Onko kyseisellä kameralla hyvä hinta/laatu suhde? Kamerassa näyttäisi olevan melko hyvät toiminnot ja hintaakin tuolla enää vain n. 250e..
Onko tuolle hintaluokalle vaihtoehtoista (parempaa) kameraa?
(minulta huijattiin juuri 600e rahaa, joten järkkäriä en enää pysty hankkimaan)=)
Fuji s5600?
5
1853
Vastaukset
- Että:
Tuo kamera on ehdottomasti tuon hinnan arvoinen.
- Jakke - jakke
HInta on nyt ominaisuuksiin nähden kerta kaikkiaan kohdallaan. Muutaman päivän kokeilun jälkeen olen tyytyväinen.
- santzi bar
Kyllä on kohdallaan! Aion itse käydä ostamassa verkkokaupasta vastaavan ja siihen 2 gigan kortin (81,90) , jotta videota saa tarpeeksi.
Niinku monet testitkin on todennu (olen lukenut niitä aivan tuhottomasti), että hinta/laatusuhde on kympin luokkaa. Parempaa et löydä.
Panasonicin tz1 ja fz7 ovat seuraavat lähinnä, mutta ovat kalliimpia.
Tietysti paras olisi canonin is3, mutta hinta on aivan liian korkea tällaiseen viikonloppukuvaukseen.- santzi bar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801857
- 1241560
- 1151062
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47833
- 4808