fruittari tyyli

joku tietämätön?

millainen on fruittari tyyli? siis minkä merkkiset farkut ja kuteet? tiedän et lacoste on kulutettu merkki fruittareil mut entä minkä merkkiset farkut on suosittuja?

20

5351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crommower

Tahdotko sinä ihan oikeasti näyttää vielä enemmän homolta?

• joku tietämätön

haluan?

• Crommower
        joku tietämätön kirjoitti:

haluan?

Googleta antti tuiskun kuvia sitten. Eiköhän niistä tule tarpeeksi osviittaa.

• Karländ teh Great
        Crommower kirjoitti:

heittelehtii maullisesta todelliseen mauttomuuteen. Hienot kauluspaidat yms. ovat kyllä todella kuuleja ja sen sellaiset mut sellaiset J-Lo-lasit miehil ja typerästi käärityt farkut on sitte itse naisten hommaa... Herran jumala, ketä kiinnostaa katsoa miesten sääriä! Sairasta...

• Liirumlaarumaa
        Crommower kirjoitti:

Ei taida olla nämä asiat kovin hyvin hallussa.
        Tuisku nyt ei oo lähimainkaan fruittari, ehkä alkuaikoina oli KoneHelsinki kledjuissaan, mutta ei kyllä enää nykyisin.

• niitä inhoava

Voi rakas.

Fruittarit tunnistat seuraavasta:
      - Lacoten vaatteet
      - Vaalenpunaiset paidat
      - LAITETUT hiukset
      - timanttikorvikset
      - huivi hienosti aseteltuna
      (- hattu...)
      - sormukset

Kaikkea ei tuntomerkkejä ei tarvitse löytää yhdestä fruittarista, parikin riittää.
      ETTÄ MINÄ VIHAAN TEINEJÄ JA FRUITTAREITA!
      Harm vain, että olen itse teini ja ihastunut fruittariin....
      (en siis haluaisi olla tällainen)

• andela

Jos haluat olla fruittari niin mielestäni kannattaa käyttää omaa mielikuvitusta, eikä pakolla ostaa ihan saman merkkistä paitaa ku kaverilla... jos muilla ei oo esim Fred perryn paitoja nii ostaa sellasen

• joku
        andela kirjoitti:

Jos haluat olla fruittari niin mielestäni kannattaa käyttää omaa mielikuvitusta, eikä pakolla ostaa ihan saman merkkistä paitaa ku kaverilla... jos muilla ei oo esim Fred perryn paitoja nii ostaa sellasen

jos haluat olla fruittari ni ei muuta ku lacoste kengät jalkaan muutama veskin t-paita ja huppari ja isot bling bling lasit toho kaulaaukkoon rikkuu ja tukka böönaukseen ni siinä on ...

• ..
        joku kirjoitti:

jos haluat olla fruittari ni ei muuta ku lacoste kengät jalkaan muutama veskin t-paita ja huppari ja isot bling bling lasit toho kaulaaukkoon rikkuu ja tukka böönaukseen ni siinä on ...

LoL se on wesc :'D

• egsg

• iso timantti korvakoru!

tiger of sweden
      wesc
      fred perry
      gant
      hilfiger
      peak
      lacoste
      björn borg
      j. lindeberg
      boomerang
      polo ralph lauren

jos oot pitkä punaiset farkut on siistit! (ei kyllä todellakaan sovi kaikille)

fruittareiksi kutsutaan yleensä niitä jotka tietävät/luulevat olevansa hyvännäköisiä vaatemerkeillä ei ole niin väliä. pukeudu hyvin ja arvokkaasti, älä kehuskele sillä vaan pidä ilme että olet parempi kuin muut mutta älä näytä sitä liian selkeästi. ole cool. hiukset oltava aina hyvin!

kokeile kenkinä pitkävartisia tennareita esim nike tai puma..

• diesel on

ihana!

• Makaci47
        diesel on kirjoitti:

ihana!

Onko nykynuorten pakko kulkea jonkun massanmukana ja muutenkin.Itse en pidä Hip hop/Rap Pissis/Fruittari,vaatteisa ostakaan normaaleja ja trendikkäitä vaatteita eikä mitään Fruittarti homo vaatteita.

T:Fruittarit syö dildoa.

• siksi
        Makaci47 kirjoitti:

Onko nykynuorten pakko kulkea jonkun massanmukana ja muutenkin.Itse en pidä Hip hop/Rap Pissis/Fruittari,vaatteisa ostakaan normaaleja ja trendikkäitä vaatteita eikä mitään Fruittarti homo vaatteita.

kys. ihminen haluaa pukeutua fruittariksi koska suurin osa tytöistä ihastuu kaikista koulun pojista heihin.. (:

• FeiMiWeljes
        siksi kirjoitti:

kys. ihminen haluaa pukeutua fruittariksi koska suurin osa tytöistä ihastuu kaikista koulun pojista heihin.. (:

toi on niiin totta

• makelissu
        Makaci47 kirjoitti:

Fruittarit vie sun muijas

• Anonyymi00019
        UUSI
        siksi kirjoitti:

miksi sanoit tolle kys

• gshsghtwhrwr

Ittee ärsyttäää tosi paljo semmoset tosimiehet jotka pukeutuu ku jotku romaanit " ei homoihin"vaatteisiii...... jos pukeutuu siiististi yms vittu se mitää homoa tee vaa just täläset tosi suomalaiset kaljupellet pilaa suomen..

• Anonyymi00020
        UUSI

huutista romaanin pukeutumiselle

• fruittari 15v

pillifarkut tai tiukat tavalliset farkut tumman siniset merkillä ei välii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      88
      6053
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      308
      5377
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      52
      3385
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      12
      3085
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      106
      2749
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      10
      1710
    7. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1610
    8. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      17
      1608
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      33
      1477
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      183
      1142
    Aihe