olet kesän aikana ajanut,tietysti moottoripyörällä?
sekä tietysti moottoripyöräsi merkki?
niin itse olen ajellut vaan 11tkm.koska ostin vasta tuokokuussa tämän pyörän millä ajelen.
ja pyörä on seven-fifty:
nyt ajelut on ajeltu.omalla moottoripyörälläni, tosin onhan meillä vielä toinenkin moottoripyörä;joten sillä matkaan jos siltä tuntuu.
hyvää syksyä kaikille;)
gallup:paljonko?
34
3736
Vastaukset
- yamaha xt 660x
ajelut jotain 3000-4000km.melkein joka päivä pientä lenkkiä
- vähän
Kawa zzr1400. Ollut heinäkuun alusta... 7000 km.
- GSF
Iso pändiitti lepäsi koko heinäkuun, kun liotin varpaita laiturilla. Ei muuten pöllömpää hommaa sekään, ainakaan näin "vanhukselle".
Kilsoja nyt n. 5ooo, mutta Pohjolan edullisen läpivuoden vakuutuksen myötä peli on vielä kesken.
Pyörä tienpäällä heti, kun on aikaa, aurinko paistaa ja lämpöä yli 5C.
Mutta hyvää syksyä sinnekin ja kaikkialle muualle myös. - Hornetman
Eilen tuli 20000kilsaa täyteen tänä kesänä,
missään en oo käyny.- lattiallako
olet pyöritellyt nuo kilometrit kun et ole missään käynyt?
- matula
hei hei hei...nythän tulee muunneltua totuutta.
Kävithän Sä meilläkin ja kahvilla Teboilin baarissa. Kilometreistä päätellen sitten ilmeisesti ajellut rinkiä...ja monta kertaa! :-)))) Ja matkakertomuksista päätellen käynyt kuitenkin kauempana kuin postilaatikolla...
Mulla tuli 5tkm ja mä EN käynyt missään. Tai no kävinhän mä kerran. Helsingissä. - Hornetman
matula kirjoitti:
hei hei hei...nythän tulee muunneltua totuutta.
Kävithän Sä meilläkin ja kahvilla Teboilin baarissa. Kilometreistä päätellen sitten ilmeisesti ajellut rinkiä...ja monta kertaa! :-)))) Ja matkakertomuksista päätellen käynyt kuitenkin kauempana kuin postilaatikolla...
Mulla tuli 5tkm ja mä EN käynyt missään. Tai no kävinhän mä kerran. Helsingissä.Kävinhän mä teillä tosiaan 6kertaa,siitähän tulee
jo 2000km,mitä nyt Jkylässä 1 kerran.
Niin kuin tuossa aiemmin totesin, niin kuutisentuhatta kilsaa on tullut, tuosta elokuun alusta, jolloin ostin tuon mopon. Joka on, seiskapuolikas Suzuki gfx-f.
- Neppari
kuukausi pyörä ollut,vähän vajaa 5tkm:ä tullut.
Suzuki 250cc. Vielä jos paritonnia ehtis. - Jammu
Kaikki ajot huhtikuun puolivälistä alkaen fjr:llä, jos lumi tulee totutusti tuolla kuun loppupuolella niin 25tkm tulee täyteen. Oli muuten aivan kiva kokemus tuo autokin kun sellaista maanantaina kokeilin lähes puolen vuoden tauon jälkeen! Siitä puuttui suhina johon oli jo ehtinyt taas tottua. Keväällä karkaa mopon nopeus kun ei käsitä että muutaman sekunnin jälkeen voi olla sata lasissa, nyt ei oikein tahdo ymmärtää että voi ajaa sataa vaikka ei kuulu mitään...
- Nimetön
noin 9tkm. sewen-fiftyllä
- Mika_
Tälle vuodelle kilometrejä on kertynyt noin 32500. Jää viime vuodesta, vaikka tänä vuonna oli paremmat kelit.
Ensi keväänä olis suunnitelmissa heittää viiden viikon Eurooppa-reissu: Viro, Latvia, Liettua, Puola Slovaki, Unkari, Tsekki, Itävalta, Saksa, Lux, Tanska, Ruotsi.
Unelmana olis ajaa Silkkitie päästä päähän. Täytyy ensin koluta Eurooppa.- Rosso
reilu 23 000 km. Kawa(oi)lla tietty.
- ........
ajannut 0km kun olen vain seurannut tätä palstaa ja haaveilut omasta moposta,no ehkä ensi vuonna...
- blackwomans
täällä on monenlaista moottoripyöräilijää.eli noita provoja löytyy.mutta niistä ei kannata välittää mitään.
tosin usein ne pilaa hyvät keskustelut täällä.
haaveetkin toteutuu joskus.toisilla ennemmin toisilla myöhemmin.
kutenkin moottoripyöräily on todella mahtava harrastus.
sitä et voi kokea täällä.mutta livenä niinkuin minäkin sen koen.
kuitenkin oli kiva kun otit osaa tähän keskusteluun;)
- Kra
Liian vähän eli noin 5000 km XJ Yammulla, mutta onneks kaikki on ollut pelkkää "turhaa ajoa".
Työt häiritsee vielä muutaman vuoden harrastamista, mutta ei enää kovin kauan. - pyörää olekaan
millä sä olet ajanut? Se on fifty-sixty se sun pyöräsi. Mitä muuten meinaat, että vasta toikokuussa ostit pyörän ja siksi noin vähän kilometrejä ? Mitä väliä sillä on, eikö sulla sitten sitä ennen ole pyörää ollutkaan ? Paljonko olet valkkarissa ajellut, entä selvin päin ? :-////////////////////////////// :-((((((((((((((((( ;-/////////////// mutta hauskat jatkot sullekin :-////////////////////
- blackwomans
anteeksi kun en älynnyt että sinä et tiedä..mutta voin oikaista sinulle:
siis HONDA cb 750 f2 sevenfifty:)
- -fifty-fifty-
..kaikki tiedetään mikä pyörä sulla on ja että teillä on toinenkin pyörä- hohhoijaa...
Jotta jaksat jaaritella joutavia....
Ainiin, meillä on 3 pyörää ja ajettu vaivaiset 5tkm kun lomat meni ulkomailla auringossa pötkötellessä!- Jäbä
ystävä hermostu.Tälle suositulle prätkäpalstalle tulee joka päivä kenties satoja uusia lukijoita.
- että toi sun
oikea kilometri määrä on 11 km. Se t- taisi olla väärinkirjoitettu hymiö. :-/////////////////////mutta hauskaa syksyä sullekin.
- tuisku anus
55tkm ja tietenkin Suzuki a 95.
- zimidiin
ja kausi jatkuu.. toivotaan..
- ajoaikaa
Pyörän hain tallista 26.3 ja viellä ois kuukausi ainakin tarkotus ajella.
Pyörä Suzuki 750GSX-R ja tähän mennessä 15400 km.
Koko kesän duunissa, joten lomareissua en päässyt tekeen :( - samppa777
Pyörä on suzuki gsxr1000 ja kilometrejä on tullu kesän aikana reilu 15000.
- pyörän
hankin, ei ole kuin n. 2000 km.Työ kyllä haittaa paljon, ei oikein työpäivän jälkeen jaksa pitkää lenkkiä.FZ1.
- noin
... 11 000 km. Honda Deauville 700.
- Hondatar
Enemmänkin olisi ehtinyt kertyä ellei pyörä olisi seissyt kahta kuukautta. Päristelen vielä tämän kuukauden ellei talvi yllätä..
- vaan....
mulla on tullut hirrrrrveesti megametrejä. Ei riitä viivoitin. Minä olen tosimotoristi ja minun kauteni jatkuu koko elämäni eli en ole kykenevä laskemaan joissakin kummissa yksiköissä kuin ajokausi... tai noh.. se on mun elämäni enkä tiedä mihin hirveen se päättyy. Pari ekstrakilometriä putoaa siitäkin .. siis per vuorokausi että nukun nahat päällä enkä käy suihkussa... töissä tosin käyn ja siitä ne työkaveritkin kyllä jaksaa aina valittaa. Kummaa sakkia.
Sevenföfti ei ole kyllä edes polkupyörä. Voi siihen silti koittaa laittaa pinnoihin päristimen tai päristää suullaan jos tuohta päristimen tekemiseen ei löyvy.- blackwomans
kyllä motoristit tietää mikä on.sevenfifty.
mutta jospa minä vielä laittaisin sen myös sinulle:honda cb 750 f2 sevenfity.vm 02.
joten ollos hyvä.mutta yleensä en kyllä puutu provoihin. mutta tälläkertaa kyllä:)
- Minä setä samuli
Noin 12 tuh. XVS 1100 Jammulla, ja kausi jatkuu.
- harvakseltaan
12,5 tkm tuli mittariin. Yllättävän paljon, ottaen huomioon turhan lämpimän kesän. Ajopäiviä ei loppujen lopuksi ollu paljon, mutta enempi aina sitten kerralla, kun tuli lähettyä. Ajokkina vielä tämän kesän BMW 1100RT. Pete
- Reiman
Vähän niukasti tuli kilometrejä sairastelun vuoksi tänä kesänä. Strommilla 5 000 km ja muilla vehkeillä 1 500 km.
Tuostakin ajomatkasta tuli valtaosa Jäämerellä käynnistä. - ixx
sain kawan 4.5. mittarissa 0 km nyt on 22735 kilometriä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913