fruittari tyyli

joku tietämätön?

millainen on fruittari tyyli? siis minkä merkkiset farkut ja kuteet? tiedän et lacoste on kulutettu merkki fruittareil mut entä minkä merkkiset farkut on suosittuja?

20

5481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crommower

      Tahdotko sinä ihan oikeasti näyttää vielä enemmän homolta?

      • joku tietämätön

        haluan?


      • Crommower
        joku tietämätön kirjoitti:

        haluan?

        Googleta antti tuiskun kuvia sitten. Eiköhän niistä tule tarpeeksi osviittaa.


      • Karländ teh Great
        Crommower kirjoitti:

        Googleta antti tuiskun kuvia sitten. Eiköhän niistä tule tarpeeksi osviittaa.

        heittelehtii maullisesta todelliseen mauttomuuteen. Hienot kauluspaidat yms. ovat kyllä todella kuuleja ja sen sellaiset mut sellaiset J-Lo-lasit miehil ja typerästi käärityt farkut on sitte itse naisten hommaa... Herran jumala, ketä kiinnostaa katsoa miesten sääriä! Sairasta...


      • Liirumlaarumaa
        Crommower kirjoitti:

        Googleta antti tuiskun kuvia sitten. Eiköhän niistä tule tarpeeksi osviittaa.

        Ei taida olla nämä asiat kovin hyvin hallussa.
        Tuisku nyt ei oo lähimainkaan fruittari, ehkä alkuaikoina oli KoneHelsinki kledjuissaan, mutta ei kyllä enää nykyisin.


    • niitä inhoava

      Voi rakas.

      Fruittarit tunnistat seuraavasta:
      - Lacoten vaatteet
      - Vaalenpunaiset paidat
      - LAITETUT hiukset
      - timanttikorvikset
      - huivi hienosti aseteltuna
      (- hattu...)
      - sormukset

      Kaikkea ei tuntomerkkejä ei tarvitse löytää yhdestä fruittarista, parikin riittää.
      ETTÄ MINÄ VIHAAN TEINEJÄ JA FRUITTAREITA!
      Harm vain, että olen itse teini ja ihastunut fruittariin....
      (en siis haluaisi olla tällainen)

      • andela

        Jos haluat olla fruittari niin mielestäni kannattaa käyttää omaa mielikuvitusta, eikä pakolla ostaa ihan saman merkkistä paitaa ku kaverilla... jos muilla ei oo esim Fred perryn paitoja nii ostaa sellasen


      • joku
        andela kirjoitti:

        Jos haluat olla fruittari niin mielestäni kannattaa käyttää omaa mielikuvitusta, eikä pakolla ostaa ihan saman merkkistä paitaa ku kaverilla... jos muilla ei oo esim Fred perryn paitoja nii ostaa sellasen

        jos haluat olla fruittari ni ei muuta ku lacoste kengät jalkaan muutama veskin t-paita ja huppari ja isot bling bling lasit toho kaulaaukkoon rikkuu ja tukka böönaukseen ni siinä on ...


      • ..
        joku kirjoitti:

        jos haluat olla fruittari ni ei muuta ku lacoste kengät jalkaan muutama veskin t-paita ja huppari ja isot bling bling lasit toho kaulaaukkoon rikkuu ja tukka böönaukseen ni siinä on ...

        LoL se on wesc :'D


      • egsg

    • iso timantti korvakoru!

      tiger of sweden
      wesc
      fred perry
      gant
      hilfiger
      peak
      lacoste
      björn borg
      j. lindeberg
      boomerang
      polo ralph lauren

      jos oot pitkä punaiset farkut on siistit! (ei kyllä todellakaan sovi kaikille)

      fruittareiksi kutsutaan yleensä niitä jotka tietävät/luulevat olevansa hyvännäköisiä vaatemerkeillä ei ole niin väliä. pukeudu hyvin ja arvokkaasti, älä kehuskele sillä vaan pidä ilme että olet parempi kuin muut mutta älä näytä sitä liian selkeästi. ole cool. hiukset oltava aina hyvin!

      kokeile kenkinä pitkävartisia tennareita esim nike tai puma..

      • diesel on

        ihana!


      • Makaci47
        diesel on kirjoitti:

        ihana!

        Onko nykynuorten pakko kulkea jonkun massanmukana ja muutenkin.Itse en pidä Hip hop/Rap Pissis/Fruittari,vaatteisa ostakaan normaaleja ja trendikkäitä vaatteita eikä mitään Fruittarti homo vaatteita.

        T:Fruittarit syö dildoa.


      • siksi
        Makaci47 kirjoitti:

        Onko nykynuorten pakko kulkea jonkun massanmukana ja muutenkin.Itse en pidä Hip hop/Rap Pissis/Fruittari,vaatteisa ostakaan normaaleja ja trendikkäitä vaatteita eikä mitään Fruittarti homo vaatteita.

        T:Fruittarit syö dildoa.

        kys. ihminen haluaa pukeutua fruittariksi koska suurin osa tytöistä ihastuu kaikista koulun pojista heihin.. (:


      • FeiMiWeljes
        siksi kirjoitti:

        kys. ihminen haluaa pukeutua fruittariksi koska suurin osa tytöistä ihastuu kaikista koulun pojista heihin.. (:

        toi on niiin totta


      • makelissu
        Makaci47 kirjoitti:

        Onko nykynuorten pakko kulkea jonkun massanmukana ja muutenkin.Itse en pidä Hip hop/Rap Pissis/Fruittari,vaatteisa ostakaan normaaleja ja trendikkäitä vaatteita eikä mitään Fruittarti homo vaatteita.

        T:Fruittarit syö dildoa.

        Fruittarit vie sun muijas


      • Anonyymi00019
        siksi kirjoitti:

        kys. ihminen haluaa pukeutua fruittariksi koska suurin osa tytöistä ihastuu kaikista koulun pojista heihin.. (:

        miksi sanoit tolle kys


    • gshsghtwhrwr

      Ittee ärsyttäää tosi paljo semmoset tosimiehet jotka pukeutuu ku jotku romaanit " ei homoihin"vaatteisiii...... jos pukeutuu siiististi yms vittu se mitää homoa tee vaa just täläset tosi suomalaiset kaljupellet pilaa suomen..

      • Anonyymi00020

        huutista romaanin pukeutumiselle


    • fruittari 15v

      pillifarkut tai tiukat tavalliset farkut tumman siniset merkillä ei välii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe