Olen esiintynyt poliisina ja saanut vankilaviranomaisilta tietoja karkureista ja lomille jäänneistä vangeista.Tietty olen saanut helposti ne kiinni! On hyvän mielen lisäksi tullut aikas hyvin massii tienattua. Lisäksi kadut on vähän aikaa puhtaampia!
Palkkionmetsästys
5
1864
Vastaukset
- .308
Mitä???
Pikkupoikien nukkumaanmenoaika on pikkukakkosen jälkeen. Ei tullut mieleen kahta asiaa:
1.)Ip-osoitteesi voidaan tallentaa
2.)Toimintasi on laitonta
3.)Ip-osoite voidaan jäljittää- d-tox
Taas lauantai-iltana pari karkuria häkkiin,rahat taskuun ja kunnon ihmisillä rauha.... vai osoite jäljittää, siitä vaan. Nimimerkkisi voisi olla vuoden pökiö. Toiminta ei ole laitonta vaan nimenomaan lain hyvien puolella pahuutta vastaan!!!! Poliisi arvostaa MUA!! Myös rahapalkkioiden muodossa. Niin ja rikolliset on jo oppineet PELKÄÄMÄÄN
- Reverdo
d-tox kirjoitti:
Taas lauantai-iltana pari karkuria häkkiin,rahat taskuun ja kunnon ihmisillä rauha.... vai osoite jäljittää, siitä vaan. Nimimerkkisi voisi olla vuoden pökiö. Toiminta ei ole laitonta vaan nimenomaan lain hyvien puolella pahuutta vastaan!!!! Poliisi arvostaa MUA!! Myös rahapalkkioiden muodossa. Niin ja rikolliset on jo oppineet PELKÄÄMÄÄN
Sitä on taas katottu pikkusen liikaa telkkaria...
- tässä raju totuus
d-tox kirjoitti:
Oisko katottu liikaa telkkaa kun vihdoin sai jäädä yksin kotiin. JA toiseks luuletko että joku uskoo tota sontaa. Sekä että tollasesta ei suomessa tuu rahaa vaan pitkä kakku. Taisit tyrmätä nää sun "rikolliset" naurattamalla kun sanoit olevas joku palkkionmetsästäjä ja "rikolliset ei oo sun unilelujas vaan oikeita ihmisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522085
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301284Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921189- 1491072
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46769