Extran tekstarit Sorellasta plussaa? häh

Bokseri bongari

Extran tekstarit Sorellasta plussaa? häh miksi...
oliko se tarkotuksella tehty. Aiemmin lähes kaikki palstat täynnä Sorellan mollaamista...
oliko sensuroitu tms.

12

1397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sinne

tekstareita lähettää kun ne kuiteskin jätetään näyttämättä

• Ensin 'kaikki' vihaa yhtä ja sitten taas valitaan seuraava uhri... Totuus on se että ei ketään noin fanaattisesti vihata, vaan se on muiden manipuloimista jotta saavutettaisiin itselle (ja omalle suosikille) mieluinen lopputulos. Nyt on Jenni ja Kaarlo näiden hampaissa. Provoa provon perään...

Suuri yleisö on aika neutraalia ja tekee päätöksensä paljon intohimottomammin.

• hymy huulilla

joo tekstarit vaikuttivat jokseenkin tilaustyöltä.

Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.

Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.

• on tavallisia

työtätekeviä ihmisiä ja he katsovat BB.tä vain iltaisin, suurin osa on sitä mieltä, että Sorella on käyttäytynyt todella huonosti..."vihasta" ei ole kysymys, vastenmielisyydestä pikemminkin.

• pitäsi myöntää ?
        hymy huulilla kirjoitti:

Sorellan silmänaluset olivat mustat ja silmät pyörivät päässä hermostuneesti. Hän ei vieläkään kykene myöntämään omia virheitään, paitsi sen, että meni kesken taloon.

Kukaan aiemmin pudonneista ei ole noin suoraan haukkunut taloon jääneitä kuin Sosse nyt teki. Siinäpä iloa ja valoa kerrakseen.

Voisitko täsmentää, en taida olla ajan tasalla.

• samaa
        hymy huulilla kirjoitti:

Miksi hän ei voi rehdisti katsoa peiliin. Aikuinen ihminen.

Hän ei voi myöntää että ok, hölmöilin päihtyneenä, olin osallisena sotkussa. Kyse ei ole pelkästä "viinilasillisen nauttimisesta", kuten hän silmät ympyränä antaa lehdessä ymmärtää. Ei taida käsittää että nähty on jotain aivan muuta.
        Oman käytöksen vähättelyä ja muiden liioittelua - marttyyrihenkeä.
        Antaa huonon käsityksen itsestään edelleen. Syyllisti vielä Isoveljeä, että olisi näyttänyt vain huonot palat. Ei tajua kuinka moni näkee 24/7.

• et Soresta myös tykätään

Mua se ei koskaan vituttanu. Ihan ok muija.

• eivät

olleet valmiita maksamaan siitä , että saisivat ajatuksensa näkyviin! Kaarloa kyllä haukuttiin....eikä aiheesta!

• mitään virheitä koskaan

Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.

Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
        Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.

Mutta minkäs sille luonteelleen voi.

• kansalta armahdusta?
        mitään virheitä koskaan kirjoitti:

Sorella J. ei voi myöntää mitään virheitä, kun ei ole tehnyt mitään virheitä! Siinä se yksinkertaisuudessaan.

Sorkan suurin virhe BB-talossa oli kännissä sekoilu, mitä ei myönnä ei sitten millään. Sen jälkeen homma lähti lapasesta.
        Hän olisi saanut paljon anteeksi jos rehellisesti olisi myöntänyt, että joi liikaa ja käyttäytyi aika typerästi.

Samalla lailla pitäs yli miljoonan suomalaisen sit pyytää sillä ainakin senverran meistä käyttää alkoa ja sekoilee.

Mun mielest sil on just oikee asenne asiaan. Pää pystyyn vaan ja baanalle. Vittuako sitä keltään armoa anelemaan. Mitä enemmän matelet sitä enemmän lyödään.

• tuota odotimme
        mitään virheitä koskaan kirjoitti:

Luulimme että hän olisi tänä iltana ryhdistäytynyt tv:ssä ja myöntänyt että virheitä sattuu kaikille,MUTTA EI.Ei varmaankaan käsitä tilannetta vielä:että turha esittää.

• idea
        kansalta armahdusta? kirjoitti:

Samalla lailla pitäs yli miljoonan suomalaisen sit pyytää sillä ainakin senverran meistä käyttää alkoa ja sekoilee.

Mun mielest sil on just oikee asenne asiaan. Pää pystyyn vaan ja baanalle. Vittuako sitä keltään armoa anelemaan. Mitä enemmän matelet sitä enemmän lyödään.

yleensä ihmiset myöntää että hitto kun tuli möhlittyä,mut ei tää "rymyrinsessa".itsehän vinkui televisiossa,olis tosiaan vaan kulkenu pää pystys!!!!vittuako kerjäsi sääliä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6724
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4542
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3446
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3037
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1610
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1399
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe