Miten ne on tollasen ruman sössöttäjän tonne valinnut kaikista hakijoista!
Mia suht ruma
19
2541
Vastaukset
- Mia on mun
uus ykkössuosikki
- Mia rules
jee
Ei mikään missi- tai misterkisa. Asukkaat valitaan persoonansa perusteella. Mialla on aika mielenkiintoinen tausta ainakin. Sirkuksessa elämistä, ulkomailla työskentelyä ym.
- ei BB
Menee hermot kun kuuntelee sen kamalaa ääntä. Sirkukseen se joutaskin takasin. Kamalan näkönen säkin oot Cesar ei sen puoleen ;)
- sirkustyttö
Ei kai, Miako ulkomailla? Eihän se ole tuota kertonutkaan kuin joka hiton lauseessa.
Ulkonäkö tai puhetyyli ei niin haittaa, mutta jutut on aivan kamalia.
- Minkäs teet
Sammakkonaama se on.
- kohenna itseään!
Katsokaa itseänne peiliin..huom. kokopeiliin
- pp38
nämä sitten missikisat? No, mitäs pupusia nuo Kaki, Kale ja muut muka sitten ovat? ...ei jummarra...
- rumia naisia ei
Miehet vaan symppiksii jos ei kiiltokuvapoikien näköisiä. Rumia miehiä jaksaa katsella mut ei rumia naisia kuten Mia.
- nam..
panisin
- nskkhjv
mäkin panisin sille pussin päähän.
- jos pimeetä
pimeessä mialla pussi päässä niin mikä ettei.ja sais olla kans hiljaa kun ei sen hönöttävää ääntä jaksas kuunnella.
- voisitte sen
jos pimeetä kirjoitti:
pimeessä mialla pussi päässä niin mikä ettei.ja sais olla kans hiljaa kun ei sen hönöttävää ääntä jaksas kuunnella.
sijaan hoidella saria, se meikkiporsas just teiän makuun, mä en sitä ees pimeessä, sil säkki päässä, ees takaa ;>
- kun Miasta kyse
voisitte sen kirjoitti:
sijaan hoidella saria, se meikkiporsas just teiän makuun, mä en sitä ees pimeessä, sil säkki päässä, ees takaa ;>
No kun ketju ei ollut Sarista vaan Miasta. Sari ok, mut Miaan en koskis kepilläkään selvinpäin.
- Janetska
Mia on herttaisen oloinen ja söpö omalla tavallaan.On se vain kiva,ettei talo ole täynnä sarjatuotanto-barbeja.
Tiedä,mitä kivaa Mia järjestää,kunhan pääsee sinuiksi muiden kanssa.- ja menoks
Joo sille vois laittaa naamarin loppu ajaks niin ei mitään ongelmaa.
- paris
kuulostaa suht rumalta!
- Herra 48
Nätti tyttöhän tuo on. Kauneus ei ole välttämättä sitä naistenlehtien tai iltapäivälehtien muokkaamaa formaattikauneutta. Jokainen ihminen voi olla kaunis omalla tavallaan
- mutsis,.,
jos Miia on ruma ja olisi pitänyt jättää pois siksi kisasta niin pakko ihmetellä mitä Kaki tuolla tekee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592