biisi hukassa

apua

kyse on vanhemmasta christinan balladista... muuta en muista kuin että musiikkivideossa sataa vettä... haluaisin tietää biisin nimen. jos joku osaa näin vähäisestä kuvauksesta sen kertoa, niin kiitos!

27

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo
      • PALJON!!!!

        juuri tätä tarkoitin.


      • Erizo
        PALJON!!!! kirjoitti:

        juuri tätä tarkoitin.

        Mitä tällä foorumilla ei Christinasta tiedetä, niin sitä ei sitten tarvitsekaan tietää. ;)

        Heh, heh...


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Mitä tällä foorumilla ei Christinasta tiedetä, niin sitä ei sitten tarvitsekaan tietää. ;)

        Heh, heh...

        Sitä paitsi, Erizon apuun voi aina luottaa! ;) Kaikki tällä foorumilla saavat olla kiitollisia Erizon uutisista, suomennoksista, linkeistä, mielipiteistä, kuvista jne. :)


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        Sitä paitsi, Erizon apuun voi aina luottaa! ;) Kaikki tällä foorumilla saavat olla kiitollisia Erizon uutisista, suomennoksista, linkeistä, mielipiteistä, kuvista jne. :)

        Olipas se kauniisti sanottu, M-A! :)


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Olipas se kauniisti sanottu, M-A! :)

        Voi voi, miten kilttiä on ollut suomentaa about kaikki Christinan biisit Suomi24 keskustelun foorumilla kaikille niillekin törpöille, joita täällä käy mollaamassa muita. Ja kaikki uutiset, uudet kuvat ja videot on pystynyt helposti katsomaan täältä suorista linkeistä, eikä ole tarvinnut surffata läpi kaikkia mahdollisia sivustoja, kun Erizo on jo valmiiksi ne tänne hakenut! Kiitos! :)
        Ja tämä keskustelupalsta on myös tosi kiva paikka siinä mielessä, että saa keskustella suomalaisten Christina-fanien kanssa, varsinkin jos tuo enkkupuoli on vähän niin sun näin... (kuten mulla! (: )

        Christina on paras!!!


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        Voi voi, miten kilttiä on ollut suomentaa about kaikki Christinan biisit Suomi24 keskustelun foorumilla kaikille niillekin törpöille, joita täällä käy mollaamassa muita. Ja kaikki uutiset, uudet kuvat ja videot on pystynyt helposti katsomaan täältä suorista linkeistä, eikä ole tarvinnut surffata läpi kaikkia mahdollisia sivustoja, kun Erizo on jo valmiiksi ne tänne hakenut! Kiitos! :)
        Ja tämä keskustelupalsta on myös tosi kiva paikka siinä mielessä, että saa keskustella suomalaisten Christina-fanien kanssa, varsinkin jos tuo enkkupuoli on vähän niin sun näin... (kuten mulla! (: )

        Christina on paras!!!

        Tuosta hyvästä saitte Genio Atrapado -suomennokset! ;)

        Genio Atrapado on siis yhtä kuin GIAB, mutta kun biisi käännettiin espanjaksi, jouduttiin luonnollisesti muuttamaan lyriikoita siten, että ne sopivat melodiaan toisella kielellä.

        Nyt siis otsikon "Christina suomeksi" alla on Genio Atrapado -suomennos, josta voitte nähdä/jonka avulla voitte verrata kuinka paljon sanoitukset muuttuivat espanjankielisessä versiossa. Biisin idea pysyi toki samana.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Tuosta hyvästä saitte Genio Atrapado -suomennokset! ;)

        Genio Atrapado on siis yhtä kuin GIAB, mutta kun biisi käännettiin espanjaksi, jouduttiin luonnollisesti muuttamaan lyriikoita siten, että ne sopivat melodiaan toisella kielellä.

        Nyt siis otsikon "Christina suomeksi" alla on Genio Atrapado -suomennos, josta voitte nähdä/jonka avulla voitte verrata kuinka paljon sanoitukset muuttuivat espanjankielisessä versiossa. Biisin idea pysyi toki samana.

        Minun piti alkaa itse kääntämään kappaleita Mi Reflejolta ja CA:lta, mutta se vain jäi. Olisin verrannut lyyriikoita.

        Joten kiitos. (:


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Minun piti alkaa itse kääntämään kappaleita Mi Reflejolta ja CA:lta, mutta se vain jäi. Olisin verrannut lyyriikoita.

        Joten kiitos. (:

        MOM foorumilla!

        Tähän aikaan...?

        Vai, että taipuu se espanja sielläkin suunnalla! ;)

        Mikäs siinä, se on kaunis kieli. Haluaisin vain osata sitä hieman paremmin kuin nyt.

        Jos on toivomuksia vielä joistain käännöksistä, niin saa laittaa viestiä tulemaan.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        MOM foorumilla!

        Tähän aikaan...?

        Vai, että taipuu se espanja sielläkin suunnalla! ;)

        Mikäs siinä, se on kaunis kieli. Haluaisin vain osata sitä hieman paremmin kuin nyt.

        Jos on toivomuksia vielä joistain käännöksistä, niin saa laittaa viestiä tulemaan.

        Ja ei, espanja ei taivu, mutta sanakirja löytyy. :D

        Tuli tässä muuten mieleen, että saatatte vielä yllättyä iästäni jos joskus sen kerron. ^^


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Ja ei, espanja ei taivu, mutta sanakirja löytyy. :D

        Tuli tässä muuten mieleen, että saatatte vielä yllättyä iästäni jos joskus sen kerron. ^^

        ... jos iästä puhutaan, niin minusta tuntuu, että minä taida olla keskiverto suomi24-käyttäjien joukossa mummo-kastia. Eli kyllä, olen naispuoleinen henkilö. :)

        Mutta ehkä en paljasta enempää tällä erää. Heh.

        Luin muuten mielenkiintoisen maininnan Christinasta "eräästä lehdestä". En sano mistä, koska se paljastaisi minusta lisää yksityiskohtia. ;) Mutta lehdessä luki näin:


        "Wikipedian henkilöartikkeleita on kirjoitettu erityisesti Yhdysvalloissa mustamaalaustarkoituksessa.

        ...

        Torjuakseen henkilöartikkeleiden sabotoimista englanninkielinen Wikipedia asetti rajoituksia eniten tunteita herättäneiden biografioiden muokkaamiseen. Esimerkiksi George W. Bushin, Tony Blairin ja Adolf Hitlerin henkilöartikkelien muokkausta vaikeutettiin rekisteröimisvaatimuksella, kun taas Albert Einstein ja - varsin yllättäen - Christina Aguilerasta kertovat artikkelit lukittiin kokonaan."


        Uskomatonta! :)

        Oli mielestäni niin hyvä juttu, että oli pakko jakaa!


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... jos iästä puhutaan, niin minusta tuntuu, että minä taida olla keskiverto suomi24-käyttäjien joukossa mummo-kastia. Eli kyllä, olen naispuoleinen henkilö. :)

        Mutta ehkä en paljasta enempää tällä erää. Heh.

        Luin muuten mielenkiintoisen maininnan Christinasta "eräästä lehdestä". En sano mistä, koska se paljastaisi minusta lisää yksityiskohtia. ;) Mutta lehdessä luki näin:


        "Wikipedian henkilöartikkeleita on kirjoitettu erityisesti Yhdysvalloissa mustamaalaustarkoituksessa.

        ...

        Torjuakseen henkilöartikkeleiden sabotoimista englanninkielinen Wikipedia asetti rajoituksia eniten tunteita herättäneiden biografioiden muokkaamiseen. Esimerkiksi George W. Bushin, Tony Blairin ja Adolf Hitlerin henkilöartikkelien muokkausta vaikeutettiin rekisteröimisvaatimuksella, kun taas Albert Einstein ja - varsin yllättäen - Christina Aguilerasta kertovat artikkelit lukittiin kokonaan."


        Uskomatonta! :)

        Oli mielestäni niin hyvä juttu, että oli pakko jakaa!

        Kyllä niitä sabotoijia aina löytyy. Christinan artikkeleita sabotoitiin enemmän kuin Bushin?
        Sanoisinko...

        ...huolestuttavaa! :D

        Minun ikäni taitaa mennä eri suuntaan kuin sinun ikäsi. :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Kyllä niitä sabotoijia aina löytyy. Christinan artikkeleita sabotoitiin enemmän kuin Bushin?
        Sanoisinko...

        ...huolestuttavaa! :D

        Minun ikäni taitaa mennä eri suuntaan kuin sinun ikäsi. :D

        ... et sä kuitenkan voi kovin nuori olla, jos olet menossa Sveitsiin asti Christinaa katsomaan. Mutta sanoit tosin, että sisko lähtee mukaan, joten ehkäpä tämä on isosisko sitten... eli saatatkin olla kohtuu nuori. Kirjoituksistasi voi kuitenkin päätellä, ettet ole mikään lapsi enää kuitenkaan. Lisäksi olet kirjoitellut tänne foorumille suht myöhäänkin iltaisin, joten sinulla ei ole nukkumaanmeno aikojakaan. :)

        Ehkä sä olet nyt jäänyt sairastumisen takia kotia koulusta ja olet siksi päiväsaikaan täällä foorumilla...

        Veikkaisin siis, että putoat ikähaarukkaan 14 - 18.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... et sä kuitenkan voi kovin nuori olla, jos olet menossa Sveitsiin asti Christinaa katsomaan. Mutta sanoit tosin, että sisko lähtee mukaan, joten ehkäpä tämä on isosisko sitten... eli saatatkin olla kohtuu nuori. Kirjoituksistasi voi kuitenkin päätellä, ettet ole mikään lapsi enää kuitenkaan. Lisäksi olet kirjoitellut tänne foorumille suht myöhäänkin iltaisin, joten sinulla ei ole nukkumaanmeno aikojakaan. :)

        Ehkä sä olet nyt jäänyt sairastumisen takia kotia koulusta ja olet siksi päiväsaikaan täällä foorumilla...

        Veikkaisin siis, että putoat ikähaarukkaan 14 - 18.

        Aika hyvin, mutta... No, kai voin sen paljastaa, ei ole mitään hävittävää.

        Olen 13.

        Yllättävääkö? ^^

        Koulussa on muuten tänään taksvärkki, joten teen joitain hommia kotona. :D

        Sinä ja Hippo taidatte olla minua aika paljon vanhempia, mutta enpä anna sen häiritä. (:


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Aika hyvin, mutta... No, kai voin sen paljastaa, ei ole mitään hävittävää.

        Olen 13.

        Yllättävääkö? ^^

        Koulussa on muuten tänään taksvärkki, joten teen joitain hommia kotona. :D

        Sinä ja Hippo taidatte olla minua aika paljon vanhempia, mutta enpä anna sen häiritä. (:

        Vai että 13. Aika lähelle siis veikkasin. Ei sinänsä yllätä; olet kuitenkin jo yläasteiässä. Mutta kirjoituksistasi päätellen melko kypsä ikäiseksesi. (jos siis päätät muutaman vuoden päästä mennä lukioon, niin suosittelen espanjaa, jos sinulla ei ole sitä nyt yläasteella mahdollisuus valita ja kielet ylipäätään kiinnostavat).

        Mulla on ollut sellainen mielikuva, että sinä ja Hippo olisitte olleet iänpuolesta about samanikäisiä, mutta luulen, että Hippo saattaisi pudota välille 15-19 ja M-A ehkä noin 20 tai hieman yli. Ja luulen, että M-A harrastaa musiikkia, osaa jopa soittaa jotain instrumenttia.

        Mutta mielikuvathan voivat olla harhaa... :)

        Vai, että kolmetoista. Siis kolme ja toista. No, ikä on kuitenkin vain numero!

        Tuntuu kuin olisin vasta itse ollut tuon ikäinen. Olen kuitenkin nyt sekä lain- että biologian asettamien rajojen mukaan aikuinen, mikä kyllä sopii minulle! :)

        Minkäs ikäisenä sinä sitten aloit Christinasta kiinnostumaan? Oliko se Stripped-levy, jonka julkaisun aikoihin olit... alle 10 vuotta! Kääk! :D


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Vai että 13. Aika lähelle siis veikkasin. Ei sinänsä yllätä; olet kuitenkin jo yläasteiässä. Mutta kirjoituksistasi päätellen melko kypsä ikäiseksesi. (jos siis päätät muutaman vuoden päästä mennä lukioon, niin suosittelen espanjaa, jos sinulla ei ole sitä nyt yläasteella mahdollisuus valita ja kielet ylipäätään kiinnostavat).

        Mulla on ollut sellainen mielikuva, että sinä ja Hippo olisitte olleet iänpuolesta about samanikäisiä, mutta luulen, että Hippo saattaisi pudota välille 15-19 ja M-A ehkä noin 20 tai hieman yli. Ja luulen, että M-A harrastaa musiikkia, osaa jopa soittaa jotain instrumenttia.

        Mutta mielikuvathan voivat olla harhaa... :)

        Vai, että kolmetoista. Siis kolme ja toista. No, ikä on kuitenkin vain numero!

        Tuntuu kuin olisin vasta itse ollut tuon ikäinen. Olen kuitenkin nyt sekä lain- että biologian asettamien rajojen mukaan aikuinen, mikä kyllä sopii minulle! :)

        Minkäs ikäisenä sinä sitten aloit Christinasta kiinnostumaan? Oliko se Stripped-levy, jonka julkaisun aikoihin olit... alle 10 vuotta! Kääk! :D

        Tiedätkös, en valehtele paljoa, kun sanon, että kiinnostukseni Christinaa kohtaan alkoi silloin kun olin kahdeksan. :D

        Usko tai älä!

        Kuulin I Turn To Youn radiosta, ja niin se alkoi. Ajattelet varmaan, miten sen ikäinen mitän musiikista tiesi, mutta olen aina rakastanut musiikkia.

        Kuuntelin jo alle kuusivuotiaana niin paljon musiikkia ettet tiedäkään. ^^ Enkä nyt tarkoita mitään lastenlauluja. :D

        Ja Strippedistä sen verran, että äitini kauhistui sillon kun sanoin, että haluan sen, hän olisi mieluiten ostanut minulle vielä niitä Fröbelin Palikoita tai mitä lieneenkään. En ole ikinä oikein perustanut niistä. ;D

        No joo, äitini on ennakkoluuloinen. ;>


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Tiedätkös, en valehtele paljoa, kun sanon, että kiinnostukseni Christinaa kohtaan alkoi silloin kun olin kahdeksan. :D

        Usko tai älä!

        Kuulin I Turn To Youn radiosta, ja niin se alkoi. Ajattelet varmaan, miten sen ikäinen mitän musiikista tiesi, mutta olen aina rakastanut musiikkia.

        Kuuntelin jo alle kuusivuotiaana niin paljon musiikkia ettet tiedäkään. ^^ Enkä nyt tarkoita mitään lastenlauluja. :D

        Ja Strippedistä sen verran, että äitini kauhistui sillon kun sanoin, että haluan sen, hän olisi mieluiten ostanut minulle vielä niitä Fröbelin Palikoita tai mitä lieneenkään. En ole ikinä oikein perustanut niistä. ;D

        No joo, äitini on ennakkoluuloinen. ;>

        En ylläty. Mummelit ovat jo sen verran nähneet maailmanmenoa, etteivät ne kovin vähästä hätkähdä! Heh, heh... ;)

        Itsekin siskon kanssa muksuna kuunneltiin kaikenmaailman Madonnoja,Kylie Minogueta ja muita sen ajan poptähtösiä (Sinitta, Jason Donovan... et ole varmaan noista edes kuullutkaan... LOL), kun näkyi ensimmäiset kaapelikanavat ynnä muut. Vieläkin siskon kanssa seurataan Madonnan tempauksia; on kuulunut asiaan siis jo aikalailla kauan.

        Lisäksi siskontyttöni jo neljä, viisivuotiaana oli popmusiikin suurkuluttaja. Tulee äitiinsä ja tätiinsä (eli Erizoon), siis!

        Mutta en ihmettele, jos äitisi on ollut kauhuissaan toivomuksestasi Stripped-levyä kohtaan. En varsinkaan, jos hän on nähnyt Dirrty-videon! :D


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        En ylläty. Mummelit ovat jo sen verran nähneet maailmanmenoa, etteivät ne kovin vähästä hätkähdä! Heh, heh... ;)

        Itsekin siskon kanssa muksuna kuunneltiin kaikenmaailman Madonnoja,Kylie Minogueta ja muita sen ajan poptähtösiä (Sinitta, Jason Donovan... et ole varmaan noista edes kuullutkaan... LOL), kun näkyi ensimmäiset kaapelikanavat ynnä muut. Vieläkin siskon kanssa seurataan Madonnan tempauksia; on kuulunut asiaan siis jo aikalailla kauan.

        Lisäksi siskontyttöni jo neljä, viisivuotiaana oli popmusiikin suurkuluttaja. Tulee äitiinsä ja tätiinsä (eli Erizoon), siis!

        Mutta en ihmettele, jos äitisi on ollut kauhuissaan toivomuksestasi Stripped-levyä kohtaan. En varsinkaan, jos hän on nähnyt Dirrty-videon! :D

        Jos totta puhutaan, luulin, että olet miespuolinen henkilö. :D

        Näköjään tällä foorumilla sukupolvet yhdistyvät, kun on mummoja ja lähes lapsia. ;>

        Mitäköhän minä pienenä muuten kuuntelin eniten?
        Hmm... No, sen muistan, että kyllä minä välillä Etta Jamesia kuuntelin ainakin, sillä meidän talossamme tykätään hänestä. :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Tiedätkös, en valehtele paljoa, kun sanon, että kiinnostukseni Christinaa kohtaan alkoi silloin kun olin kahdeksan. :D

        Usko tai älä!

        Kuulin I Turn To Youn radiosta, ja niin se alkoi. Ajattelet varmaan, miten sen ikäinen mitän musiikista tiesi, mutta olen aina rakastanut musiikkia.

        Kuuntelin jo alle kuusivuotiaana niin paljon musiikkia ettet tiedäkään. ^^ Enkä nyt tarkoita mitään lastenlauluja. :D

        Ja Strippedistä sen verran, että äitini kauhistui sillon kun sanoin, että haluan sen, hän olisi mieluiten ostanut minulle vielä niitä Fröbelin Palikoita tai mitä lieneenkään. En ole ikinä oikein perustanut niistä. ;D

        No joo, äitini on ennakkoluuloinen. ;>

        No; kertas I turn To You on ollut sinulle yksi tärkeimmistä Christina-biiseistä, niin aivan sinun kunniaksesi käänsin sen espanjankielisen version, Por Siempre Tú:n, otsikon "Christina suomeksi" alle.

        Eli olepa hyvä. :)

        Onkos sinulla Mi Reflejo -levy? Itse kuuntelin sen ennen Strippediä melkein puhki, joten levyn biisien sanoitukset ovat jokseenkin käyneet tutuiksi. On aivan eri asia lähteä minun kääntämään jotain Shakiraa tai Juanesia, joiden biisejä en erityisemmin kuuntele, joten ne eivät ole samalla tavalla tulleet tutuiksi.

        Ja äijäksi minua luulit?!?!? Heh. Tuo oli oikeasti päivän paras.

        Minulla on tosin taipumus saada miehet joskus sanattomiksi ja niiden posket punottamaan, mutta minähän olen vain Erizo. ;) Itse asiassa joskus miehet tuntuvat järkevämmältä seuralta kuin naiset; ne eivät ole samalla tavoin kateellisia kuin jotkin naiset voivat olla. Tosin parhaimmat ystävistäni ovat naispuoleisia.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        No; kertas I turn To You on ollut sinulle yksi tärkeimmistä Christina-biiseistä, niin aivan sinun kunniaksesi käänsin sen espanjankielisen version, Por Siempre Tú:n, otsikon "Christina suomeksi" alle.

        Eli olepa hyvä. :)

        Onkos sinulla Mi Reflejo -levy? Itse kuuntelin sen ennen Strippediä melkein puhki, joten levyn biisien sanoitukset ovat jokseenkin käyneet tutuiksi. On aivan eri asia lähteä minun kääntämään jotain Shakiraa tai Juanesia, joiden biisejä en erityisemmin kuuntele, joten ne eivät ole samalla tavalla tulleet tutuiksi.

        Ja äijäksi minua luulit?!?!? Heh. Tuo oli oikeasti päivän paras.

        Minulla on tosin taipumus saada miehet joskus sanattomiksi ja niiden posket punottamaan, mutta minähän olen vain Erizo. ;) Itse asiassa joskus miehet tuntuvat järkevämmältä seuralta kuin naiset; ne eivät ole samalla tavoin kateellisia kuin jotkin naiset voivat olla. Tosin parhaimmat ystävistäni ovat naispuoleisia.

        Onhan minulla Mi Reflejo, sain pari vuotta sitten nimipäivälahjaksi serkultani. (Muuten, sama serkku, joka hankki liput sinne konserttiin, niin, hän se oli, vaikka puhuinkin tädistäni)

        Ei sillä, että mitään niistä sanoituksista ymmärtäisin. :D

        Nyt on tosin lähdettävä tekemän hiukan töitä, etteivät opettajat kuule, että olen istunut koko päivän tietokoneen ääressä Suomi24-foorumilla. :D

        Tuli hiukan offtopicia, vaikka pari kertaa I Turn To You mainittiinkin. ^^


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Vai että 13. Aika lähelle siis veikkasin. Ei sinänsä yllätä; olet kuitenkin jo yläasteiässä. Mutta kirjoituksistasi päätellen melko kypsä ikäiseksesi. (jos siis päätät muutaman vuoden päästä mennä lukioon, niin suosittelen espanjaa, jos sinulla ei ole sitä nyt yläasteella mahdollisuus valita ja kielet ylipäätään kiinnostavat).

        Mulla on ollut sellainen mielikuva, että sinä ja Hippo olisitte olleet iänpuolesta about samanikäisiä, mutta luulen, että Hippo saattaisi pudota välille 15-19 ja M-A ehkä noin 20 tai hieman yli. Ja luulen, että M-A harrastaa musiikkia, osaa jopa soittaa jotain instrumenttia.

        Mutta mielikuvathan voivat olla harhaa... :)

        Vai, että kolmetoista. Siis kolme ja toista. No, ikä on kuitenkin vain numero!

        Tuntuu kuin olisin vasta itse ollut tuon ikäinen. Olen kuitenkin nyt sekä lain- että biologian asettamien rajojen mukaan aikuinen, mikä kyllä sopii minulle! :)

        Minkäs ikäisenä sinä sitten aloit Christinasta kiinnostumaan? Oliko se Stripped-levy, jonka julkaisun aikoihin olit... alle 10 vuotta! Kääk! :D

        "Viestihierargia oli liian syvä" keskustelun jatkamiseen tuosta viimeisestä MercyOnMe:n viestistä.

        Ensinnäkin rehellisesti sanoen on minustakin Christina kiinnostavampi kuin George W. Bush ja nämä muut. En siis mikään poliitikko ole, heh. :)

        Tänään olette te siis kertoneet totuuksia nimikerkkien takaa, haha. (: Harmillista, että missasin tuon keskustelun, kun ei tuossa aamupäivällä oikein tullut konetta sen enempää käytettyä. Erizo tuossa arvaili myös Hiposta ja minusta. Okei... No olenhan minäkin naispuolinen henkilö. (Nimimerkistäkin sen voisi ehkäpä päätellä! (: ) Ja olen käynyt pianotunneilla viisivuotiaasta asti, eli aikas monta vuotta! (: Kitara on tullut kuvioihin vasta paljon myöhemmin. Iästäni yllätytte jonkin verran... Ehkä emme kaikkea paljasta yhdellä kertaa. Olihan tässä nyt jo suuntaa antavia henkilötietoja - en ilmeisesti keskustele kolmen about 50 v. miehen kanssa!

        Christina on ollut jo todella kauan suosikkiartistini! Pienenä ensimmäistä lempimusiikkiani olivat nämä perinteiset Celine ja Whitney Houston sun muut. Nämä eivät ole enää ajankohtaisia paljoakaan. Britneystä ole pitänyt erityisemmin koskaan. Christinan lisäksi kuuntelen muuten todella erilaista musiikkia. Mutta Christina on aina paras!

        Mitäpä iällä on väliä, kaikkihan me kuitenkin suurkulutamme Christina Aguileran musiikkia!


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        "Viestihierargia oli liian syvä" keskustelun jatkamiseen tuosta viimeisestä MercyOnMe:n viestistä.

        Ensinnäkin rehellisesti sanoen on minustakin Christina kiinnostavampi kuin George W. Bush ja nämä muut. En siis mikään poliitikko ole, heh. :)

        Tänään olette te siis kertoneet totuuksia nimikerkkien takaa, haha. (: Harmillista, että missasin tuon keskustelun, kun ei tuossa aamupäivällä oikein tullut konetta sen enempää käytettyä. Erizo tuossa arvaili myös Hiposta ja minusta. Okei... No olenhan minäkin naispuolinen henkilö. (Nimimerkistäkin sen voisi ehkäpä päätellä! (: ) Ja olen käynyt pianotunneilla viisivuotiaasta asti, eli aikas monta vuotta! (: Kitara on tullut kuvioihin vasta paljon myöhemmin. Iästäni yllätytte jonkin verran... Ehkä emme kaikkea paljasta yhdellä kertaa. Olihan tässä nyt jo suuntaa antavia henkilötietoja - en ilmeisesti keskustele kolmen about 50 v. miehen kanssa!

        Christina on ollut jo todella kauan suosikkiartistini! Pienenä ensimmäistä lempimusiikkiani olivat nämä perinteiset Celine ja Whitney Houston sun muut. Nämä eivät ole enää ajankohtaisia paljoakaan. Britneystä ole pitänyt erityisemmin koskaan. Christinan lisäksi kuuntelen muuten todella erilaista musiikkia. Mutta Christina on aina paras!

        Mitäpä iällä on väliä, kaikkihan me kuitenkin suurkulutamme Christina Aguileran musiikkia!

        Joo, vaikka itseäni mummoksi tituleerasinkin, niin jos nyt kuitenkin rehellisyyden nimissä paljastaisin itsestäni sen verran, että olen ikävuosissa aikalailla samoilla lukemilla kuin Christina. Joten vetäkää siitä johtopäätökset! :)

        Arvasin, että soitat pianoa!!! Ar-va-sin! :) Mutta tuo kitara yllätti. Itse asiassa ajattelin, että instrumenttisi on joko piano tai jokin oboe.

        Itse osaan lukea nuotteja, itseopiskelin pianolla soiton ja kitaran suhteen halusin tehdä samoin, mutta kun 13 vuotiaana sain tuon kitara-ajatuksen, en ollutkaan enää niin kärsivällinen ja oppivainen kuin ala-aste iässä. ;)

        Whitenystä ja Celinestä voisin päätellä, että olet iältäsi lähellä minua. Enemmän kuin kaksikymmentä, mutta et kolmeakymmentä kuitenkaan...


      • Mary-Anne
        Erizo kirjoitti:

        Joo, vaikka itseäni mummoksi tituleerasinkin, niin jos nyt kuitenkin rehellisyyden nimissä paljastaisin itsestäni sen verran, että olen ikävuosissa aikalailla samoilla lukemilla kuin Christina. Joten vetäkää siitä johtopäätökset! :)

        Arvasin, että soitat pianoa!!! Ar-va-sin! :) Mutta tuo kitara yllätti. Itse asiassa ajattelin, että instrumenttisi on joko piano tai jokin oboe.

        Itse osaan lukea nuotteja, itseopiskelin pianolla soiton ja kitaran suhteen halusin tehdä samoin, mutta kun 13 vuotiaana sain tuon kitara-ajatuksen, en ollutkaan enää niin kärsivällinen ja oppivainen kuin ala-aste iässä. ;)

        Whitenystä ja Celinestä voisin päätellä, että olet iältäsi lähellä minua. Enemmän kuin kaksikymmentä, mutta et kolmeakymmentä kuitenkaan...

        Mummo et taida siis olla! Voin sanoa, että taidat Erizo puhua itseäsi nuoremman henkilön kanssa nytkin! ;) No se siitä sitten. Enpä minäkään nyt sentään aivan pikkuinen ole, hahaa!!!

        Ikäsi on käynyt mielessä, etkä nyt suuremmalti yllättänyt minua. Hauskaa, että täällä on muitakin pianisteja! ;) Onko piano unohtunut tuonne ala-asteelle? :)

        Nyt kun nimimerkeistä taas puhuttiin, kaivoin minäkin kaappien uumenista esiin FINÉS-ESPAÑOL-FINÉS-sanakirjan esille ja löysinpä Erizollekin käännöksen!

        Oboe eivätkä muutkaan puupuhaltimet kuulu erityisemmin suosikkisoittimieni kaartiin, mutta piano on niin monipuolinen ja tavallaan simppeli soitin (jos vertaa vaikka viuluun :S ), että sen sitten valitsin viisivuotiaana, enkä sitä ole myöhemmin katunut. Harjoittelu on tottakai välillä rasittavaa, mutta kun tulos alkaa näkyä, olen sitten tyytyväinen. :) Ilman musiikkia en tulisi millään toimeen! (:

        Whitney ei ollut kaikkein suurin trendi enää kun aloin musiikkia kuunnella, mutta Celinehän valloitti radioaaltoja lähes koko 90-luvun ja siitäkin eteenpäin. Ehkä siis Celine on lähempänä ikäluokkaani. :)


      • Erizo
        Mary-Anne kirjoitti:

        "Viestihierargia oli liian syvä" keskustelun jatkamiseen tuosta viimeisestä MercyOnMe:n viestistä.

        Ensinnäkin rehellisesti sanoen on minustakin Christina kiinnostavampi kuin George W. Bush ja nämä muut. En siis mikään poliitikko ole, heh. :)

        Tänään olette te siis kertoneet totuuksia nimikerkkien takaa, haha. (: Harmillista, että missasin tuon keskustelun, kun ei tuossa aamupäivällä oikein tullut konetta sen enempää käytettyä. Erizo tuossa arvaili myös Hiposta ja minusta. Okei... No olenhan minäkin naispuolinen henkilö. (Nimimerkistäkin sen voisi ehkäpä päätellä! (: ) Ja olen käynyt pianotunneilla viisivuotiaasta asti, eli aikas monta vuotta! (: Kitara on tullut kuvioihin vasta paljon myöhemmin. Iästäni yllätytte jonkin verran... Ehkä emme kaikkea paljasta yhdellä kertaa. Olihan tässä nyt jo suuntaa antavia henkilötietoja - en ilmeisesti keskustele kolmen about 50 v. miehen kanssa!

        Christina on ollut jo todella kauan suosikkiartistini! Pienenä ensimmäistä lempimusiikkiani olivat nämä perinteiset Celine ja Whitney Houston sun muut. Nämä eivät ole enää ajankohtaisia paljoakaan. Britneystä ole pitänyt erityisemmin koskaan. Christinan lisäksi kuuntelen muuten todella erilaista musiikkia. Mutta Christina on aina paras!

        Mitäpä iällä on väliä, kaikkihan me kuitenkin suurkulutamme Christina Aguileran musiikkia!

        Itse asiassa en ole koskaan itse ottanut niitä pianotunteja; siskoni kyllä otti ja minun piti luonnollisesti pikkusiskon ominaisuudessa apinoida kaikki isosiskon perässä! ;)

        Vai löytyi siellä suunnalla sitten espanjan sanakirja ja erizokin siinä samassa... sinussahan taitaa olla jossain määrin tuota Sherlock Holmesin vikaa! ;)

        Piano on yhä vanhempieni kotona ja joskus sitä tulee vielä pimputeltua. Tosin se on jo melko epävireinen...


    • Erizo

      ... ihan Hippoa varten edellisiin keskusteluihin viitaten, vaikkei häntä ole täällä tänään näkynytkään. Mutta tietenkin muitakin saattaa kiinnostaa. :)

      B:n uusi video tässä:

      http://perezhilton.com/topics/beyonce/were_torn_20061006.php#comments

      PS. Jos ääntä ei kuulu alussa, niin se "kai" kuuluu asiaan. Mutta tällä biisillä B voi valloittaa Britannian listan. En yllättyisi jos niin kävisi.

      • MercyOnMe

        Olen täällä taas ja näin "myöhään". :D No joo, huomenna on lauantai, joten eipä sillä niin väliä. ^^

        Taisinpa muuten minäkin löytää Erizolle suomennoksen, oi, kuinka suloista. ;>


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        Olen täällä taas ja näin "myöhään". :D No joo, huomenna on lauantai, joten eipä sillä niin väliä. ^^

        Taisinpa muuten minäkin löytää Erizolle suomennoksen, oi, kuinka suloista. ;>

        Vai on sitä sielläkin oltu sanakirja kädessä! ;)

        No se on hyvä, jos innostan kielten opiskeluun! Heh, heh...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe