Onko kyseisellä kameralla hyvä hinta/laatu suhde? Kamerassa näyttäisi olevan melko hyvät toiminnot ja hintaakin tuolla enää vain n. 250e..
Onko tuolle hintaluokalle vaihtoehtoista (parempaa) kameraa?
(minulta huijattiin juuri 600e rahaa, joten järkkäriä en enää pysty hankkimaan)=)
Fuji s5600?
5
1893
Vastaukset
- Että:
Tuo kamera on ehdottomasti tuon hinnan arvoinen.
- Jakke - jakke
HInta on nyt ominaisuuksiin nähden kerta kaikkiaan kohdallaan. Muutaman päivän kokeilun jälkeen olen tyytyväinen.
- santzi bar
Kyllä on kohdallaan! Aion itse käydä ostamassa verkkokaupasta vastaavan ja siihen 2 gigan kortin (81,90) , jotta videota saa tarpeeksi.
Niinku monet testitkin on todennu (olen lukenut niitä aivan tuhottomasti), että hinta/laatusuhde on kympin luokkaa. Parempaa et löydä.
Panasonicin tz1 ja fz7 ovat seuraavat lähinnä, mutta ovat kalliimpia.
Tietysti paras olisi canonin is3, mutta hinta on aivan liian korkea tällaiseen viikonloppukuvaukseen.- santzi bar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5591888Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18917- 90912
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101816Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2737- 63715
- 68705
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65543