Onko mitään ideaa enään harrastaa jaloa lajia mitä kutsutaan taikuudeksi, kun kaikki salaisuudet, niin suuret kuin pienetki löytää foorumeilta pelkästään kysymällä miten menee se ja se? Mikä teitä vaivaa? Kohta ketään ei kiinnosta kun voi naputella itsensä suomi24 sivuille ja tietää joka metodin. Ja sitten tulevaisuudes pilaatte myös oman mahdollisuuden tienata tällä alalla kun paljastelette taikatemppuja. ONKO MITÄÄN IDEAA???
''Miten tämä menee''
5
968
Vastaukset
- Samaa mieltä
Olen Mrtikan kanssa täysin samaa mieltä!!
- Matti Maaginen
On 2 henkilöö. Toinen kysyy: Miten toi menee, toinen vastaa. Mistä se vastaaja on tietonsa saanut? Musta pienten halpojen kolikonhävitysten kertominen on ihan ok. Toisin jos Purho yrittää jotain temppua myydä ja toiset paljastaa..
Eihän se ole reilua? Vai onko??? :o - Mrtikka
Matti Maaginen kirjoitti:
On 2 henkilöö. Toinen kysyy: Miten toi menee, toinen vastaa. Mistä se vastaaja on tietonsa saanut? Musta pienten halpojen kolikonhävitysten kertominen on ihan ok. Toisin jos Purho yrittää jotain temppua myydä ja toiset paljastaa..
Eihän se ole reilua? Vai onko??? :osiis ei minulla ole mitään sitä vastaan että joku opettaa jonkun yksinkertaisen pikku tempun. mutta liika on liikaa
- Ymmärrän sua..
Mrtikka kirjoitti:
siis ei minulla ole mitään sitä vastaan että joku opettaa jonkun yksinkertaisen pikku tempun. mutta liika on liikaa
Videot ja Dvdt ovat hyviä sillä ne ovat halpoja ja opettavat yleensä monia temppuja.
- Make Magic
Ymmärrän sua.. kirjoitti:
Videot ja Dvdt ovat hyviä sillä ne ovat halpoja ja opettavat yleensä monia temppuja.
Mielestäni tällä palstalla voi kysellä mitä vain.Kuitenkaan tällä palstalla ei ole syytä paljastaa yhtään mitään.
Aidosti asiasta kiinnostuneille on tietoa saatavana muualtakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006