Kaikki viisi uutta asukasta ovat näyttelijöitä, jotka tuotantoyhtiö on palkannut tuomaan bb:iin "lisää mielenkiintoa". Katsojaluvut laskevat koko ajan ja oli pakko turvautua tällaiseen hätäpaska-ratkaisuun.
Kuka jaksaa enää seurata? Suomeen bb:lla ei ole enää mitään tekemistä alkuperäisen konseptin kanssa.
Ettekö tajua...?
3
599
Vastaukset
Uudet asukkaat kuuluvat kuvaan. Suomen ensimmäinen kausi oli poikkeus, mutta ehkä se kuuluu ensimmäiseen kauteen, että on sitten seuraavalle kaudelle uusia kuvioita. Tuskin sellaista maata onkaan missä ei uusia asukkaita otettaisi.
- Niinpä...
Juu ei ne kyl ole näyttelijöitä, valitettavasti........
- ...on p:stä
Se on ihan sairasta ku tänä vuonna on talosta potkittu asukkaita pienen sääntörikkomuksen takia ja sitten tuosta vaan otetaan tilalle lisää. Se on epäreilua alkuperäisiä asukkaita kohtaan. Koko bb:n ideahan on että ne samat asukkaat ovat siellä sen 3kk ja joka viikko joku putoaa.. Ei sinne sais uusia ottaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237