Suihkukamera

utelias

Tuli tuossa eilen mieleen, että miksi näistä uusista asukkaista on vilautettu suihkukuvia (mm. Sorella, Mia ja joitain äijiä), mutta vanhoista ei? Näkyykö 24/7 kautta asukkaiden suihkuttelut? Nettiin ei ole levinneet ainakaan..

6

3473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

onkin ohjelman tarkoitus minusta suihkun saisi rauhoittaa kokonaan jotta tirkistelijät saataisiin muille saiteille.
      Ai apua, tirkistellä netissä josko näkis jotain pimpsaa tai munskua.
      Onko ihmiset noin uteliaita nykyään?

• outoa sakkia

Ei ymmärrä miksi kukaan haluaa nähdä "suihkukohtauksia" tai kuvaa vessasta. Eikö omassa elämässä ole mitään joten täytyy kaikki asiat kokea muiden kautta? Minua on alkanut ihmetyttämään kuvaus ja zoomaus aina naisten rintoja kohti. Onko se ohjaajajan/kuvaajan mielestä ohjelman parasta antia? Taidan olla outo, kun katson ohjelmaa nähdäkseni luonteet, tavat ja persoonat.

• samaa mieltä
        outoa sakkia kirjoitti:

Ei ymmärrä miksi kukaan haluaa nähdä "suihkukohtauksia" tai kuvaa vessasta. Eikö omassa elämässä ole mitään joten täytyy kaikki asiat kokea muiden kautta? Minua on alkanut ihmetyttämään kuvaus ja zoomaus aina naisten rintoja kohti. Onko se ohjaajajan/kuvaajan mielestä ohjelman parasta antia? Taidan olla outo, kun katson ohjelmaa nähdäkseni luonteet, tavat ja persoonat.

Minua ärsyttää kans tuo, että tuota yliseksuaalisuutta joka paikkaan tungetaan. Tässä ohjelmassa on jo itsessään ihan mielenkiintoa tarpeeksi, kun seuraa ihmisten käyttäytymistä, luonnetta, juonittelua jne.

Ei minuakaan kiinnosta kenenkään vessareissut tai suihkussakäynnit. Nehän on ihan tavallisia asioita, joita me kaikki tehdään ja jotka mieluiten hoidetaan yksin ja ei niissä mitään mielenkiintoista ole.

• Suomalainen...

Liekö nuo suihku- ja vessakamerat suomalainen ilmiö? Vastenmielinen sinänsä. Näkemäni enkun BB:ssä oli kylppäri ja vessa kameroilta rauhoitettua tilaa. Näin pitäisi olla myös Suomessa. Mutta Suomessahan osataan pilata kaikki hyvät ideat...

• ainoa maa
        Suomalainen... kirjoitti:

Liekö nuo suihku- ja vessakamerat suomalainen ilmiö? Vastenmielinen sinänsä. Näkemäni enkun BB:ssä oli kylppäri ja vessa kameroilta rauhoitettua tilaa. Näin pitäisi olla myös Suomessa. Mutta Suomessahan osataan pilata kaikki hyvät ideat...

Australian bb:ssä 2005 oli myös suihku- ja vessakamerat. Vessakameraa ne eivät näyttäneet mutta suihkukameraa sit sitäkin enemmän. Siellä oli iso pesuhuone ja kolme katosta roikkuvaa suihkua. Vesisäännöstelyn takia kaikki kävivät siellä samaan aikaan, siellä ne tytöt sheivailivat intiimialueitaan jätkien seurassa. Muutenkin yllätyin miten ujoja suomalaiset ovat.. eivät ne siellä seksiä harrastaneet mutta muuten olivat erittäin avoimia alastomuuden suhteen, joten yllätyin suomalaisten menosta..

• tarusatu

Taitaa taas olla BB-tiimillä katsojien kalastelu mielessä, kun ovat niitä suihku-kuvia laitelleet. Se on ihan ok kuvata, jos kylppäritilanteeseen liittyy joku mielenkiintoinen keskustelu, mutta muuten suihku-jutut ei jaksa innostaa.
      Ehkä suihkukuvilla yritetään herättää mielenkiinto uusiin asukkaisiin.
      Vessakohtaukset on ihan turhia, paitsi se, kun kaikki säntäs sinne vessaan kuuntelemaan miten yleisö otti Sorellan vastaan talk-showssa. Siinä oli tilannekomiikkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe