ilmankos tyttö näytti niin tutulta... mut toivottavasti ei voita kisaa, olis epäreilua et ns.julkkis voittais...
Miia Hessu Reijosen tytär!
16
4026
Vastaukset
- julkkis??
Niin enää tarviis tietää et kuka vittu on Hessu Reijonen??? En oo koskaan kuullutkaan :O
- 'minä'
oli seiskassakin juttua
- 'minä'
'minä' kirjoitti:
oli seiskassakin juttua
jestas mut onx siitä muka noin paljon aikaa........
- miks iso ja ruma nenä
No nyt tiedetään mistä saanu helvatin ison ja ruman nenänsä. Isältään tietty.
- että oot
ilkeitä toiselle, kukaan lapsi ei valitse vanhempiaan, et tiedoksi vaan teille juntit.
- vanhemmista riippumatta
että oot kirjoitti:
ilkeitä toiselle, kukaan lapsi ei valitse vanhempiaan, et tiedoksi vaan teille juntit.
no ei niin, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta että mialla ruma nenä.tiedostaa sen itsekin kun kertoi voittorahoilla menevänsä nenäleikkaukseen.
- mitä....
vanhemmista riippumatta kirjoitti:
no ei niin, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta että mialla ruma nenä.tiedostaa sen itsekin kun kertoi voittorahoilla menevänsä nenäleikkaukseen.
itse muuttaisit itseltäsi, rasvaimu kai sopisi vai mikä....muu, kerro??????????
Ensinnäkin eipä Mian isä juurikaan julkkis ollut, eikä se todellakaan Mia:sta sellaista tee. En nyt varsinaisesti ole Mia:n kannattaja mutta ärsyttää kun NÄIN sekundäärisillä argumenteilla aletaan mollaamaaan.
Tulee mieleen ajatella että koska olen joskus jutellut Erja Häkkisen siskon kanssa, ja äitini kävi samaa koulua Vesku Loirin kanssa olen kelpaamaton mihinkään.. Miksi edes yrittää mitään nyyh...
Nojoo.. Lievä ylireagointi mutta tulipahan sanottua.- 'minä'
miia laulo aikoinaan kyseisessä yhtyeessä ja hessu toi kauniit ja rohkeat sarjan näyttelijöitä suomeen, mistä hänet parhaiten tunnetaan. et kyl noi kaksi julkkiksia ovat....
- laulanut
'minä' kirjoitti:
miia laulo aikoinaan kyseisessä yhtyeessä ja hessu toi kauniit ja rohkeat sarjan näyttelijöitä suomeen, mistä hänet parhaiten tunnetaan. et kyl noi kaksi julkkiksia ovat....
ei mia siinä laulanut korjauksena.mian veli siellä lauloi.
- 'minä'
laulanut kirjoitti:
ei mia siinä laulanut korjauksena.mian veli siellä lauloi.
se olikin mian sisko katja ja veli marko,totta. pyydän anteeksi.
- Fozzie Bear
Hessu Reijonen oli hyvin tunnettu Hkin ravipiireissä.. omisti hyviä ravureita ja sillee. Muutamaa heppaa yhessäkin omistettiin. Mukava heppu.
- voihan...
'minä' kirjoitti:
Eipä tuo vielä julkkista tee. Tuoda nyt muutama hikinen saippuasarjatähtönen Suomeen jne. Jotain suhteellisuudentajua kehiin hei...
- Marko Reijonen
Niin ja Waldos People`s:n keulahahmon sisko!
- Vanhoista joku
Vanha asukki saa voittaa. Uudet puotetaan järjestyksessä pois. Typerää että ns samoilta viivalta lähtee nyt kaikki vaikka alkuperäiset viettäneet talossa 5 jo viisi viikkoa.
- KERTOI YKS ILTA
et sen isä on asianajaja?? oliks se hessu semmoinen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227