onks most wantedii raha koodii ps2: selle
nfs most wanted raha koodi?
56
6477
Vastaukset
- rahaa
- Näppäile koodit START -ruudussa
Ford GT Castrol -versio
Vasen, Oikea, Vasen, Oikea, Ylös, Alas, Ylös, Alas
Burger King -haaste
Ylös, Alas, Ylös, Alas, Vasen, Oikea, Vasen, Oikea
Extra marker kaupoissa
Ylös, Ylös, Alas, Alas, Vasen, Oikea, Ylös, Alas
# Castrol Syntec Ford GT
At the "Press Start" screen, press Left, Right, Left, Right, Up, Down, Up, Down to unlock the Castrol Syntec Ford GT.
# Porsche Cayman
At the "Press Start" screen, press L1, R1(3), Right, Left, Right, Down to unlock the Porsche Cayman.
# $10,000
Have a saved game file from Need For Speed: Underground 2 on your memory card to get an extra $10,000 in Career mode after the prologue.- joe vega
moi voisitko ettiä mulle noi koodit pc:lle kiltti oisit tosi kiltti pliide
- iunus
toi $ 10 000 ei toimi mulla
- koodimoodi
iunus kirjoitti:
toi $ 10 000 ei toimi mulla
nii oot kattonu jonnewebistä
- most wanted
on paljonkin
- cmlot
Jos löydät paljon ps2 koodeja niin voikko vinkata tänne?
- jaa.mää.vai
cmlot kirjoitti:
- lollipop 19
kertokaapa koodeja mää haluan tietää vähä.............
- abcdefghijklmnopqrst
cmlot kirjoitti:
mee ositteesee: http://www.gamesradar.com/cheats
- @
lollipop 19 kirjoitti:
kertokaapa koodeja mää haluan tietää vähä.............
ford gt
vasen oikea vasen oikea ylös alas ylös alas
porshe cayman ja 10,000 rahaa
L1 R1 R1 R1 oikea vasen oikea - raha koodi!!!!????
@ kirjoitti:
ford gt
vasen oikea vasen oikea ylös alas ylös alas
porshe cayman ja 10,000 rahaa
L1 R1 R1 R1 oikea vasen oikeatoi raha koodi ei toimi eika porche
- koodimoodi
jaa.mää.vai kirjoitti:
vitun hullut älkää saatana menko sine tuli virus hälytys
- en.jaksa.kirjautua
koodimoodi kirjoitti:
No ei kyl mul vaa tuu, sul saattaa olla vaa joku liian tarkka virustorjunta, mulla on kokemusta yhdestä joka esti yhden ohjelman joka oli tärkeä mutta virustorjunta luokitteli sen virukseks... Joten en enää käytä sitä turvaa xD Oon käyttäny gamewinnerssin sivuu vuosia..
- kuski 6
koodimoodi kirjoitti:
en varmaan mee en halluu viruksia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tyhmä.kun.olet
kuski 6 kirjoitti:
en varmaan mee en halluu viruksia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iha sama se mulle o, emmä siin mtn meneteä? Jos sun virustorjuntas luokittelee sen sivuston vaaralliseks ni vittuuks tuut tänne itkee siit -.- Siel o kaikille pelikonsoleille, kaikille peleille, kaikki mahdolliset koodit ja vinkit mut...
- kysyn samaa saako playstait...
fyjfds
- gjxfj
ei ole
- nfs mw
pliide voiksä kertoo ne koodit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
- razor tietää koodit
nfs mw kirjoitti:
pliide voiksä kertoo ne koodit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????
mä tiedän mistä saa kaikkii peleihin koodit se on http://www.gamesradar.com/cheats
- alexi333
razor tietää koodit kirjoitti:
mä tiedän mistä saa kaikkii peleihin koodit se on http://www.gamesradar.com/cheats
eiks tääl oo pc:lle koodeja?
- väiski673
Niitä ei tarvi, en kerro. Helppo peli, pelannu 100% läpi.
- SAKU HYNNINEN
NO PISTÄ JOS USKALLAT
- A4
SAKU HYNNINEN kirjoitti:
NO PISTÄ JOS USKALLAT
ai niin kyl mäki tiiä;-)
- adjlksfhla
on mul on rahakoodi enpä taida kertoo :P
- a4
kyllä tai tittelit pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
- apinapappa12
mul toimii 10.000 raha koodi.
- homoilia
!!!!!!!!!!!11
- lolr655
vitut
- raha koodi
kertokaa raha koodi jooko mul eiipelaa toi 10 tonnin raha koodi !!!!!
- a4
L1,R2(3),oikea,vasen,oikea,alas!
- mul ei toimi!!
kertokaa raha koodi oikeesti!! ja mikä start ruutu ai se mis on se bmw sivuttain nii siinä kirjotan koodin vai??
- eli?
siinä!
- nfs
haluisin ilmasii autoja urassa onks kenelläkään koodii?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- grgdgrgrgr
minkä takia koodeja pitää käyttää?
mitä hauskaa on huijata?
aina joka pelissä joku ajaa 5 minuutin kisan kolmeen sekkaan, tai räiskintäpelissä et voi säästyä hakkereilta. lopettakaa nyt huijaaminen, se vie koko peliltä maun!?- nfs most w
pelaaminen koodien kanssa on hauskaa!
- ERGI
HEI DEI ET KEIY!!!! HELO! Kertokaa raha koodi (ps2) ja sellane joka toimii!!! siis oikeest yks kää ei toimi mul!!!!! oon menny jo koko peli läpi jo neljä kertaa mut sitä o nii kiva pelat! ;) :) ;) I LIKE NEED FOR SPEED MOST WANTED!!
- a4
jos ottaa sen koodin jossa tulee porsce cayman niin sen mukana tulee 10,000 dollaria. kannattaa tuhlata ne tuunaukseen!
- a4
Onks pelkäääääää rahakoodia?yhesti ku katoi youtuubbeee niin jollakin oli 999 999 dollaria???????????????????????!
- akikiikk
koodejaaa
vokiko joku kertoo need for speed most wanted pc rahakoodin
voisko joku kertoo pc rahakoodin ku en löydä mistää!!!!!!!!!!
ois tosi tärkeetä ku en saa paljo mitää. oon menossa blacklistkuski 9. mulla on vaan porce cayman ja tarviin muutenki lisää rehaa. tää on mulle tosi tärkeetä koska en saa rahaa kisoista ku oon nii huono kuski vaikka oon pelannu sitä puoli vuotta.
- cheatmaster
HALUUN NFSMW PS2 KOODEJA PLIIS
- ?
missä se koodi pitää kirjottaa?
- oon pelannu jo 100%
START RUUDUSSA MISSÄ ON BMW M3 SIVULTA PÄIN KATSOTTUNA.
- poikka 43
999.999koodi on L1 R2 ympyrä kolmio vasen oikea
- NEED FOR SPEED FANI-
poikka43 mulla ei toimi toi koodi mut ois kiva saada noin paljon rahaa ;) - että tietääks joku miks se ei toimi mulla?
- NO VITTU LOL
No vittu näist homokoodeist mikää toimi pässit !
- mokkeliperkele
ylös,alas,oikea.vasen,L1,L2,ympyrä saa 5 miljoonaa rahaa
- valtteri
ei toi koodi toimi
- gey
missä koodit pistetään mikä on start ruutu most wantedissa kun en tiädä ja tarvitsisin noita koodeja
- gey
niin toi äskenen viesti pleikkari 2
- KokenutPelaaja
Kaikille niille jotka haluu koodeja, niin useimmat eivät toimi, koska ne on saatu hakkeroimalla peli. Ja tosiaan, PS2 -versiossa ei oo kuin pari koodia jotka toimii, joten niitä on turha kysyä. PC:lle en tiedä koodeja, mutta jotain modeja on saatavilla.
- KokenutPelaaja
Niin ja vielä:
-Koodit näppäillään "Press Start" -ruudussa (kuva, jossa on poliisitakaa-ajo, auto menemässä sivuttain)
Toimivia koodeja (ainakin):
-Ford GT Castrol: vasen, oikea, vasen, oikea, ylös, alas, ylös, alas
(toimii vain pikakisoissa)
-Burger King Challenge: ylös, alas, ylös, alas, vasen, oikea, vasen, oikea
(kisa)
Jos olet pelannut NFS: Underground 2:sta, saat pelin alussa 10.000€.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086