ilmankos tyttö näytti niin tutulta... mut toivottavasti ei voita kisaa, olis epäreilua et ns.julkkis voittais...
Miia Hessu Reijosen tytär!
16
4101
Vastaukset
- julkkis??
Niin enää tarviis tietää et kuka vittu on Hessu Reijonen??? En oo koskaan kuullutkaan :O
- 'minä'
oli seiskassakin juttua
- 'minä'
'minä' kirjoitti:
oli seiskassakin juttua
jestas mut onx siitä muka noin paljon aikaa........
- miks iso ja ruma nenä
No nyt tiedetään mistä saanu helvatin ison ja ruman nenänsä. Isältään tietty.
- että oot
ilkeitä toiselle, kukaan lapsi ei valitse vanhempiaan, et tiedoksi vaan teille juntit.
- vanhemmista riippumatta
että oot kirjoitti:
ilkeitä toiselle, kukaan lapsi ei valitse vanhempiaan, et tiedoksi vaan teille juntit.
no ei niin, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta että mialla ruma nenä.tiedostaa sen itsekin kun kertoi voittorahoilla menevänsä nenäleikkaukseen.
- mitä....
vanhemmista riippumatta kirjoitti:
no ei niin, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta että mialla ruma nenä.tiedostaa sen itsekin kun kertoi voittorahoilla menevänsä nenäleikkaukseen.
itse muuttaisit itseltäsi, rasvaimu kai sopisi vai mikä....muu, kerro??????????
Ensinnäkin eipä Mian isä juurikaan julkkis ollut, eikä se todellakaan Mia:sta sellaista tee. En nyt varsinaisesti ole Mia:n kannattaja mutta ärsyttää kun NÄIN sekundäärisillä argumenteilla aletaan mollaamaaan.
Tulee mieleen ajatella että koska olen joskus jutellut Erja Häkkisen siskon kanssa, ja äitini kävi samaa koulua Vesku Loirin kanssa olen kelpaamaton mihinkään.. Miksi edes yrittää mitään nyyh...
Nojoo.. Lievä ylireagointi mutta tulipahan sanottua.- 'minä'
miia laulo aikoinaan kyseisessä yhtyeessä ja hessu toi kauniit ja rohkeat sarjan näyttelijöitä suomeen, mistä hänet parhaiten tunnetaan. et kyl noi kaksi julkkiksia ovat....
- laulanut
'minä' kirjoitti:
miia laulo aikoinaan kyseisessä yhtyeessä ja hessu toi kauniit ja rohkeat sarjan näyttelijöitä suomeen, mistä hänet parhaiten tunnetaan. et kyl noi kaksi julkkiksia ovat....
ei mia siinä laulanut korjauksena.mian veli siellä lauloi.
- 'minä'
laulanut kirjoitti:
ei mia siinä laulanut korjauksena.mian veli siellä lauloi.
se olikin mian sisko katja ja veli marko,totta. pyydän anteeksi.
- Fozzie Bear
Hessu Reijonen oli hyvin tunnettu Hkin ravipiireissä.. omisti hyviä ravureita ja sillee. Muutamaa heppaa yhessäkin omistettiin. Mukava heppu.
- voihan...
'minä' kirjoitti:
miia laulo aikoinaan kyseisessä yhtyeessä ja hessu toi kauniit ja rohkeat sarjan näyttelijöitä suomeen, mistä hänet parhaiten tunnetaan. et kyl noi kaksi julkkiksia ovat....
Eipä tuo vielä julkkista tee. Tuoda nyt muutama hikinen saippuasarjatähtönen Suomeen jne. Jotain suhteellisuudentajua kehiin hei...
- Marko Reijonen
Niin ja Waldos People`s:n keulahahmon sisko!
- Vanhoista joku
Vanha asukki saa voittaa. Uudet puotetaan järjestyksessä pois. Typerää että ns samoilta viivalta lähtee nyt kaikki vaikka alkuperäiset viettäneet talossa 5 jo viisi viikkoa.
- KERTOI YKS ILTA
et sen isä on asianajaja?? oliks se hessu semmoinen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514