaisilla on myöskin blue cape??
- §§§
mutta 2 worldia ei riitä
- kyllä
mulle passaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835