Havaintoja netistä ja tosielämästä

Outoa on

Oletteko koskaan nähneet hoikkaa naista, jolla on d-kupin luomurinnat? Entä tunnetteko ketään, joka asuu edullisesti vuokralla asunnossa, jossa on merinäköala?

Netissä näitä molempia tuntuu olevan runsaasti. Kumma, kun eivät koskaan vaivaudu ihmisten ilmoille.

Tuleeko muita esimerkkejä mieleen?

35

2802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JudgeLii

Kyllä, tunnen hoikan naisen, jolla on d-kupin rinnat. Itse asiassa tunnen kolmekin hoikkaa naista, joilla on d-kupin luomurinnat. Nähnyt olen varmasti enemmänkin. Määrittele tuo "edullisesti" tarkemmin. Mikä tahansa asuntohan on verraten edullinen, kun lähdetään pääkaupunkiseudun ulkopuolelle.

• oon niin

Olen nähnyt kyllä. ja olen itsekin asunut edullisesti vuokralla meren rannalla- tosin vanhassa puutalokaksiossa kuuden km päässä keskustasta ja satoja kilometrejä kehä III:n ulkopuolella.

• halvalla asuttu

Asuin aikoinaan kolmiossa Kulosaaressa tosi halvalla. Enoni järjesti asunnon.

• Apollo

En tunne yhtään hoikkaa naista jolla olisi aidot D:t. Pari silikonisiljaa tunnen kyllä. Kaikki tuntemani hoikkeliinit ovat joko aa, a tai b.
      Ei kyllä kukaan näistä haluaisikaan yhtään suurempia - nehän on vaan urheillessa tiellä.

Enkä tosiaankaan tunne ketään joka asuisi edullisesti ylipäätään missään. Varmaan jossain Köyliössä voi asua ihan kohtuuhintaan jossain lammen rannalla mutta kuka sinne nyt muuttaisi?

No sitten tulee mieleen tietysti nää legendat; olen naisellinen ja muodokas(=oikeasti tonnikeiju jolla on kyllä muotoja mutta kolmen edestä) - näitä on kuullut varmaan satoja. Ylipäätään älytöntä itsekehua ja selviä valheita mikä on omituista - jäähän niistä lähes aina kiinni.
      Miehet ovat kuulemma kovia kehumaan myös omaa ulkonäköään vaikka olisi millainen tursake tahansa kyseessä.

Muutama makeasti naurattanut juttu tulee mieleen mutten niitä kehtaa kertoa tässä, tunnistaisivat pian itsensä...

• muodokas..........

voi olla olematta tonnikeiju! tiedoki teille.

• voi elämä näitä aiheita tää...

En näe ulkoapäin kenenkään kuppikokoa, mutta toki olen nähnyt monta ja taas monta hoikkaa naista, jolla on isohkot rinnat.

Janina F. ei ole ainoa esimerkki, vaan ihan omassa tuttavapiirissä on ihmisiä moneen lähtöön. Rintojen koko kun on riippuvainen genetiikasta ja kroppatyypistä.

Tosin Janina on varmaan "läski" eräiden mielestä, kun hänellä kerran rinnat on.

Merinäköalatyyppejä en tunne, ei ole tullut vastaan edes netissä. Taidan lukea vääriä palstoja.

• kaksikin

Toisen painoindeksi kieppuu jossain kahdenkympin tietämillä, saattaa olla allekin ja toisen on jotain 21. Ensimmäinen on tosiaan timmissä kunnossa vatsasta. Näyttää muutenkin siltä, että huomiota miehiltä ropisee. Jälkimmäinen ei ihan niin siro, mutta menee hoikasta tänä mäkkärin aikakautena. Tiedän kun juuri oli keskustelu painoasioista :)
      Hirveästi saavat ilkeitä katseita muilta naisilta, vaikka kivoja ja vaatimattomia ujoja tyttöjä ovat. Kyllä nainen on naiselle susi.

• lkjlkjllj

Netissä tulee vastaan kaikenlaista väkeä, kun osaa katsella. Minne se alkuaikojen sivistyneistö olisi täältä kadonnut.

Tissien koosta en mene sanomaan mitään, sitä on vaikea havaita netin välityksellä.

• biologi

Joskus oli puhetta. Toistat itseäsi:D. Helppo tunnistaa. Muuten mitä mieltä olet siitä, että vuonna 1994 asuin Kulosaaressa kalustetussa kolmiossa 1200 markan kuukausi vuokralla? Ihan kohtuullinen vuokra mielestäni ;).

• ljklkjlj
        biologi kirjoitti:

Joskus oli puhetta. Toistat itseäsi:D. Helppo tunnistaa. Muuten mitä mieltä olet siitä, että vuonna 1994 asuin Kulosaaressa kalustetussa kolmiossa 1200 markan kuukausi vuokralla? Ihan kohtuullinen vuokra mielestäni ;).

Mutta näinhän se on, netti on jonkinlainen "home of the best and the worst".

Silloin 1990-luvun puolivälissä yritin usuttaa tuttujani ostamaan tai edes käymään katsomassa yhtä rantahuvilaa Kulosaaressa. Neljäsataa neliötä, Eliel Saarisen suunnittelema, oma vesialue tuli mukana.
        Ja se oli puoli-ilmainen. Itse en ollut kiinnostunut koska oma kämppä on paremmalla paikalla. :-)

• biologi
        ljklkjlj kirjoitti:

Mutta näinhän se on, netti on jonkinlainen "home of the best and the worst".

Silloin 1990-luvun puolivälissä yritin usuttaa tuttujani ostamaan tai edes käymään katsomassa yhtä rantahuvilaa Kulosaaressa. Neljäsataa neliötä, Eliel Saarisen suunnittelema, oma vesialue tuli mukana.
        Ja se oli puoli-ilmainen. Itse en ollut kiinnostunut koska oma kämppä on paremmalla paikalla. :-)

Toisaalta ihan mukava, että täällä tapaa joitakin selväjärkisiä ennestään tuttuja ;).

• kjllkj
        biologi kirjoitti:

Toisaalta ihan mukava, että täällä tapaa joitakin selväjärkisiä ennestään tuttuja ;).

Tosin en ole viime aikoina juuri kirjoitellut, olen alkanut kaveerata erään alan huippuryhmän kanssa ja aika on mennyt ulkomaankirjeenvaihdossa.

En ole varma, löytyvätkö viimeiset esitelmäni googlella ja sukunimellä, mutta hauskaa on ollut ja mahdollisuudet vielä hauskempaan.

Miten kävi sen limnologin paikan kanssa ?

• huonosti..
        kjllkj kirjoitti:

Tosin en ole viime aikoina juuri kirjoitellut, olen alkanut kaveerata erään alan huippuryhmän kanssa ja aika on mennyt ulkomaankirjeenvaihdossa.

En ole varma, löytyvätkö viimeiset esitelmäni googlella ja sukunimellä, mutta hauskaa on ollut ja mahdollisuudet vielä hauskempaan.

Miten kävi sen limnologin paikan kanssa ?

, mutta kaksi paikkaa haussa tai oikeastaan kolme. Ja yksi olisi sellainen, joka todella kiinnostaa :D. En muista, koska olen viimeeksi innostunut jostakin työnkuvauksesta. Se limnologin paikka on ollut ainoa, jota olen tähän mennessä hakenut ja pääsin haastatteluun asti. Yllättävän vähän paikkoja on avoinna :(. Kyllä tässä on opettelemista epävarmuuden kanssa elämisestä..

• ljlkjkl
        huonosti.. kirjoitti:

, mutta kaksi paikkaa haussa tai oikeastaan kolme. Ja yksi olisi sellainen, joka todella kiinnostaa :D. En muista, koska olen viimeeksi innostunut jostakin työnkuvauksesta. Se limnologin paikka on ollut ainoa, jota olen tähän mennessä hakenut ja pääsin haastatteluun asti. Yllättävän vähän paikkoja on avoinna :(. Kyllä tässä on opettelemista epävarmuuden kanssa elämisestä..

Silloin kun pidin firmaa niin oli koko ajan viisi tai kuusi työnantajaa. Ja potkuja tuli parin kuukauden välein kun homma tuli niin valmiiksi että paikalliset pystyivät hoitamaan loput.

Maailma on täynnä mahdollisuuksia, jos ei etsi varmuutta tai kuvittele elävänsä ikuisesti.

Tietenkin toisaalta se "No more death and taxes" houkuttelisi, mutta taitaa tulla pari sukupolvea myöhemmin. :-)

• vai ei ikuisesti..
        ljlkjkl kirjoitti:

Silloin kun pidin firmaa niin oli koko ajan viisi tai kuusi työnantajaa. Ja potkuja tuli parin kuukauden välein kun homma tuli niin valmiiksi että paikalliset pystyivät hoitamaan loput.

Maailma on täynnä mahdollisuuksia, jos ei etsi varmuutta tai kuvittele elävänsä ikuisesti.

Tietenkin toisaalta se "No more death and taxes" houkuttelisi, mutta taitaa tulla pari sukupolvea myöhemmin. :-)

Hmm.. Olen ajatellut elää täysillä loppuun asti :). Tuntuu vain hullulta tehdä töitä huonolla palkalla ja elää samalla kuin yrittäjä. No, koiran sairastuminen vei kyllä olotilaa alas - myönnettäköön. Ja sitten toinenkin niistä meni huonompaa kuntoon eli luopumisprosessi on alkanut.. Mutta kyllä täällä sinnitellään ja mietitään muitakin ratkaisuja elämässä ;). Sen verran ryhdistäytynyt, että väitöskirjan kimppuun olen jo ennättänyt..

• jkljkklj
        vai ei ikuisesti.. kirjoitti:

Hmm.. Olen ajatellut elää täysillä loppuun asti :). Tuntuu vain hullulta tehdä töitä huonolla palkalla ja elää samalla kuin yrittäjä. No, koiran sairastuminen vei kyllä olotilaa alas - myönnettäköön. Ja sitten toinenkin niistä meni huonompaa kuntoon eli luopumisprosessi on alkanut.. Mutta kyllä täällä sinnitellään ja mietitään muitakin ratkaisuja elämässä ;). Sen verran ryhdistäytynyt, että väitöskirjan kimppuun olen jo ennättänyt..

Täälläpäin on ihan hyvin, olen tekemässä itseäni tarpeettomaksi. Keskimmäinen muksu sai ylioppilaskirjoituksissa laudaturin ja eximian, kolmatta ainetta jännätään. Eximia luultavasti.

Luopumistahan tämä on,aika paljon. Väikkäriä tuskin saan aikaan, se on seuraavan sukupolven juttu. Ei kuitenkaan paha, isoisä oli lankunkantajana satamassa ja isä asui opiskeluaikoina satamajätkien asuntolassa.

• kirjoitti...
        jkljkklj kirjoitti:

Täälläpäin on ihan hyvin, olen tekemässä itseäni tarpeettomaksi. Keskimmäinen muksu sai ylioppilaskirjoituksissa laudaturin ja eximian, kolmatta ainetta jännätään. Eximia luultavasti.

Luopumistahan tämä on,aika paljon. Väikkäriä tuskin saan aikaan, se on seuraavan sukupolven juttu. Ei kuitenkaan paha, isoisä oli lankunkantajana satamassa ja isä asui opiskeluaikoina satamajätkien asuntolassa.

Eli hyvin kirjoitti ja jännitys jatkuu :). Mutta onhan sinulla vielä nuorimmainen jännitettävänä?
        Aioitko lukea mukana pääsykokeisiin :)?

Hyvinhän sinä olet pärjännyt :). Vaikka olen tähän saakka valinnut epävarmuuden ja mielenkiintoiset työt (ja myös ajautunutkin), niin nyt olisi mukava jäädä paikoilleen.

Lähden tästä ystävän luokse kylään. Muuten jos olisin saanut sen limnologin paikan, niin olisin raahannut sinut joskus lenkille tai kahville. Saa nähdä, mistä seuraavaksi löydän itseni - toivottavasti ei Lapista :).

• jljkjjkl
        kirjoitti... kirjoitti:

Eli hyvin kirjoitti ja jännitys jatkuu :). Mutta onhan sinulla vielä nuorimmainen jännitettävänä?
        Aioitko lukea mukana pääsykokeisiin :)?

Hyvinhän sinä olet pärjännyt :). Vaikka olen tähän saakka valinnut epävarmuuden ja mielenkiintoiset työt (ja myös ajautunutkin), niin nyt olisi mukava jäädä paikoilleen.

Lähden tästä ystävän luokse kylään. Muuten jos olisin saanut sen limnologin paikan, niin olisin raahannut sinut joskus lenkille tai kahville. Saa nähdä, mistä seuraavaksi löydän itseni - toivottavasti ei Lapista :).

Jos toisella vanhemmalla on kuusi laudaturia ja toisella "vain" viisi ja magna, niin kyllähän se tuottaa paineita vaikka muksu ei sitä myöntäisikään. Etenkin jos on yhdessä Suomen huippukouluista.

No, itse hoksasin jo viisitoista vuotta sitten ettei tästä hengissä selvitä. Mitä enemmän ikää karttuu sitä vähemmän on tarvetta turvalliseen eläkevirkaan.

Tässä musiikkia, lippukin on oikea. :-)
        El quinto regimento miellyttää tällä hetkellä, muitakin hyviä on...
        http://lacucaracha.info/scw/music/

• ole makuuni..
        jljkjjkl kirjoitti:

Jos toisella vanhemmalla on kuusi laudaturia ja toisella "vain" viisi ja magna, niin kyllähän se tuottaa paineita vaikka muksu ei sitä myöntäisikään. Etenkin jos on yhdessä Suomen huippukouluista.

No, itse hoksasin jo viisitoista vuotta sitten ettei tästä hengissä selvitä. Mitä enemmän ikää karttuu sitä vähemmän on tarvetta turvalliseen eläkevirkaan.

Tässä musiikkia, lippukin on oikea. :-)
        El quinto regimento miellyttää tällä hetkellä, muitakin hyviä on...
        http://lacucaracha.info/scw/music/

On liian mahtipontista musiikkia makuuni. Toisaalta turhia paineita toinen lapsukaisesi ottaa. Saattaa hyvinkin osat vaihtua yliopistomaailmassa.

Tilanteesi tuon eläkeviran suhteen on sinulla erilainen kuin minulla ;). Mutta nyt lopettelen, onhan minulla sähköpostiosoitteesi :). Samoin kuin sinulla, jos ajatuksia haluat vaihtaa kiireiltäsi.

• Kuvailit minun kaverini *nauraa* se asuu torremolinoksessa kerrostalossa vuokrakämpässä 250 e/kk ja sen tyttökaveri sopii tohon toiseen muottiin... Tosin ihan täysin varma en sen rinnoista ole....

• mä nyt oo nähny muutenkaan kovin montaa tissiparia paljaana livessä, saati sit et tietäisin monenkaan niiden nähtyjenkään kuppikoon jtn. ei siis voi sanoa juuta eikä jaata tohon ekaan kysymykseen.

Tunnen parikin tyyppiä jotka asuu edullisesti vuokra-asunnossa mut se meri on Perämeri ja kaupunki perämeren pers-reikä Kemi :-)

• minäpävain

Itseasiassa minä asun todella edullisesti (alle 300e/kk) asunnossa jossa on merinäköala. Ja niin tekee aika moni kaverinikin, tosin toisessa kaupungissa. :D

• täällä (netissä ja tosieläm...

Minä olen hoikka nainen (painoindeksi 19) D-kupin luomurinnoilla! Asun edullisesti (yli 50% normaalivuokria halvemmalla) erään Euroopan suurimman pääkaupungin keskustassa, mutta merinäköalaa ei ole, koska kaupunki ei ole meren rannalla.

Kaiken lisäksi olen onnellinen ja varsin tasapainoinen, ja sekin tuntuu olevan melko harvinaista.

• olen'''''''''

nähnyt ja toisen melkein näky meri mut ei ihan.

• normaalia

miestä jolle lapsi ei ole este, oletteko oikeassa elämässä tavanneet, netissä ei muita olekaan.

• Naispuoliset ystäväni ovat antaneet ymmärtää (ja olen itsekin ollut koekaniinina), että tällaisia miehiä todellakin on vain netissä.

• heh

eihän sitä muuten pääsis yh:n pöksyihin saman tien

• bvmj

...enkä kuppikoostakaan, mutta yhden hennon ihmisen tiedän jolla on isot luomurinnat. Aiheuttaa hänelle aikamoisia niska- ja hartiavaivoja.

• "Oletteko koskaan nähneet hoikkaa naista, jolla on d-kupin luomurinnat?
      - Kyllä

"Entä tunnetteko ketään, joka asuu edullisesti vuokralla asunnossa, jossa on merinäköala?"
      - En tunne ketään, joka asuisi edullisesti vuokralla. Mielestäni vuokran maksaminen on aina kallista.

• ja tissit nähty

Merinäköala löytyy mm. Kemistä tosi edullisesti.
      Alta 30 000e omakotitalo merinäköalalla (tosin laittamista olis).

On niitä hoikkia ja isotissisiä naisia tullut vastaan. Itseäni ei tuo kombinaatio sykähdytä.

Joko pyöreä ja isotissinen tai normaalivartaloinen pienitissinen mulle, kiitos.

Mutta oletteko koskaan nähneet oikeassa elämässä ihmistä, jolla ei olisi komplekseja omasta tai toisten ulkonäöstä? Sellaista joka hyväksyy itsensä ja muut?

• dd-kuppi

täällä on nainen joka on 49 kiloinen ja omaa dd-kupin luomurinnat jotka on VIELÄ hyvin kiinteät ja ihanat :))) mutta odottakaas kun teen lapsia!!!!! sitten se minunkin naama mutruilee.

miehet sanoo että olen luonnonoikku.. aika kiva olla oikku.

• Emilia37

vähä enemmän, 53 kg, ja tisut kokoa D. Enkä mä mitenkään itseäni niin ihmeelliseksi edes koe, vaikka pikkanen ja hoikka muutoin olenkin.
        Eiköhän meitä loppujen lopuks oo aika paljon.

• Ällöä

Taidat olla tosi pygmi ja vielä tollaset melonit. Ei juma, nehän on oksettavat mollukat.Mee heti leikkaamaan ne.Sulle tulee kulumia selkään ja alat kulkea kun ongenkoukku niitten ihqujen luomumollukoittes takia. Luonnotonta, hyi saakeli. Teepä pari tenavaa niin kyllä saat ikuiset riipparit.

Itse olen 44 kg ja a-kupin omistaja. Rasvaprose 14. Sulla sen täytyy olla lähemmäs 25 sillä tissit on RASVAKUDOSTA eikä matalan rasvaprosen naisella VOI olla isot daisarit. Voi olla vähän painoa mutta paljon rasvaa. Niinkun sulla. Ala laihduttaa että pääset niistä syöpäpalloista eroon.

• -valio-

D-kupit eivät ole kovin harvinaisia. Ja vain pahimman luokan luuseri tapailisi muita kuin hoikkia naisia.

• yks oikee tyttö

Olen nähnyt yhden, jolla on DD75. 171/63.
      Peilistä.
      Mut voin kertoa, ettei ne isot tissit aina niin kätevät ole. Enemmän niistä on harmia kuin iloa. Tai ainakin yhtä paljon... ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5895
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5381
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3758
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3705
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      100
      3497
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59