Mia suht ruma

Katsokaa nyt ite

Miten ne on tollasen ruman sössöttäjän tonne valinnut kaikista hakijoista!

19

2525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mia on mun

uus ykkössuosikki

• Mia rules

jee

• Ei mikään missi- tai misterkisa. Asukkaat valitaan persoonansa perusteella. Mialla on aika mielenkiintoinen tausta ainakin. Sirkuksessa elämistä, ulkomailla työskentelyä ym.

• ei BB

Menee hermot kun kuuntelee sen kamalaa ääntä. Sirkukseen se joutaskin takasin. Kamalan näkönen säkin oot Cesar ei sen puoleen ;)

• sirkustyttö

Ei kai, Miako ulkomailla? Eihän se ole tuota kertonutkaan kuin joka hiton lauseessa.

Ulkonäkö tai puhetyyli ei niin haittaa, mutta jutut on aivan kamalia.

• Minkäs teet

Sammakkonaama se on.

• kohenna itseään!

Katsokaa itseänne peiliin..huom. kokopeiliin

• pp38

nämä sitten missikisat? No, mitäs pupusia nuo Kaki, Kale ja muut muka sitten ovat? ...ei jummarra...

• rumia naisia ei

Miehet vaan symppiksii jos ei kiiltokuvapoikien näköisiä. Rumia miehiä jaksaa katsella mut ei rumia naisia kuten Mia.

• nam..

panisin

• nskkhjv

mäkin panisin sille pussin päähän.

• jos pimeetä

pimeessä mialla pussi päässä niin mikä ettei.ja sais olla kans hiljaa kun ei sen hönöttävää ääntä jaksas kuunnella.

• voisitte sen
        jos pimeetä kirjoitti:

pimeessä mialla pussi päässä niin mikä ettei.ja sais olla kans hiljaa kun ei sen hönöttävää ääntä jaksas kuunnella.

sijaan hoidella saria, se meikkiporsas just teiän makuun, mä en sitä ees pimeessä, sil säkki päässä, ees takaa ;>

• kun Miasta kyse
        voisitte sen kirjoitti:

sijaan hoidella saria, se meikkiporsas just teiän makuun, mä en sitä ees pimeessä, sil säkki päässä, ees takaa ;>

No kun ketju ei ollut Sarista vaan Miasta. Sari ok, mut Miaan en koskis kepilläkään selvinpäin.

• Janetska

Mia on herttaisen oloinen ja söpö omalla tavallaan.On se vain kiva,ettei talo ole täynnä sarjatuotanto-barbeja.

Tiedä,mitä kivaa Mia järjestää,kunhan pääsee sinuiksi muiden kanssa.

• ja menoks

Joo sille vois laittaa naamarin loppu ajaks niin ei mitään ongelmaa.

• paris

kuulostaa suht rumalta!

• Herra 48

Nätti tyttöhän tuo on. Kauneus ei ole välttämättä sitä naistenlehtien tai iltapäivälehtien muokkaamaa formaattikauneutta. Jokainen ihminen voi olla kaunis omalla tavallaan

• mutsis,.,

jos Miia on ruma ja olisi pitänyt jättää pois siksi kisasta niin pakko ihmetellä mitä Kaki tuolla tekee!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6734
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4552
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3496
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1620
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe