ILOTALO, voi tätä häpeää!

MITÄ?

Thai-hierontaliike onkin ollut ILOTALO. Erilaisia SEKSIPALVELUJA on myyty 70-150€ hintahaitarilla! Henkilökuntaa on ollut parin kymmenen tytyön parvi!!!

Kehtaako tässä enää sanoa olevansa Jyväskylästä? Kestää tosi kauan ennen kuin tällaiset asiat unohdetaan.

52

10223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Vielä ku homo linkkis toimis


    • Köyhähkö

      ...pitää etsiä seksin ilmaispalveluita.
      Mistähän niitä Jyväskylässä löytäis, tarvetta ois?

    • pee

      Opettele kirjoittamaan ensin ennen kun alat häpeämään...

    • yksinkertainen?

      Tällaisia palvelujahan on ollut iät ja ajat. Kyseinen putiikki ei edes ole ainoa tällä hetkellä toimiva. Niitä joka tapauksessa vain on liian vähän. Toivonkin, että lisää yrittäjiä saataisiin alalle. Kyllä täällä keski-Suomessakin pitäisi jo alkaa sivistyä ja harrastaa kansainvälistä meininkiä. Tekopyhät kukkahattutädit ja -sedät suksikoon takaisin uuninpankolle ja älköötkö lukeko tuollaisia uutisia, jos ne häiritsevät mielenrauhaaanne. Mielikuvituksenne on siellä pankolla jo tarpeeksi likainen, ettei siitä kehtaa täällä julkisesti edes mainita.

    • kyllä tietää!!

      Kysypäs häneltä ihan muina miehinä kesken aamukahvin, että minkä näköisiä naisia siinä paikassa oikein on. Olen varma, että aamukahvit pärskähtää äkisti väärään kurkkuun ja ukolle tulee kiire rykimään jonnekin pois silmiesi syyttävän katseen alta.

      Mielenkiinnolla odottelemme kaikkien muidenkin tekevän saman tempun miehelleenn ja sitten kertovan täällä kaikille kuinka kävi. Monta avioeroahan siinä tietysti seuraa mutta mitäs siitä jos eukko alkaakin olla jo melko rupsahtanut.

    • Jyväskylän bordelli

      Hämeen sanomat uutisoi asiaa näin

      http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=42875



      Olisiko tuo laillista ollut sellaisessa tapauksessa jos jokin noista thaimaalaisista
      naisista olisi ollut täysin yksin tarjoamassa palveluja itsenäisesti.

      Tässä tapauksessa kyseessä oli pariskunta joka ylläpiti paikkaa, se on laitonta.
      Mutta eikö se olisi ollut niin, että laillista on myydä itseään omasta tahdostaan,
      siten että vain itse saa ansiot, ja lisäksi itse hoitaa markkinoinnin.
      Vai onko se ulkomaalaistaustaiselta kiellettyä täällä suomessa.

      • päiviö kyypalo

        Vaikka en henk. kohtaisesti edes tarvitse prostituutiopalveluita, olen silti tiennyt jo vuosia tuon palvelun löytyvän kyseisestä paikasta. Ihmettelen eikö poliisi ole tuota aiemmin tiennyt vai miksi se puuttui asiaan vasta nyt?
        Toisaalta minulle olisi ollut aivan sama vaikka palvelu olisi tuohon jäänytkin, jos kerta mistään ihmiskaupasta ei ollut kyse.


      • en silti myy

        Tottakai itseään saa myydä vapaasti, eihän tässä ilotyttöjä kukaan ole vanginnut tai syyteeseen saattamassa, vaan parittajat.

        Nykyäänkin saa myydä itseään, mutta seksin ostaminen tuli justiinsa laittomaksi.

        Hallussapidosta ei edelleenkään rangaista.


      • Hemmo
        päiviö kyypalo kirjoitti:

        Vaikka en henk. kohtaisesti edes tarvitse prostituutiopalveluita, olen silti tiennyt jo vuosia tuon palvelun löytyvän kyseisestä paikasta. Ihmettelen eikö poliisi ole tuota aiemmin tiennyt vai miksi se puuttui asiaan vasta nyt?
        Toisaalta minulle olisi ollut aivan sama vaikka palvelu olisi tuohon jäänytkin, jos kerta mistään ihmiskaupasta ei ollut kyse.

        ... tuli voimaan lokakuun alussa, elikkä ostamisesta tuli rikos. Poliisi odotti lain voimaantulemista.
        Nyt voidaan ostajat myöskin asettaa syytteeseen.

        Eihän sinun käyntikorttiasi tai puhelinnumeroasi jäänyt näihin paikkoihin?


      • alskjf
        en silti myy kirjoitti:

        Tottakai itseään saa myydä vapaasti, eihän tässä ilotyttöjä kukaan ole vanginnut tai syyteeseen saattamassa, vaan parittajat.

        Nykyäänkin saa myydä itseään, mutta seksin ostaminen tuli justiinsa laittomaksi.

        Hallussapidosta ei edelleenkään rangaista.

        Seksin myyminen ja ostaminen on edelleenkin sallittua.

        Seksin ostaminen on tosin kiellettyä jos siihen liittyy parittaja.... eli miehet ja naiset voivat ostaa edelleenkin turvallisesti palveluita kunhan varmistuu että tyttö tai mies toimii vapaasti omasta tahdostaan ja saa palvelustaan veloittamansa summan itselleen.

        Toivoakseni ne jotka seksiä ostavat keskittävät hankintansa itsenäisiin palveluntarjoajiin jotka myös maksavat verot saamistaan tuloista!


    • jyväskylän

      miehillä olla hartiat herkässä kunnossa ;)

    • lastu

      Onko tämä se Tapionkadun paikka? Vai jossain muualla? Mulla kun oli sellainen kutina, kun sen tuohon melkein naapuriin pykäsivät... Voi voi.

    • jepujee!

      Jyväskylän naisilla iltaisin vaivaava päänsärky katosi heti kun thai-hieronnat saapuivat kaupunkiin. Eikö se ole hyvä asia, mitä?

    • parikytä paikkaa

      Oma mies ainakin käy parin korttelin päässä ja jos ei ala loppumaan otan eron.
      Joka paikassa niillä ne sutenöörit on ihan samalla tavalla. Varmaan jäänyt yhdellä paikalla vaan suojelukset maksamatta.

    • sdfsdffds

      a) käteenveto 0€
      b) thai-"hieronta" 100€

      kumman sinä valitsisit?

      • SLURPS !

        a) Thai-"hieronta" O e

        b) Käteenveto 100 e

        Kumman sinä valitsisit?


      • Anonyymi
        SLURPS ! kirjoitti:

        a) Thai-"hieronta" O e

        b) Käteenveto 100 e

        Kumman sinä valitsisit?

        Mulla nyt rahaa niin paljon etten vitsi itse tumputtaa, annan sen tehtäväksi taikkunaisille.


    • Yhtenä rintamana

      Kyllä tämä häpeä käy jo lähes kestämättömäksi. Rikolliset ovat hyväksikäyttäneet keskisuomalaisia nyhtäen heiltä merkittävät summat rahaa.

      Voiko tilanne keskisuomessa todellakin olla niin surkea, että miehet joutuvat maksamaan saadakseen seksiä? Mikä niihin naisiin on oikein mennyt?

      Nyt on viimein naisten aika ryhdistäytyä, ja poistaa kysyntä maksullisilta seksipalveluilta.

      En kyllä kehtaa sanoa olevani Jyväskylästä, tai edes Suomesta tai ainakaan kenenkään ulkomaalaisen kuullen. Heillä kun on suomi-tytöistä aivan erilainen käsitys (siis niillä ulkomaalaisilla miehillä, jotka ovat joskus suomi-tyttöjä tavanneet). Olen erinäisiä kertoja saanut kuulla kuinka ihania ja "ymmärtäväisiä" suomalaiset naiset ovat. Silloin on kyllä ihan pakko valehdella, että kyllä ne suomalaiset naiset "ymmärtävät" suomalaisiakin miehiä. Mieluummin vältän tilanteita joissa joudun valehtelemaan säästyäkseni vielä suuremmalta häpeältä.

    • ...

      Ei tarvitse hävetä tippaakaan. Ei se sinun syysi ole. Samalla tavalla vain harvan saksalaisen trvitsee pelätä Hitleriä.

    • ville.

      -löysin koneelta satojen tyttöjen sivut .on videoita ,kuvia ,ym .kestot jotain 5-25 min.ei maksullisia .tosi luonnollisia ja kaiken kokoisia.monenlaista pyllyä.en ihmettele jos mies ja nainen haluaa vaihtelua näihin pika panoihinsa .videossa se tehdään ajan kanssa ja nautinnolla .ONKOHAN THAI hieronnassa aika raja?

      • Anonyymi

        Joopa, ne videot ei ole todellisuutta. Niihinhän voi rahan voimalla kuvata ihan mitä vain.


    • Anonyymi

      Toimintaan pitää yhteiskunnan lahjoittaa tuollainen koronamiljoona . Mihin joutuisin jos toimintaa ei olisi ? Tumputtamaan en viitsi .

    • Anonyymi

      En lukenut kaikkia kommentteja mutta mikä helpotus se olisikaan naisille jos tuo maksullisuus laillistettaisiin.Ei olisi vaaraa että omaisuus puolitettaisiin jos ne jalat pysyy ristissä montakin kuukautta.Ja terveydenhuolto olisi apuna ettei mitään tauteja tulisi kotiin.

      • Anonyymi

        Omaisuus puolittuu vain jos se on miehen. Ja siihenhän monet naiset tähtäävät , etenkin venakot.


    • Anonyymi

      Mistä on kyse? Onko nuo jotain musiikkiliikkeitä,haitarikauppoja?

    • Anonyymi

      Voi tätä ilon päivää! Onko Jyväskylässä Taikkupaikka missä voi kassinsa tyhjentää !

    • Anonyymi

      Missäs naisille tarkoitetut ilotalot ?
      Onko niitä ollenkaan , vai eikö ole tietoa niistä kuin kävijöillä ja gigolopojilla ?
      Tuppisuista porukkaa.

      • Anonyymi

        Mitä ne pihtarit ilotalolla tekee, ei mitään.


    • Anonyymi

      Onkos kuitenkin parempi ilotalo kuin surutalo? Taitaa olla perämetsän pojankin suu hetken messingillä kun kaverit tyrkkää hänet umpihumalaisena hierojatytön käsittelyyn.

      • Anonyymi

        Itku pitkästä ilosta, surutalo suhinoista. Pettäjän tie vie harhaan…


    • Olen kuullut huhuja että viidellä kympillä saisi käteenvedon onnellisella lopulla 🤷‍♂️

      • Anonyymi

        Kun sais 50 e joka käteenvedosta säästöön , niin olisi paljon rikkaita poikamiehiä.
        Vaan sittempä iskisikin naiset kimppuun , kun varakkuutta havaitsisivat.
        Eikä olisi enää poikamiehiä ne.
        Ei taida auttaa mkään . Kyllä ne akat vaan aina vie rahat , teki miten vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sais 50 e joka käteenvedosta säästöön , niin olisi paljon rikkaita poikamiehiä.
        Vaan sittempä iskisikin naiset kimppuun , kun varakkuutta havaitsisivat.
        Eikä olisi enää poikamiehiä ne.
        Ei taida auttaa mkään . Kyllä ne akat vaan aina vie rahat , teki miten vaan.

        Minä saan ilmaiseksi kätenvedon kun menen ankeriasjärven puskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä saan ilmaiseksi kätenvedon kun menen ankeriasjärven puskaan.

        Minun ei edes tarvitse niissä puskissa lumytä, saan ihan kotonani olla


    • Anonyymi

      Aloittaja olikin kovin fiksu syyllistäessään Jyväskylän häpeään sillä , että kun siellä on ilotalo.
      Kysehän on maailman vanhimmasta ammatista ja kyllä sitä duunia tehdään joka ainoassa maailman kolkassa , ei vain jyväskylässä.
      Kuulemma..

    • Anonyymi

      Joo... Kaikkea saa rahalla....

    • Anonyymi

      Nykyään "hienosäätöä" eli yritetään iskeä Bussikuskeja jne.."helposti lähestyttäviä miehiä"

    • Anonyymi

      Nämä naiset voisi lähettää Hamas ryhmälle..

    • Anonyymi

      Sinä et saa edes rahalla, siksikö häpeät.

    • Anonyymi

      Olisko jotakin vielä vanhempaa aloitusta tarjolla?

      • Anonyymi

        7.3.1912 tapahtui Jyväskylän torin laidalla kahden suomenhevosen kolari. Onnettomuuden aiheuttanut hevos/kärry-yhdistelmä toimi kunnallisena ulkohuussien tyhjentäjänä ja täysi lasti levisi torin vihannesmyyjien läheisyyteen. Henkilövahingoilta vältyttiin ja toinen osapuolikin löytyi lastin alta ehjänä. Tsaarin komissaari tutkii tapausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7.3.1912 tapahtui Jyväskylän torin laidalla kahden suomenhevosen kolari. Onnettomuuden aiheuttanut hevos/kärry-yhdistelmä toimi kunnallisena ulkohuussien tyhjentäjänä ja täysi lasti levisi torin vihannesmyyjien läheisyyteen. Henkilövahingoilta vältyttiin ja toinen osapuolikin löytyi lastin alta ehjänä. Tsaarin komissaari tutkii tapausta.

        Perämäen pontikankeittäjä havahtui kankkusestaan.


    • Anonyymi

      Toimijat vaihtuu...itse toiminta ei.

    • Anonyymi

      Nämä naikkoset vikisee,kuin kumihiiret..

      • Anonyymi

        Kokeilijana varmasti tiedät. Luotamme kokemukseesi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sangen mielenkiinnotonta matkimista.


    • Anonyymi

      "I can make men happyy.."

    • Anonyymi

      Voi harmi , J:kyyyylän tärkein puulaaki . Ei voi enää kaupunki titteliä pitää

    • Anonyymi

      On järkyttävää, et maksetaan kk palkkaa enemmän kui moni tienaa vuodessa.
      Verorahojen väärin käyttöä

    • Anonyymi

      Alkaa SUOMALAISILLE jo riittämään tämän takia tullaan tänne!?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe