nfs most wanted raha koodi?

onks most wantedii raha koodii ps2: selle
566736
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 56

Vanhimmat

- Näppäile koodit START -ruudussa

Ford GT Castrol -versio
Vasen, Oikea, Vasen, Oikea, Ylös, Alas, Ylös, Alas

Burger King -haaste
Ylös, Alas, Ylös, Alas, Vasen, Oikea, Vasen, Oikea

Extra marker kaupoissa
Ylös, Ylös, Alas, Alas, Vasen, Oikea, Ylös, Alas

# Castrol Syntec Ford GT

At the "Press Start" screen, press Left, Right, Left, Right, Up, Down, Up, Down to unlock the Castrol Syntec Ford GT.
# Porsche Cayman

At the "Press Start" screen, press L1, R1(3), Right, Left, Right, Down to unlock the Porsche Cayman.
# $10,000

Have a saved game file from Need For Speed: Underground 2 on your memory card to get an extra $10,000 in Career mode after the prologue.

Äänestä
  • moi voisitko ettiä mulle noi koodit pc:lle kiltti oisit tosi kiltti pliide

Äänestä

• toi $ 10 000 ei toimi mulla

Äänestä

• iunus kirjoitti:

toi $ 10 000 ei toimi mulla

nii oot kattonu jonnewebistä

Äänestä

on paljonkin

Äänestä
  • Jos löydät paljon ps2 koodeja niin voikko vinkata tänne?

Äänestä

• kertokaapa koodeja mää haluan tietää vähä.............

Äänestä

• lollipop 19 kirjoitti:

kertokaapa koodeja mää haluan tietää vähä.............

ford gt
    vasen oikea vasen oikea ylös alas ylös alas
    porshe cayman ja 10,000 rahaa
    L1 R1 R1 R1 oikea vasen oikea

Äänestä

• @ kirjoitti:

ford gt
    vasen oikea vasen oikea ylös alas ylös alas
    porshe cayman ja 10,000 rahaa
    L1 R1 R1 R1 oikea vasen oikea

toi raha koodi ei toimi eika porche

Äänestä

• koodimoodi kirjoitti:

vitun hullut älkää saatana menko sine tuli virus hälytys

No ei kyl mul vaa tuu, sul saattaa olla vaa joku liian tarkka virustorjunta, mulla on kokemusta yhdestä joka esti yhden ohjelman joka oli tärkeä mutta virustorjunta luokitteli sen virukseks... Joten en enää käytä sitä turvaa xD Oon käyttäny gamewinnerssin sivuu vuosia..

Äänestä

• koodimoodi kirjoitti:

vitun hullut älkää saatana menko sine tuli virus hälytys

en varmaan mee en halluu viruksia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äänestä

• kuski 6 kirjoitti:

en varmaan mee en halluu viruksia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iha sama se mulle o, emmä siin mtn meneteä? Jos sun virustorjuntas luokittelee sen sivuston vaaralliseks ni vittuuks tuut tänne itkee siit -.- Siel o kaikille pelikonsoleille, kaikille peleille, kaikki mahdolliset koodit ja vinkit mut...

Äänestä

fyjfds

Äänestä

ei ole

Äänestä
  • pliide voiksä kertoo ne koodit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????

Äänestä

• nfs mw kirjoitti:

pliide voiksä kertoo ne koodit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????

mä tiedän mistä saa kaikkii peleihin koodit se on http://www.gamesradar.com/cheats

Äänestä

• razor tietää koodit kirjoitti:

mä tiedän mistä saa kaikkii peleihin koodit se on http://www.gamesradar.com/cheats

eiks tääl oo pc:lle koodeja?

Äänestä

Niitä ei tarvi, en kerro. Helppo peli, pelannu 100% läpi.

Äänestä
  • NO PISTÄ JOS USKALLAT

Äänestä

• SAKU HYNNINEN kirjoitti:

NO PISTÄ JOS USKALLAT

ai niin kyl mäki tiiä;-)

Äänestä

on mul on rahakoodi enpä taida kertoo :P

Äänestä

• kyllä tai tittelit pois!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?

Äänestä

mul toimii 10.000 raha koodi.

Äänestä

!!!!!!!!!!!11

Äänestä

vitut

Äänestä

kertokaa raha koodi jooko mul eiipelaa toi 10 tonnin raha koodi !!!!!

Äänestä
  • L1,R2(3),oikea,vasen,oikea,alas!

Äänestä

kertokaa raha koodi oikeesti!! ja mikä start ruutu ai se mis on se bmw sivuttain nii siinä kirjotan koodin vai??

Äänestä
  • siinä!

Äänestä

haluisin ilmasii autoja urassa onks kenelläkään koodii?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Äänestä

minkä takia koodeja pitää käyttää?
mitä hauskaa on huijata?

aina joka pelissä joku ajaa 5 minuutin kisan kolmeen sekkaan, tai räiskintäpelissä et voi säästyä hakkereilta. lopettakaa nyt huijaaminen, se vie koko peliltä maun!?

Äänestä
  • pelaaminen koodien kanssa on hauskaa!

1Äänestä

HEI DEI ET KEIY!!!! HELO! Kertokaa raha koodi (ps2) ja sellane joka toimii!!! siis oikeest yks kää ei toimi mul!!!!! oon menny jo koko peli läpi jo neljä kertaa mut sitä o nii kiva pelat! ;) :) ;) I LIKE NEED FOR SPEED MOST WANTED!!

Äänestä

jos ottaa sen koodin jossa tulee porsce cayman niin sen mukana tulee 10,000 dollaria. kannattaa tuhlata ne tuunaukseen!

Äänestä

Onks pelkäääääää rahakoodia?yhesti ku katoi youtuubbeee niin jollakin oli 999 999 dollaria???????????????????????!

Äänestä

koodejaaa

Äänestä

vokiko joku kertoo need for speed most wanted pc rahakoodin

Äänestä

voisko joku kertoo pc rahakoodin ku en löydä mistää!!!!!!!!!!

Äänestä
  • ois tosi tärkeetä ku en saa paljo mitää. oon menossa blacklistkuski 9. mulla on vaan porce cayman ja tarviin muutenki lisää rehaa. tää on mulle tosi tärkeetä koska en saa rahaa kisoista ku oon nii huono kuski vaikka oon pelannu sitä puoli vuotta.

Äänestä

HALUUN NFSMW PS2 KOODEJA PLIIS

Äänestä

missä se koodi pitää kirjottaa?

Äänestä

START RUUDUSSA MISSÄ ON BMW M3 SIVULTA PÄIN KATSOTTUNA.

Äänestä

999.999koodi on L1 R2 ympyrä kolmio vasen oikea

Äänestä

poikka43 mulla ei toimi toi koodi mut ois kiva saada noin paljon rahaa ;) - että tietääks joku miks se ei toimi mulla?

Äänestä

No vittu näist homokoodeist mikää toimi pässit !

Äänestä

ylös,alas,oikea.vasen,L1,L2,ympyrä saa 5 miljoonaa rahaa

Äänestä
  • ei toi koodi toimi

Äänestä

missä koodit pistetään mikä on start ruutu most wantedissa kun en tiädä ja tarvitsisin noita koodeja

Äänestä
  • niin toi äskenen viesti pleikkari 2

Äänestä

Kaikille niille jotka haluu koodeja, niin useimmat eivät toimi, koska ne on saatu hakkeroimalla peli. Ja tosiaan, PS2 -versiossa ei oo kuin pari koodia jotka toimii, joten niitä on turha kysyä. PC:lle en tiedä koodeja, mutta jotain modeja on saatavilla.

Äänestä
  • Niin ja vielä:

-Koodit näppäillään "Press Start" -ruudussa (kuva, jossa on poliisitakaa-ajo, auto menemässä sivuttain)

Toimivia koodeja (ainakin):

-Ford GT Castrol: vasen, oikea, vasen, oikea, ylös, alas, ylös, alas
    (toimii vain pikakisoissa)
    -Burger King Challenge: ylös, alas, ylös, alas, vasen, oikea, vasen, oikea
    (kisa)

Jos olet pelannut NFS: Underground 2:sta, saat pelin alussa 10.000€.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

nuudelinde kirjoitti:

onks most wantedii raha koodii ps2: selle

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu