Ketäs olisi Uuteen-Seelantiin lähdössä ensi vuoden puolella?
Jos rahat saadaan kasaan, niin minä & kaveri oltaisiin elokuussa lähdössä.
Ketä lähdössä ensi vuonna?
5
651
Vastaukset
- siellä käynyt
Hei siellä on kylmä ainakin etelä saarella jos menette sinne elokuussa Suomen talvi on parasta aikaa koska silloin siellä on kesä
- murupussi
Juu, tiedetään :)
- Lähdössä
murupussi kirjoitti:
Juu, tiedetään :)
Mulla olis ehkä pienoisessa suunnitelmassa että lähtisin worktravel viisumilla sinne joskus justiinsa tossa heinäkuun jälkeen. Asia on vielä täysin harkinta asteella, riippuen nyt miten hyvin saan säästettyä rahaa yms...
Mutta tahto on melko kova ja voisin melkein sanoa että olen menossa...:)
Mites kauan teitin reissu kestää? - mömmömöö
Lähdössä kirjoitti:
Mulla olis ehkä pienoisessa suunnitelmassa että lähtisin worktravel viisumilla sinne joskus justiinsa tossa heinäkuun jälkeen. Asia on vielä täysin harkinta asteella, riippuen nyt miten hyvin saan säästettyä rahaa yms...
Mutta tahto on melko kova ja voisin melkein sanoa että olen menossa...:)
Mites kauan teitin reissu kestää?Minä olen myös lähdössä ensi syksynä, ehkäpä juuri elokuussa. Yksin oon kuitenkin lähössä ja teen kaikki järjestelyt itse. Vähän jänskättää jo nyt:D
- pjk&hh
Ensin 4 pv Bangkok ja uuteen-seelantiin 8 pv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337