Extran tekstarit Sorellasta plussaa? häh miksi...
oliko se tarkotuksella tehty. Aiemmin lähes kaikki palstat täynnä Sorellan mollaamista...
oliko sensuroitu tms.
Extran tekstarit Sorellasta plussaa? häh
12
1397
Vastaukset
- mitä sinne
tekstareita lähettää kun ne kuiteskin jätetään näyttämättä
Ensin 'kaikki' vihaa yhtä ja sitten taas valitaan seuraava uhri... Totuus on se että ei ketään noin fanaattisesti vihata, vaan se on muiden manipuloimista jotta saavutettaisiin itselle (ja omalle suosikille) mieluinen lopputulos. Nyt on Jenni ja Kaarlo näiden hampaissa. Provoa provon perään...
Suuri yleisö on aika neutraalia ja tekee päätöksensä paljon intohimottomammin.- hymy huulilla
joo tekstarit vaikuttivat jokseenkin tilaustyöltä.
Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.
Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen. - on tavallisia
työtätekeviä ihmisiä ja he katsovat BB.tä vain iltaisin, suurin osa on sitä mieltä, että Sorella on käyttäytynyt todella huonosti..."vihasta" ei ole kysymys, vastenmielisyydestä pikemminkin.
- pitäsi myöntää ?
hymy huulilla kirjoitti:
Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.
Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.Voisitko täsmentää, en taida olla ajan tasalla.
- samaa
hymy huulilla kirjoitti:
Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.Miksi hän ei voi rehdisti katsoa peiliin. Aikuinen ihminen.
Hän ei voi myöntää että ok, hölmöilin päihtyneenä, olin osallisena sotkussa. Kyse ei ole pelkästä "viinilasillisen nauttimisesta", kuten hän silmät ympyränä antaa lehdessä ymmärtää. Ei taida käsittää että nähty on jotain aivan muuta.
Oman käytöksen vähättelyä ja muiden liioittelua - marttyyrihenkeä.
Antaa huonon käsityksen itsestään edelleen. Syyllisti vielä Isoveljeä, että olisi näyttänyt vain huonot palat. Ei tajua kuinka moni näkee 24/7.
- et Soresta myös tykätään
Mua se ei koskaan vituttanu. Ihan ok muija.
- eivät
olleet valmiita maksamaan siitä , että saisivat ajatuksensa näkyviin! Kaarloa kyllä haukuttiin....eikä aiheesta!
- mitään virheitä koskaan
Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.
Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.
Mutta minkäs sille luonteelleen voi. - kansalta armahdusta?
mitään virheitä koskaan kirjoitti:
Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.
Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.
Mutta minkäs sille luonteelleen voi.Samalla lailla pitäs yli miljoonan suomalaisen sit pyytää sillä ainakin senverran meistä käyttää alkoa ja sekoilee.
Mun mielest sil on just oikee asenne asiaan. Pää pystyyn vaan ja baanalle. Vittuako sitä keltään armoa anelemaan. Mitä enemmän matelet sitä enemmän lyödään. - tuota odotimme
mitään virheitä koskaan kirjoitti:
Mutta minkäs sille luonteelleen voi.Luulimme että hän olisi tänä iltana ryhdistäytynyt tv:ssä ja myöntänyt että virheitä sattuu kaikille,MUTTA EI.Ei varmaankaan käsitä tilannetta vielä:että turha esittää.
- idea
kansalta armahdusta? kirjoitti:
Samalla lailla pitäs yli miljoonan suomalaisen sit pyytää sillä ainakin senverran meistä käyttää alkoa ja sekoilee.
Mun mielest sil on just oikee asenne asiaan. Pää pystyyn vaan ja baanalle. Vittuako sitä keltään armoa anelemaan. Mitä enemmän matelet sitä enemmän lyödään.yleensä ihmiset myöntää että hitto kun tuli möhlittyä,mut ei tää "rymyrinsessa".itsehän vinkui televisiossa,olis tosiaan vaan kulkenu pää pystys!!!!vittuako kerjäsi sääliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350