Extran tekstarit Sorellasta plussaa? häh miksi...
oliko se tarkotuksella tehty. Aiemmin lähes kaikki palstat täynnä Sorellan mollaamista...
oliko sensuroitu tms.
Extran tekstarit Sorellasta plussaa? häh
12
1415
Vastaukset
- mitä sinne
tekstareita lähettää kun ne kuiteskin jätetään näyttämättä
Ensin 'kaikki' vihaa yhtä ja sitten taas valitaan seuraava uhri... Totuus on se että ei ketään noin fanaattisesti vihata, vaan se on muiden manipuloimista jotta saavutettaisiin itselle (ja omalle suosikille) mieluinen lopputulos. Nyt on Jenni ja Kaarlo näiden hampaissa. Provoa provon perään...
Suuri yleisö on aika neutraalia ja tekee päätöksensä paljon intohimottomammin.- hymy huulilla
joo tekstarit vaikuttivat jokseenkin tilaustyöltä.
Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.
Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen. - on tavallisia
työtätekeviä ihmisiä ja he katsovat BB.tä vain iltaisin, suurin osa on sitä mieltä, että Sorella on käyttäytynyt todella huonosti..."vihasta" ei ole kysymys, vastenmielisyydestä pikemminkin.
- pitäsi myöntää ?
hymy huulilla kirjoitti:
joo tekstarit vaikuttivat jokseenkin tilaustyöltä.
Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.
Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.Voisitko täsmentää, en taida olla ajan tasalla.
- samaa
hymy huulilla kirjoitti:
joo tekstarit vaikuttivat jokseenkin tilaustyöltä.
Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.
Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.Miksi hän ei voi rehdisti katsoa peiliin. Aikuinen ihminen.
Hän ei voi myöntää että ok, hölmöilin päihtyneenä, olin osallisena sotkussa. Kyse ei ole pelkästä "viinilasillisen nauttimisesta", kuten hän silmät ympyränä antaa lehdessä ymmärtää. Ei taida käsittää että nähty on jotain aivan muuta.
Oman käytöksen vähättelyä ja muiden liioittelua - marttyyrihenkeä.
Antaa huonon käsityksen itsestään edelleen. Syyllisti vielä Isoveljeä, että olisi näyttänyt vain huonot palat. Ei tajua kuinka moni näkee 24/7.
- et Soresta myös tykätään
Mua se ei koskaan vituttanu. Ihan ok muija.
- eivät
olleet valmiita maksamaan siitä , että saisivat ajatuksensa näkyviin! Kaarloa kyllä haukuttiin....eikä aiheesta!
- mitään virheitä koskaan
Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.
Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.
Mutta minkäs sille luonteelleen voi. - kansalta armahdusta?
mitään virheitä koskaan kirjoitti:
Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.
Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.
Mutta minkäs sille luonteelleen voi.Samalla lailla pitäs yli miljoonan suomalaisen sit pyytää sillä ainakin senverran meistä käyttää alkoa ja sekoilee.
Mun mielest sil on just oikee asenne asiaan. Pää pystyyn vaan ja baanalle. Vittuako sitä keltään armoa anelemaan. Mitä enemmän matelet sitä enemmän lyödään. - tuota odotimme
mitään virheitä koskaan kirjoitti:
Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.
Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.
Mutta minkäs sille luonteelleen voi.Luulimme että hän olisi tänä iltana ryhdistäytynyt tv:ssä ja myöntänyt että virheitä sattuu kaikille,MUTTA EI.Ei varmaankaan käsitä tilannetta vielä:että turha esittää.
- idea
kansalta armahdusta? kirjoitti:
Samalla lailla pitäs yli miljoonan suomalaisen sit pyytää sillä ainakin senverran meistä käyttää alkoa ja sekoilee.
Mun mielest sil on just oikee asenne asiaan. Pää pystyyn vaan ja baanalle. Vittuako sitä keltään armoa anelemaan. Mitä enemmän matelet sitä enemmän lyödään.yleensä ihmiset myöntää että hitto kun tuli möhlittyä,mut ei tää "rymyrinsessa".itsehän vinkui televisiossa,olis tosiaan vaan kulkenu pää pystys!!!!vittuako kerjäsi sääliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592