systeemi muuttui. Koko ajan telkkarissa hoetaan, että se antaa katsojalle paremmat mahdollisuudet vaikuttaa. Kertokaahan fiksummat miten? Eikös se ole sama jos lähetät plussia suosikillesi ja miinuksia toiselle (uuden järjestelmän mukaan), kuin että lähetät saman määrän pudotusääniä "inhokillesi" (vanhan järjestelmän mukaan)?
Tämän vuoden
8
613
Vastaukset
- Nagarummi
Se on vaan sitä että tuotanyhtiö käärii isommat rahat. Miinuksia lähetetään enemmän ja tämä ratkaisee lopputuloksen. Loppupeleissä tuotanto nauraa.
- joka asiassa
uskokaa jo, ei yhtään totuutta missään kaikki on yhtä suurta kusetusta Subilta
- ratkaisee
Miinus äänet ratkaisee eli niitä kannattaa antaa ei plus ääniä.
- + - 0
Jos annat omalle yhden plussan tai toiselle miinuksen se on iha sama
- kahdesta äänestä
+ - 0 kirjoitti:
Jos annat omalle yhden plussan tai toiselle miinuksen se on iha sama
Miks maksaa kahdesta äänestä kun inhokin ääni tärkeempi että saa miinuksen.
- turha selittää
kahdesta äänestä kirjoitti:
Miks maksaa kahdesta äänestä kun inhokin ääni tärkeempi että saa miinuksen.
Ehkä ne Subilla arvas et säkin seuraat ....
äänestyksessä on useampi kuin kaksi asukasta. Tänä vuonna niin ei ole vielä käynyt, mutta sellainen tilanne voi vielä tulla tasanimeämispisteissä. Silloin voi laittaa miinuksia ihhokilleen ja jos hän on toisenkin ehdokkaan kannattajan inhokki niin miinukset kerääntyvät kolmannelle ja molempien suosikki pääsee jatkoon.
- katsoja kakkonen
Cesar, miten niin ei tänä vuonna ole ollut äänestyksessä useampaa kuin kahta asukasta? Onhan niin ollut jo kaksi kertaa:
http://www.bbplaza.net/bbfi2.php?haadot
Vai ymmärsinkö viestisi täysin väärin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237