eli sellaisen kuin vaikka Ilta-Sanomissakin on joka päivä missä mustia ja valkoisia ruutuja. Saako "tyhjiä pohjia" ostaa mistään valmiina? Olisin hyvin kiitollinen vinkistä!
APUA! Haluaisin laatia
10
12738
Vastaukset
- McGrooge
Jos sinulla on MS Word tai Open Office,voit tehdä pohjan ihan itse.Itse laitan mustiin ruutuihin X kirjaimen:)
- atta
Tsekkaa www.sanaristikot.fi ,sieltä saat neuvoja.
- aaloe
Jos sieltä jotain neuvoo lähet kyselemään niin muista tsekata viestis tarkkaan ennenkuin lähetät. Ekana ne arvostelee sun äidinkielentaitos ja sit joku linkkaa johonki vanhaan keskusteluun missä ne tappelee keskenää.
- atta
aaloe kirjoitti:
Jos sieltä jotain neuvoo lähet kyselemään niin muista tsekata viestis tarkkaan ennenkuin lähetät. Ekana ne arvostelee sun äidinkielentaitos ja sit joku linkkaa johonki vanhaan keskusteluun missä ne tappelee keskenää.
Kyllä sieltä aina vastauksen saa. Negatiivisia ärripurreja löytyy niin sieltä kuin täältäkin.
- sanaristikko
Osta A4 ruudullinen vihko, sellainen kuin ennen käytettiin koulussa. Siinä on ruutua vaikka toisille antaa.
Ja jos laadit ristikoita tietokoneella niin tee ruudukko taulukolla tai excel ohjelmalla. - Tiikerinna
Osoitteessa www.puzzlemaker löytyy ainakin jotain ristikkomalleja. Sivulta valitaan create puzzles online. Ilmainen ohjelma ei tietenkään ole yhtä hieno kuin ostettu, mutta kivoja sillä saa aikaan.
- hyvä ohjelma...
... löytyy Ruotsista. Jos osaat ruotsia niin tilaa demoversio http://www.paron.nu
Ohjelman nimi on "Korsordsskaparen" jolla voit tehdä valmiille tai omille pohjille minkälaisia ristikoita tai sanaleikkejä hyvänsä. Ja tietysti millä kielellä tahansa, kunhan osaat ruotsia itse ohjelman käyttämiseen.
Terv. "Harrastelija-laatija" - sanaseppo40
Kannattaa käyttää oikeata ristikko ohjelmaa joita löytyy netistä. Itselläni on crossword forge ohjelma jolla pystyy tekemään niin sanaristikoita kuin myös sanalaatikoita.
- Tästä tykkään
http://www.sanaristikot.net/
Täällä viihtyy varmasti jokainen leikkien ystävä. Itse en kerkeä, mutta suosittelen kaikille sananrakastajille. "Muut asiat"-osastossa on ketjuja todella paljon, kissoja ja koiria, kirjailijoita ja urkeilijoita, yhdyssanoja, kolmiosaisia, neliosaisia, jopa viisiosaisia sanoja ketjussa ym. ym. Hesari ristikon ratkojille on hyvin aktiivinen oma säie, jolta saa vinkkejä Aulis Lehdon kiemuroihin. Siellä on myös laadintaan ohjeita, joita antavat Suomen parhaat laatijat. Samojen laatijoiden, mm. Erkki Vuokila, Antti Skyttä, Toni Pitkälä, Antti Viitamäki, Tuomo Pallonen jne., ristikoita arvioidaan, arvostellaan ja ruoditaan perin pohjin. Harmittaa, kun itselläni on niin kiire, etten ennätä kuin joskus piipahtaa ko. säikeistöllä. Mielestäni paras ja monipuolisin netistä löytyvä tältä sektorilta. - En moiti, mutta
Tästä tykkään kirjoitti:
http://www.sanaristikot.net/
Täällä viihtyy varmasti jokainen leikkien ystävä. Itse en kerkeä, mutta suosittelen kaikille sananrakastajille. "Muut asiat"-osastossa on ketjuja todella paljon, kissoja ja koiria, kirjailijoita ja urkeilijoita, yhdyssanoja, kolmiosaisia, neliosaisia, jopa viisiosaisia sanoja ketjussa ym. ym. Hesari ristikon ratkojille on hyvin aktiivinen oma säie, jolta saa vinkkejä Aulis Lehdon kiemuroihin. Siellä on myös laadintaan ohjeita, joita antavat Suomen parhaat laatijat. Samojen laatijoiden, mm. Erkki Vuokila, Antti Skyttä, Toni Pitkälä, Antti Viitamäki, Tuomo Pallonen jne., ristikoita arvioidaan, arvostellaan ja ruoditaan perin pohjin. Harmittaa, kun itselläni on niin kiire, etten ennätä kuin joskus piipahtaa ko. säikeistöllä. Mielestäni paras ja monipuolisin netistä löytyvä tältä sektorilta.kuulosti ihan mainokselta! Tiedän minäkin nuo sivut ja hyviä ovat kaikki muut paitsi Hesarin ristikko-palsta. Siellä hilluu joku besserwisser, joka antaa liian selviä vinkkejä. Muut sivut ovat kivoja ja asiaakin sieltä löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316046- 393962
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833343- 122838
- 292262
- 122247
- 1621916
- 231699
- 271418
- 1051372