Hyvat ruokapaikat Budapest

opiskelijaa

Hei!

Kaipaisin tietoa hyvista ja edullisista ruokapaikoista Budapestissa?

Kiitos!

6

3695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopiva!

      Asuimme kauppahallin vieressä joten laiskuuttamme kävimme siellä lounaalla.
      Ei tuhrautunut liikaa aikaa!
      Sapuskat minun makuuni, annokset vähintäänkin riittävät.
      Ei älytsi halpa. 600 florinttia, noin 2E.
      Samaan hintaan syö kaupungillakin.
      Katsele muualta kuin Vaci Utcalta!

      • Matkalta palannut

        Lonely Planetin oppaasta löytyy ruokapaikkoja ja muutakin. Eikä maksa paljoa. Raha kannattaa käyttää muuhun kuin syömiseen.


      • Ruokaa löytyy aina
        Matkalta palannut kirjoitti:

        Lonely Planetin oppaasta löytyy ruokapaikkoja ja muutakin. Eikä maksa paljoa. Raha kannattaa käyttää muuhun kuin syömiseen.

        Kauhea hössäys jostain ruokapaikoista, toki ruokaa löytyy kaikkialta missä on ihmisiä.


    • Pitkän viikonlopun aikana löysimme muutaman hyvän, edullisen ruokapaikan. Vaci Utcaa vältimme ihan tietoisesti. "Kotikadullamme" Raday Utcalla ovat mukavat Claro Bisztro ja Caramia. Ravintola Pest-Buda löytyy Linnavuorelta, os. Fortuna Utca ja Bohemtanya Kisvendegló sijaitsee Paulai Ede Utcan alkupäästä. Suosittelen!

    • vältellä

      Vaci utcalle ei kannata mennä koska siellä kiskurihinnat. Myöskään Raday utcan ruokapaikat eivät ole halvimpia. Tosin kyllä halvempia kuin Vaci utcan. Myöskin linnavuoren ravintolat ovat niitä turistipaikkoja joten hinnat ovat sen mukaiset. Suosittelen välttämään paikkoja jotka ovat aivan turistinähtävyyksien vieressä. Niissä kyllä osataan kiskoa hyvä hinta. Kannattaa myös välttää paikkoja jossa hinnat ovat myös euroina...

      • ihan hyva

        Raday utca on paljon parempi kuin Vaci utca, ja huomattavasti trendikkaampi. Erityisesti lounasaikaan paljon vakea laheisista toimistoista (mm. Nokia, IBM) ja opiskelijoita. Paikallisia maanmiehia on helppo nahda siella ;-) Kesalla ei haittaa yhtaan etta konttoreita lahistolla, saa katseltavaa samalla kertaa...

        Ravintolat hyvinkin erihintaisia - myos kalliita mutta myos edullisia. Laatu paasaantoisesti oikein hyva, koska elavat erityisesti paikallisisten asiakkaiden vierailuista. Lounasaikaan voi muuten saada tosi halvan ja hyvan lounaan monien tomistojen kanttiineista, jotka ovat auki useimmiten myos ulkopuolisille...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe