Morjensta :)
Pitäisi iPodiin ostaa hyvät kuulokkeet, jossa äänenlaatu suorastaan loistaa :) Olen kuullut kehuja noista porta pro:ista. Mites on... Onko ne todellakin hyvät kuulokkeet?? Hyvä homma, et tämmönen foorumi tänne avattiin :)
Porta pro?
15
8362
Vastaukset
- hp_guru
Minähän olen sen ehdottanut Suomi24:ään ja kappas nyt voimme kirjoitella kuulokkeet-palstaan!
- SAmpo.
Kyllä siinä on ollut monia muitakin ehdottamassa
kuin sinä. Yksi ääni on kuin kärpäsen paska valtameressä eli merkityksetön, mutta tokihan sinä olet ollut yksi heistä joiden aikaan saannosta tämä palsta on.
- SAmpo.
Kyllä Koss on laatua kun puhutaan kuulokkeista.
Koss on kuulokkeiden Ferrari taikka Rols Royce.- Juracaa
Taidampa ostaa tästä sitten nuo kuulokkeet, kun saan myytyä air soft-aseeni. KOhta kilahtaa kassaan 180e! Jes!
Kiitos jelpistä :D - kiirehdi
Juracaa kirjoitti:
Taidampa ostaa tästä sitten nuo kuulokkeet, kun saan myytyä air soft-aseeni. KOhta kilahtaa kassaan 180e! Jes!
Kiitos jelpistä :DKäy ihmeessä kuuntelemassa. Mieti myös millaisessa ympäristössä musiikkia kuuntelet. Suljetut mallit vaimentavat hieman ulkopuolisia ääniä ja avoimilla/puoli avoimilla on usein hieman parempi äänenlaatu. Itse hankin Sennheiserin PX200:set (suljetut). Suljetut siksi, koska kuljen paljon julkisilla. Suljetut eivät päästä juurikaan ääntä läpi ja näin en häiritse muita eikä muut minua. Avoimista kuulokkeista on kehuttu myös Sennheiserin PX100 mallia. Ja jos "kuppikokoa" aletaan kasvattamaan niin valinnanvara senkun kasvaa. Summarum, Kossit ovat varmasti hyvä valinta.
- PX 100
kiirehdi kirjoitti:
Käy ihmeessä kuuntelemassa. Mieti myös millaisessa ympäristössä musiikkia kuuntelet. Suljetut mallit vaimentavat hieman ulkopuolisia ääniä ja avoimilla/puoli avoimilla on usein hieman parempi äänenlaatu. Itse hankin Sennheiserin PX200:set (suljetut). Suljetut siksi, koska kuljen paljon julkisilla. Suljetut eivät päästä juurikaan ääntä läpi ja näin en häiritse muita eikä muut minua. Avoimista kuulokkeista on kehuttu myös Sennheiserin PX100 mallia. Ja jos "kuppikokoa" aletaan kasvattamaan niin valinnanvara senkun kasvaa. Summarum, Kossit ovat varmasti hyvä valinta.
Nyt puhutaan tietysti henkilökohtaisista mieltymyksistä, mutta itse kuuntelin kevyitä kuullokkeita hakiessani kossin porta pron, sennheiserin px 100 ja px 200.
Itse miellyin selvästi PX 100. Porta pro ei miellyttänyt korostetun alapään ansiosta, PX 200 ei ollut aivan niin hyvä kuin PX 100, jota voin suositella täysin varauksetta. Löytäminen voi olla ongelma, itse olen Stokkalla niitä vielä nähnyt hintaan 49:-.
Kuuntele ihmeessä ne ensin, jos vain on mahdollista. - PX-100
PX 100 kirjoitti:
Nyt puhutaan tietysti henkilökohtaisista mieltymyksistä, mutta itse kuuntelin kevyitä kuullokkeita hakiessani kossin porta pron, sennheiserin px 100 ja px 200.
Itse miellyin selvästi PX 100. Porta pro ei miellyttänyt korostetun alapään ansiosta, PX 200 ei ollut aivan niin hyvä kuin PX 100, jota voin suositella täysin varauksetta. Löytäminen voi olla ongelma, itse olen Stokkalla niitä vielä nähnyt hintaan 49:-.
Kuuntele ihmeessä ne ensin, jos vain on mahdollista.myynnissä. Hinta alkaen 35€.
- Juracaa
PX-100 kirjoitti:
myynnissä. Hinta alkaen 35€.
Tietenkin kuuntelen ekaksi :) Muistin tänään, että yhel kaveril olis porta pro:T, ja vois mennä kokeilee... :)
- löl
Juracaa kirjoitti:
Kiitos jelpistä :DToimiiko kossit lumiassa?
- kosaa
porta pro on laatua, ei tarvi miettiä enää, soi kunnolla ja istuu hyvin. Itse tilasin www.cyberphoto.fi
- jahka
Itselläni on nuo Porta proot ollut ja hintaansa nähden ne olivat aika surkeat, ku volume nousi pikkuisenkaan normaali tasoa ylemmäs alkoi rätinä. Onneksi kuulokkeissa oli takuu joka korvasi minulle uudet, mutta toisetkaan eivät toimineet, suosittelen ettet osta
- Juracaa
Katsotaan... Katsotaan...
Milläs laitteella kuuntelit?? koneelta, mp3.soittimelta vai stereoista??
- suorastaan loistavat
Kossin Porta Pro on vieläkin erinomainen kevytkuuloke hintaansa nähden.(esitelty yli 20v sitten)
Sopii erityisesti kannettaviin soittimiin, tietokoneeseen(jossa esim. integ. äänikortti tai parempikin) Yleisesti ottaen tarjoaa hyvän äänenlaadun, vaikka kuulokeliitäntä ei olisikaan liitettävässä laitteessa kuin välttävä. Eli on turha ostaa kunnon hifikuulokkeita mihinkään kannettavaan laitteeseen, sillä menevät osittain "hukkaan" niin.
Porta pro:t voi myös taittaa kasaan, jolloin ne vievät vain vähän tilaa.
Itselläni on vuonna 2003 ostetut ja vieläkin ovat kuin uudet, eli suosittelen. - joopajoo
Kyllä se Porta pro hommansa ajaa... sen kaksi viikkoa minkä toimii. Tiedä sitten osuiko mulle vaan aivan helvatan huono yksilö mutta kuitenkin. Kaks viikkoa ja kosketushäiriöt pukkaa päälle. Varsin kallista kertakäyttökamaa kun omistan maksoin neljäkymppiä.
- Luuripää
Mulla on näitä ollut useammat ehkä 10 vuoden ajan eikä yhdetkään ole hajonneet. Olen vaan joutunut lahjoittamaan omia pois kun kokeilijat ovat mieltyneet niihin ja halunneet samanlaiset. Onneksi aina välillä on hyviä tarjouksia jotta saa uusia varalle, nyt esim. Gigantissa myydään parillakympillä.
Äänenlaadultaan vastaavia ei muutamalla kympillå kertakaikkiaan löydy. Bassopäässä on hienoinen korostus mutta ääni on puhdas ja tasapainoinen noin muuten. Tuntuu kestävän säröytymättä kaikki järkevät äänenpainetasot ja lisäksi impedanssi on 60 ohmia. Tämä edesauttaa useissa mp3-soittimissa matalan pään toistoa toisin kuin tavalliset 16 tai 32 ohmin kuulokkeet - kyseessä on soittimen ns. antoimpedanssin vaikutus. Äänenpaine SPL on 101 dB/mW, joten herkkyyden puolesta mölyn pitäisi riittää! Melko avoimet kuulokkeethan nämä on joten ympäristön melu kyllä vuotaa korviin Kossien läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä912990Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991716Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461587- 871401
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4031400Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21129Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381067Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun334908Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden259877