Mistähän oikein johtuu eräitten miesten into valehdella naiselle rakastavansa tätä ja haluavansa parisuhteeseen, vaikka oikeasti mies ei halua muuta kuin seksiä.
Siis miksi kaikki tämä vaivannäkö vain yhden ainoan seksikerran takia, varsinkin kun ottaa huomioon, että on olemassa naisiakin jotka harrastavat yhden yön juttuja yms. ja onhan sitäpaitsi prostituoitujakin olemassa, jos sellainen kiinnostaa.
Vai saako/tarvitseeko tällä tavoin käyttäytyvä mies kuitenkin seksin lisäksi jotain nautintoa siitä, että saa huijattua naista?
valehtelu sitoutumishalusta
17
1729
Vastaukset
- kukaan saa
mitään kiksejä naisen huijaamisesta (ainakaan terve). Kaikkensa täytyy vaan yrittää piparin eteen. Prostioitu tulee muuten aika kalliiksi kun on ilmastakin tarjolla.
Periaatteet eivät anna periksi maksaa seksistä silkkaa käteistä. Yhdenyön suhteita haluavia naisia ei ole niitä haluaville miehille tarjolla tarpeeksi, joten syntyy kilpailua.
Miehet ovat oppineet, että naiset eivät pääsääntöisesti halua seksiä, vaan tunteen, että mies haluaa heitä. Vielä parempi, jos miehellä on aitoja välittämisen tunteita naista kohtaan pelkän himon lisäksi.
Niinpä miehet on koulutettu pipeväkielisiksi pillupalkalla höpöttäjiksi. Mutta ketä tästä on syyttäminen?- gfgfghghr
Toi oli muuten hyvä tuo pillupalkalla höpöttäjä. Näin se on.
- olipa hyvin
sanottu,mutta totta,pillupalkalla höpöttäjä. :D
Joskus saa höpöttää aika paljon,urakalla,päästäkseen palkoille :D - Nurkkapoliisi
olipa hyvin kirjoitti:
sanottu,mutta totta,pillupalkalla höpöttäjä. :D
Joskus saa höpöttää aika paljon,urakalla,päästäkseen palkoille :DKun seuravan kerran mies sano minulle jotain tunteikasta tai kaunista, kysyn montako panoa hän puheillaan haluaa, tai voin suoraan sanoa että höpö höpö, mä en anna vaikka kuika lepertelet,
Vai tuleeko minusta näin vaikeasti valloitettava, jolloin mies lepertelee yhä enemmän? Nurkkapoliisi kirjoitti:
Kun seuravan kerran mies sano minulle jotain tunteikasta tai kaunista, kysyn montako panoa hän puheillaan haluaa, tai voin suoraan sanoa että höpö höpö, mä en anna vaikka kuika lepertelet,
Vai tuleeko minusta näin vaikeasti valloitettava, jolloin mies lepertelee yhä enemmän?Jos kuulet jotain kaunista esimerkiksi miesystäväsi suusta, se saattaa sitä tarkoittaakin.
Jos taasen varttia aiemmin ensi kerran tapaamasi mies vannoo sinulle rakkauttaan paikallisessa humppahelvetissä, sopii epäillä, että kyseessä on pillupalkalla höpöttäjä.
Eikös olekin loogista!- Huomioitsija
Kerroitkin jo olennaisen.
- yksinkertaisesti
etsi itselleen sekä fyysisesti että henkisesti sopivaa naista ja nai häntä sitten niin paljon kuin mieli tekee?
Hyviä ja mielenkiintoisia naisia on maailma pullollaan. Ei pitäisi siitä ainakaan olla kiinni. yksinkertaisesti kirjoitti:
etsi itselleen sekä fyysisesti että henkisesti sopivaa naista ja nai häntä sitten niin paljon kuin mieli tekee?
Hyviä ja mielenkiintoisia naisia on maailma pullollaan. Ei pitäisi siitä ainakaan olla kiinni....että seurustelusuhteeseen kelvollisia naisia on murto-osa seksiseuraksi kelvollisten naisten määrästä.
Hyvät ja mielenkiintoiset naiset ovat harvassa, aivan kuin miehetkin. Kas kun ihmisluonto ylensä näkee itsensä muita parempana ja rima on asetettu sen mukaan.- on toisen
Ratikkakuski kirjoitti:
...että seurustelusuhteeseen kelvollisia naisia on murto-osa seksiseuraksi kelvollisten naisten määrästä.
Hyvät ja mielenkiintoiset naiset ovat harvassa, aivan kuin miehetkin. Kas kun ihmisluonto ylensä näkee itsensä muita parempana ja rima on asetettu sen mukaan.huono. Näinhän se on. Ihme, että ihmiset ylipäätään löytävät kumppanin, joka kelpaa itselle.
- lâche
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos kuulet jotain kaunista esimerkiksi miesystäväsi suusta, se saattaa sitä tarkoittaakin.
Jos taasen varttia aiemmin ensi kerran tapaamasi mies vannoo sinulle rakkauttaan paikallisessa humppahelvetissä, sopii epäillä, että kyseessä on pillupalkalla höpöttäjä.
Eikös olekin loogista!Mutta valitettavasti se ei ole oikeassa elämässä noin helppoa. Harva on niin huono teeskentelijä että alkaa vannoa ikuista rakkautta samantien. Sen sijaan sitä näkee että pari päivää aiemmin tavattu mies puhuu että olisi kiva tutustua paremmin, parin viikon kuluttua ollaan vieläkin kiinnostuneita ja tekee jo mieli seksiä mutta totta kai halutaan muutakin (jotkut jaksavat tätä peliä jopa kuukausia)-- Ja sitten kun on saatu niin kadotaan kuin pieru Saharaan.
Eiköhän siis ole paras tehdä niin kuin Nurkkapoliisi sanoi, ja kysyä heti alkuun montako kertaa mies odottaa saavansa. Siihen se kuitenkin lähtökohtaisesti pyrkii. Onhan toki toisen satuttaminen paljon paljon hienompaa ja parempaa kuin yhden yön seuraa hakevan naisen tai maksullisen etsiminen.
- haluaaaaaaaa
ilmaista seksiä hinnalla millä hyvänsä.
- kun 6kk
siis puoli vuotta jaksaa olla kiinnostunut ja kun seksii saa, ei enää kiinnostakkaan. en mää ny nii huano ollu!!! no, kehu kyllä vielä parin päivän päästä...
mut en ymmärrä, miten niin paljon viitsii vaivaa nähdä!- suurtakaan vaivaa
On miehiä, jotka höpöttävät kaiken aikaa kaikille naisille. Siinä tiedossa, että kun kaikille höpöttää jatkuvasti niin saa niiltäkin jotka pitävät puolenvuoden höpötystä sinnikkäänä ihastuksen osoituksena. Ja tämmöiset miehet eivät sitten tee mitään rajaa sitouduttuaankaan.
Minun miehen logiikkani ei sitten osaakkaan selittää tuota, miksi löytyy naisia tuollaisten jokanaisen höpöttäjän matkaan. Tuommonen voi melkein naidessa soitella toisille naisille.
- kirjoittaja
Jola aloitti tämän keskustelun,voisi jättää nimensä mainitsematta,koska saman niminisiäkin löytyy!!!
- rusalka
Juu, olen minäkin ollut hirveän 'tarvitseva' joskus...
Pakko on ollut oppia kuuntelemaan, mitä mies OIKEASTI tarkottaa. Tosiaankin mies saattaa höpöttöö kuukausikaupalla jopa vuosia. Helvata törkeetä! Minä olen hajottanut itseni sisäisesti uskomalla jonkun toopejen sössimiseen...
Nykyään höristän korviani vasta sitten, kun kauan tuntemani mies alkaa höpöttämään jotain pehmoisia. Jotenka turha minua on missään baarissa yittää, saattaa tulla käsilaukusta...olen niin hel..tin kyllästynyt hyväksikäyttöön. Kaiken lisäksi, kun se on aina yksipuolista...harva mies osaa antaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495381
- 533758
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003497- 313146
- 592894
- 592776
- 572436
- 451883