Extran tekstarit Sorellasta plussaa? häh

Bokseri bongari

Extran tekstarit Sorellasta plussaa? häh miksi...
oliko se tarkotuksella tehty. Aiemmin lähes kaikki palstat täynnä Sorellan mollaamista...
oliko sensuroitu tms.

12

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sinne

      tekstareita lähettää kun ne kuiteskin jätetään näyttämättä

    • Ensin 'kaikki' vihaa yhtä ja sitten taas valitaan seuraava uhri... Totuus on se että ei ketään noin fanaattisesti vihata, vaan se on muiden manipuloimista jotta saavutettaisiin itselle (ja omalle suosikille) mieluinen lopputulos. Nyt on Jenni ja Kaarlo näiden hampaissa. Provoa provon perään...

      Suuri yleisö on aika neutraalia ja tekee päätöksensä paljon intohimottomammin.

      • hymy huulilla

        joo tekstarit vaikuttivat jokseenkin tilaustyöltä.

        Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.

        Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.


      • on tavallisia

        työtätekeviä ihmisiä ja he katsovat BB.tä vain iltaisin, suurin osa on sitä mieltä, että Sorella on käyttäytynyt todella huonosti..."vihasta" ei ole kysymys, vastenmielisyydestä pikemminkin.


      • pitäsi myöntää ?
        hymy huulilla kirjoitti:

        joo tekstarit vaikuttivat jokseenkin tilaustyöltä.

        Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.

        Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.

        Voisitko täsmentää, en taida olla ajan tasalla.


      • samaa
        hymy huulilla kirjoitti:

        joo tekstarit vaikuttivat jokseenkin tilaustyöltä.

        Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.

        Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.

        Miksi hän ei voi rehdisti katsoa peiliin. Aikuinen ihminen.

        Hän ei voi myöntää että ok, hölmöilin päihtyneenä, olin osallisena sotkussa. Kyse ei ole pelkästä "viinilasillisen nauttimisesta", kuten hän silmät ympyränä antaa lehdessä ymmärtää. Ei taida käsittää että nähty on jotain aivan muuta.
        Oman käytöksen vähättelyä ja muiden liioittelua - marttyyrihenkeä.
        Antaa huonon käsityksen itsestään edelleen. Syyllisti vielä Isoveljeä, että olisi näyttänyt vain huonot palat. Ei tajua kuinka moni näkee 24/7.


    • et Soresta myös tykätään

      Mua se ei koskaan vituttanu. Ihan ok muija.

    • eivät

      olleet valmiita maksamaan siitä , että saisivat ajatuksensa näkyviin! Kaarloa kyllä haukuttiin....eikä aiheesta!

      • mitään virheitä koskaan

        Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.

        Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
        Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.

        Mutta minkäs sille luonteelleen voi.


      • kansalta armahdusta?
        mitään virheitä koskaan kirjoitti:

        Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.

        Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
        Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.

        Mutta minkäs sille luonteelleen voi.

        Samalla lailla pitäs yli miljoonan suomalaisen sit pyytää sillä ainakin senverran meistä käyttää alkoa ja sekoilee.

        Mun mielest sil on just oikee asenne asiaan. Pää pystyyn vaan ja baanalle. Vittuako sitä keltään armoa anelemaan. Mitä enemmän matelet sitä enemmän lyödään.


      • tuota odotimme
        mitään virheitä koskaan kirjoitti:

        Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.

        Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
        Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.

        Mutta minkäs sille luonteelleen voi.

        Luulimme että hän olisi tänä iltana ryhdistäytynyt tv:ssä ja myöntänyt että virheitä sattuu kaikille,MUTTA EI.Ei varmaankaan käsitä tilannetta vielä:että turha esittää.


      • idea
        kansalta armahdusta? kirjoitti:

        Samalla lailla pitäs yli miljoonan suomalaisen sit pyytää sillä ainakin senverran meistä käyttää alkoa ja sekoilee.

        Mun mielest sil on just oikee asenne asiaan. Pää pystyyn vaan ja baanalle. Vittuako sitä keltään armoa anelemaan. Mitä enemmän matelet sitä enemmän lyödään.

        yleensä ihmiset myöntää että hitto kun tuli möhlittyä,mut ei tää "rymyrinsessa".itsehän vinkui televisiossa,olis tosiaan vaan kulkenu pää pystys!!!!vittuako kerjäsi sääliä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe