koska on turvallista ottaa koirilta punkkipannat pois? Eli koska nuo punkit rupeaa kupsahtelemaan? Ensimmäisillä pakkasilla vai sitten kun tulee lumi maahan?
koska punkkipanta pois?
3
3487
Vastaukset
- vielä!!
Olen laittanut koiralleni koko kesän Frontlineä 4 viikon välein. Viimeksi pari viikkoa sitten. Silti viikonloppuna oli yksi punkki kaivautunut puoleksi koiran vatsapuolelle karvattomaan kohtaan. Kun kuivasin koiraa, huomasin sen punkin ja napsasin pois. Sinä aamuna ei vielä ollut, joten kun sen päivällä huomasin, ei se kauan kerennyt olla. En tiedä, olisiko kuollut itsestään Frontlinen vaikutuksesta, vai eikö liuos enää vaikuta kahden viikon jälkeen.
- lämpimät
Nyt on ollut niin poikkeuksellisen lämmintä, että on punkkeja vielä liikkeellä. Täytyy varmaan vielä muutama viikko antaa pantojen olla.
- aloittaja
odotan talvea jo ihan innoissani, että pääsee koirien kanssa metsään.. Näin kesällä ei tuon punkkivaaran takia kamalasti houkuta. Varsinkaan, kun koirat nukkuvat sängyssä ja olen niin tohelo, etten mitään punkkeja huomaa!
Nuo apteenkin punkkipannat on muuten olleet todella hyvät! Ei ole yhtäkään punkkia löytynt (tai ainakaan huomattu!) ja kuitenkin koirat on juosseet heinikossa jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902