Miia Hessu Reijosen tytär!

'minä'

ilmankos tyttö näytti niin tutulta... mut toivottavasti ei voita kisaa, olis epäreilua et ns.julkkis voittais...

16

4101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julkkis??

      Niin enää tarviis tietää et kuka vittu on Hessu Reijonen??? En oo koskaan kuullutkaan :O

      • 'minä'

        oli seiskassakin juttua


      • 'minä'
        'minä' kirjoitti:

        oli seiskassakin juttua

        jestas mut onx siitä muka noin paljon aikaa........


    • miks iso ja ruma nenä

      No nyt tiedetään mistä saanu helvatin ison ja ruman nenänsä. Isältään tietty.

      • että oot

        ilkeitä toiselle, kukaan lapsi ei valitse vanhempiaan, et tiedoksi vaan teille juntit.


      • vanhemmista riippumatta
        että oot kirjoitti:

        ilkeitä toiselle, kukaan lapsi ei valitse vanhempiaan, et tiedoksi vaan teille juntit.

        no ei niin, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta että mialla ruma nenä.tiedostaa sen itsekin kun kertoi voittorahoilla menevänsä nenäleikkaukseen.


      • mitä....
        vanhemmista riippumatta kirjoitti:

        no ei niin, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta että mialla ruma nenä.tiedostaa sen itsekin kun kertoi voittorahoilla menevänsä nenäleikkaukseen.

        itse muuttaisit itseltäsi, rasvaimu kai sopisi vai mikä....muu, kerro??????????


    • Ensinnäkin eipä Mian isä juurikaan julkkis ollut, eikä se todellakaan Mia:sta sellaista tee. En nyt varsinaisesti ole Mia:n kannattaja mutta ärsyttää kun NÄIN sekundäärisillä argumenteilla aletaan mollaamaaan.

      Tulee mieleen ajatella että koska olen joskus jutellut Erja Häkkisen siskon kanssa, ja äitini kävi samaa koulua Vesku Loirin kanssa olen kelpaamaton mihinkään.. Miksi edes yrittää mitään nyyh...

      Nojoo.. Lievä ylireagointi mutta tulipahan sanottua.

      • 'minä'

        miia laulo aikoinaan kyseisessä yhtyeessä ja hessu toi kauniit ja rohkeat sarjan näyttelijöitä suomeen, mistä hänet parhaiten tunnetaan. et kyl noi kaksi julkkiksia ovat....


      • laulanut
        'minä' kirjoitti:

        miia laulo aikoinaan kyseisessä yhtyeessä ja hessu toi kauniit ja rohkeat sarjan näyttelijöitä suomeen, mistä hänet parhaiten tunnetaan. et kyl noi kaksi julkkiksia ovat....

        ei mia siinä laulanut korjauksena.mian veli siellä lauloi.


      • 'minä'
        laulanut kirjoitti:

        ei mia siinä laulanut korjauksena.mian veli siellä lauloi.

        se olikin mian sisko katja ja veli marko,totta. pyydän anteeksi.


      • Fozzie Bear

        Hessu Reijonen oli hyvin tunnettu Hkin ravipiireissä.. omisti hyviä ravureita ja sillee. Muutamaa heppaa yhessäkin omistettiin. Mukava heppu.


      • voihan...
        'minä' kirjoitti:

        miia laulo aikoinaan kyseisessä yhtyeessä ja hessu toi kauniit ja rohkeat sarjan näyttelijöitä suomeen, mistä hänet parhaiten tunnetaan. et kyl noi kaksi julkkiksia ovat....

        Eipä tuo vielä julkkista tee. Tuoda nyt muutama hikinen saippuasarjatähtönen Suomeen jne. Jotain suhteellisuudentajua kehiin hei...


    • Marko Reijonen

      Niin ja Waldos People`s:n keulahahmon sisko!

    • Vanhoista joku

      Vanha asukki saa voittaa. Uudet puotetaan järjestyksessä pois. Typerää että ns samoilta viivalta lähtee nyt kaikki vaikka alkuperäiset viettäneet talossa 5 jo viisi viikkoa.

    • KERTOI YKS ILTA

      et sen isä on asianajaja?? oliks se hessu semmoinen??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe