Moi!
Olen just täyttänyt 30v. Mulla on tullut kaamea rintamaito fetissi. Tarkoitus ei ole hankkia perhettä, eikä lapsia.
En kuitenkaan haluaisi jättää tuota mielenkiintoista asiaa kokematta. Jos maitoa tulee yli äyräiden ja tunti aikaa liikenisi, niin pistä mailia. Sovitaan ehdoista. Tiedän miltä tämä kuulostaa, mutta rehellisesti sanottuna mä olen vain utelias. Kunnollinen kiltti poju.
Ehkä se on vaan toi biologinen kello kun tikittää?
Maili: [email protected]
Rintamaito fetissi?
7
1619
Vastaukset
- isorintainen nainen
Hanki poika elämä - ja litra mainoa Alepasta.
- calmato
Sininen maito on eniten rintamaidon vahvuista. Pane litraan sekaan puoli desilitraa hedelmäsokeria ja lämmitä maito 38 asteiseksi esimerkiksi mikrossa. Laita sitten maito tuttipulloon (saa tavallisista ruokakaupoista) ja nauti.
Voit myös vaihtoehtoisesti hankkia Tuttelia tai muuta äidinmaidonkorviketta ja kokeilla sitä.
Arvelisin, että sinua houkuttaa enemmän hoivatuksi ja hellityksi tuleminen kuin varsinainen rintamaito. Hellyyttä ja hoivaa annetaan puolin ja toisin hyvässä parisuhteessa. Olisiko sinusta rakentamaan sellaista?
P.S. Lapsia ei muuten hankita. Niitä saadaan.- herkullinen pesti
näin on ja imetyksen aikoihin miehen on huolehdisttaava isorintaisten ylituotannosta muuten tulee tulehdus, näin viamo opasti
- gin tonic is good one
Irish Cream, very well
- Fetissi
Täällä ei selvästi ymmärretä että Fetissit eivät ole millään tavalla rationaalisia asioita.
Vaikka kuinka tietäisi että tältä se maistuu tms. Niin se ei ole suinkaan sama asia.
Voisihan sitä vaikka benjihypynkin ajatella että joo liitää alas ja sitten nytkähtää ja roikutaan vähän aikaa pääalaspäin. Mutta kun se nyt ei ole sama asia ainakaan henkisesti kuin oikea...- calmato
Miksi imettävä äiti haluaisi imettää jotain ventovierasta aikuista miestä sen sijaan, että imettää omaa vauvaansa?
Aikuisen miehen imettämisestä ei olisi hänelle kerta kaikkiaan mitään iloa. - Eri asia sitten on, jos joku nainen on niin säälittävän huono-osainen ja rahaton, että tekisi vaikka sitäkin saadakseen edes jostain rahaa voidakseen huolehtia itsestään ja lapsestaan/lapsistaan.
Arvelen, että tällaisia äitejä saattaisi löytyä jostain alikehitetystä rutiköyhästä maasta. Ostetaanhan muitakin seksipalveluita köyhiltä tai alistetussa asemassa olevilta ihmisiltä.
Sääli ihmistä, sekä fetisistiä että muita. - - Erkki Hki
calmato kirjoitti:
Miksi imettävä äiti haluaisi imettää jotain ventovierasta aikuista miestä sen sijaan, että imettää omaa vauvaansa?
Aikuisen miehen imettämisestä ei olisi hänelle kerta kaikkiaan mitään iloa. - Eri asia sitten on, jos joku nainen on niin säälittävän huono-osainen ja rahaton, että tekisi vaikka sitäkin saadakseen edes jostain rahaa voidakseen huolehtia itsestään ja lapsestaan/lapsistaan.
Arvelen, että tällaisia äitejä saattaisi löytyä jostain alikehitetystä rutiköyhästä maasta. Ostetaanhan muitakin seksipalveluita köyhiltä tai alistetussa asemassa olevilta ihmisiltä.
Sääli ihmistä, sekä fetisistiä että muita.No siis kaikkea pitää kokeilla. Alkuperäinen ilmoitus on edelleen voimassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999