Heips, olen ajatellut ratkaista tauluongelmani pikaisesti laittamalla styroxin päälle kankaan, mutta mistä ihmeestä saan ostettua styroxia, kun kokokin pitäisi olla ainakin joku 120cm X 100cm? Myydäänkö Sinooperissa vai missä moista materiaalia? Kiitos jo etukäteen, jos joku tietää.
Mistä styroxia?
4
4042
Vastaukset
- kaupasta
styroxia voit ostaa.
Itsekin tuollaisen ison kangastaulun makkariin olen tehnyt.. mies käväisi rautakaupasta hakemassa sellaisen valtavan ja aika paksunkin styrox-levyn. eikä montaa euroa maksanut. kankaan kiinnitin levyn taakse ihan vain nuppineuloilla. saa sitten helposti vaihdettua..
- JuuLia
Rautakaupoista saa tosiaan tavan lattiastyroksia 3 ja 5 senttiä paksuna ja mitoiltaan tosiaan tuo 100x120cm.
- tanjanalle
Styroksia saa ihan rautakaupoista/rakennusliikkeistä, eikä ole kallista.Ne taulut on ihania.Nykyään on valmiita kängaspalojakin,tauluihin tarkotettu : Nalle Puh ystävineen (lasten huoneisiin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894