naurettava natsi meininki, oli toi bigbrotherin julistus "vakavista" sääntörikkomuksista.. oli kyllä täysin vääryys sarin ja kaarlon nimeys, ihan harmittomasta höpinästä!!
SÄÄNTÖRIKKOMUS höpinä
6
681
Vastaukset
- ja tasapuolisuus
samasta lähteestä...uusien mukaantuloa tarkoitan
Toisia kilpailijoita vastaan juonittelu on nimenomaan erittäin kiellettyä Big Brotherissa.... Mitään äänestysliittoja ei saa muodostaa. Nimeämisiä keskittämällä vähänkin tietoisesti on helppo saada haluttuja ihmisiä äännestykseen tai vastaavasti pois sieltä.
- bilboth
Ja BB itse rikkoi omaa sääntöään vastaan kun juonitteli kilpailijoita vastaan. Olkoonkin että BB saa muuttaa sääntöjä kuin itse haluaa mutta jälkikäteen muutettuina ja vain ilmoitusluonteisina ne ovat moraalittomia! Varsinkin kun ko. on suurehko rahapalkinto!!!!!
Sääntöjen muuttaminen/olemassaolo pitäisi ilmoittaa ennen rikettä kilpalijoille. Ainakin silloin voisin pitää kilpaa rehtinä tai ainakin sinnepäin. Nyt kuitenkin kilpailu "haisee" pahasti.
Nimittäin säännöissä ei ole ao. kohtaa....mikä on muka ehdottamasti kielletty ellei sitten BB niin sano. Siis juonittelusta uusia asukkaita kohtaan jotka eivät vielä olleet edes saapuneet...
- vesa
Ei Kaarlon ja Sarin keskustelussa mitään juonittu. Yleisellä tasolla vaan Kaarlo heitti itsestään selvän kommentin. BB sotkeentui turhaan asiaan, ei antanut talossa olevien valita pudotuskilpailuun ehdokkaita, vaan teki valinnan itse ja pakottaa nyt katsojat pudottamaan jomman kumman. Yli meni tuo dramaattinen ilmoituskin koko porukalle, kun he eivät tiedä, mitä on puhuttu. Haisee.
- simeooni
Kaarlo ja Sari tunnustivat itse virheensä... Siis tiesivät itse. Sunnuntaina Sorellan lähdön aikaan Kaarlo huusi terveisiä Tatulle ja Mikalle. Aika selkeiltä nuo minusta näyttää...
- vesa
Toinen asia, mihin BB on pannut oman lusikkansa soppaan on tämä Sorellan silittely myötäkarvaan. Voi hellanlettas sentään. Jos tämä jatkuu, ihminen ei koskaan aikuistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350