Hei!
Kaipaisin tietoa hyvista ja edullisista ruokapaikoista Budapestissa?
Kiitos!
Hyvat ruokapaikat Budapest
6
3695
Vastaukset
- sopiva!
Asuimme kauppahallin vieressä joten laiskuuttamme kävimme siellä lounaalla.
Ei tuhrautunut liikaa aikaa!
Sapuskat minun makuuni, annokset vähintäänkin riittävät.
Ei älytsi halpa. 600 florinttia, noin 2E.
Samaan hintaan syö kaupungillakin.
Katsele muualta kuin Vaci Utcalta!- Matkalta palannut
Lonely Planetin oppaasta löytyy ruokapaikkoja ja muutakin. Eikä maksa paljoa. Raha kannattaa käyttää muuhun kuin syömiseen.
- Ruokaa löytyy aina
Matkalta palannut kirjoitti:
Lonely Planetin oppaasta löytyy ruokapaikkoja ja muutakin. Eikä maksa paljoa. Raha kannattaa käyttää muuhun kuin syömiseen.
Kauhea hössäys jostain ruokapaikoista, toki ruokaa löytyy kaikkialta missä on ihmisiä.
Pitkän viikonlopun aikana löysimme muutaman hyvän, edullisen ruokapaikan. Vaci Utcaa vältimme ihan tietoisesti. "Kotikadullamme" Raday Utcalla ovat mukavat Claro Bisztro ja Caramia. Ravintola Pest-Buda löytyy Linnavuorelta, os. Fortuna Utca ja Bohemtanya Kisvendegló sijaitsee Paulai Ede Utcan alkupäästä. Suosittelen!
- vältellä
Vaci utcalle ei kannata mennä koska siellä kiskurihinnat. Myöskään Raday utcan ruokapaikat eivät ole halvimpia. Tosin kyllä halvempia kuin Vaci utcan. Myöskin linnavuoren ravintolat ovat niitä turistipaikkoja joten hinnat ovat sen mukaiset. Suosittelen välttämään paikkoja jotka ovat aivan turistinähtävyyksien vieressä. Niissä kyllä osataan kiskoa hyvä hinta. Kannattaa myös välttää paikkoja jossa hinnat ovat myös euroina...
- ihan hyva
Raday utca on paljon parempi kuin Vaci utca, ja huomattavasti trendikkaampi. Erityisesti lounasaikaan paljon vakea laheisista toimistoista (mm. Nokia, IBM) ja opiskelijoita. Paikallisia maanmiehia on helppo nahda siella ;-) Kesalla ei haittaa yhtaan etta konttoreita lahistolla, saa katseltavaa samalla kertaa...
Ravintolat hyvinkin erihintaisia - myos kalliita mutta myos edullisia. Laatu paasaantoisesti oikein hyva, koska elavat erityisesti paikallisisten asiakkaiden vierailuista. Lounasaikaan voi muuten saada tosi halvan ja hyvan lounaan monien tomistojen kanttiineista, jotka ovat auki useimmiten myos ulkopuolisille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419