Hyväksytkö sen että uusi kilpailija voittaisi koko 50.000 euron potin olemalla talossa vähemmän aikaa kuin alkuperäiset kilpailijat?
Kyllä vai ei?
Saako uusi kilpailija voittaa?
20
824
Vastaukset
- Manna.H
Mun mieletä ainakin.
- isoveli-75
Ja uskon, että äänestävät katsojat ovat samaa mieltä. Voiton saa joku alkuperäisistä asukkaista.
Tottakai jokainen uusi asukas on kilpailija siinä missä muutkin ja hän pärjää niillä ominaisuuksilla mitä hänellä on.. Tai sitten ei.
- Veerahdus
Niillä ominaisuuksilla, heidän lähtökohta on aivan eri kuin vanhojen ja varsinkun kun ovat saaneet katsella kilpakumppaneitaan jos 24 h
pitkän aikaa ja tuntevat. esim kaikilla tuntuu olevan epäilyksiä Jenni kohtaan ja sitten ollaan hurraa kun se puhuukin!
- tai sitten ei
Tässä vaiheessa useimmat katsojat varmaan ovat "vanhojen puolella" mutta onhan tässä vielä aikaa... Uudetkin ehtivät ansaita suosiota, varsinkin kun suuri osa katsojista on sen verran lyhytpinnaisia että mielipiteet ovat muutenkin koko ajan ihan tuuliviirinä.
Katsojathan sen lopulta päättää, mielenkiintoista nähdä kantaako "alkuperäisten" suosio loppuäänestykseen asti... Ei tässä oikein tiedä vielä omaakaan mielipidettä ;) - mutta
se varmaan on niin et vika joka vanhoista on talossa jälel , voittaa kans jotai, ellei sit 50 000 ja uusist viiminen talos olija voittaa myös..... tai jotai... siin on oltava joku tenkkapå, koska ei muute mitää järkee et toiset talos paljo pitempää ku toiset....
- haloo-haloo
Tottakai saa voittaa.
Jos säännöt ovat sellaiset, että ketään kilpailemaan päässyttä ei suljeta voiton ulkopuolelle sen perusteella, missä vaiheessa sinne on mennyt, niin on turha spekuloida tällä asialla.
Vanhat kilpailijat ja heidän kannattajansa ovat luonnollisesti sitä mieltä, että voitto kuuluu heille.
Kaarlo on sitä mieltä, että vain hän ansaitsee voiton.
Säännöt ratkaisee ja siihen pitää tyytyä kaikkien. - Ei !
EI !
- ja tää on vaan
vaan tätä pilkun nu***mista..=)
minusta se ei ole reilua. - äänestykseen mukaan.
oisin ansainnu voiton ihan sen takii kun olisin uusin. ei mun mielestä kun ovat paikalla vaan kolmas osan kokoajasta. ei niistä voi tietää kuinka vittumaisiks tai tylsiks olisvat muuttuneet jos olisvat alusta asti olleet. ihmisen mieli on niin ihmeellinen jota ei kukaan tunne täysin. toiset kestää toiset ei.
- tapauksessa
Lähtevät eri lähtöpisteestä eli ei uusille voittoa missään tapauksessa.
- Lotta...
Toki voi voittaa.
- EI JA EI...
Peestä kaikki uudet ja oishan se jo ihan jörseestä jos joku niistä voittas!!!
- Miksipä ei
Tottakai saa. Mikäs järki sinne olisi muuten ollut kenenkään lähteä..?
- saa, saa
Turha nurista, ettei ole "reilu peli". Missä vaiheessa kukaan on väittänyt, että edes pitäis olla? BB saa muuttaa sääntöjä koska tahansa, get over it!
Sitä paitsi paljon epäreilumpi asetelma on niitä uusia kohtaan: vanhoilla on jo kullakin vankka kannattajajoukkonsa. Uusilla on vähemmän aikaa hurmata katsojat. Monet katsojat vastustaa periaatteesta uuden voittoa vetoamalla johonkin kumman "reiluuteen", jolla ei ole mitään tekemistä BB:n kanssa, sehän on suosituimmuuskisa (milloin kenenkään suosiminen on ollut reilua?).
Eli jos joku uusi on niin superpersoona, että saa katsojat puolelleen, niin tottakai ansaitsee. Siitähän suosituimmuuskisassa on kyse, että kuka on suosituin. Ei siitä, että kuka on pisimmän aikaa makoillut sohvalla, kun ei sitä ole päästy äänestämään poiskaan prkl, kun ei asukkaat anna niitä nimeämispisteitä. - hulius_755
Ei, koska heidän tilannehan on aivan eri!
Mielestäni voitto ei kertakaikkiaan kuulu uudelle asukkaalle, what´s the point? ja epäreilu.Heidän hermothan kestää pidempää nyt. - Lagersson
Vittu, sääntöjen mukaan on elettävä.
Vittu mitä tulee, jos yhteiskunnassakaan ei olisi sääntöjä.
Vittu, kaikki olis päin persettä.
Tottakai pitääkin voittaa jonkun uuden, koska vanhat ovat niin vitun apinoita.- Tuvit
uttiv ei saa voittaa.TuVit voittaa
- mutta
50 000 e voisi vähentää 1/3 osan......
- eieiei
Ei ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592