millainen on fruittari tyyli? siis minkä merkkiset farkut ja kuteet? tiedän et lacoste on kulutettu merkki fruittareil mut entä minkä merkkiset farkut on suosittuja?
fruittari tyyli
20
5351
Vastaukset
- Crommower
Tahdotko sinä ihan oikeasti näyttää vielä enemmän homolta?
- joku tietämätön
haluan?
- Crommower
joku tietämätön kirjoitti:
haluan?
Googleta antti tuiskun kuvia sitten. Eiköhän niistä tule tarpeeksi osviittaa.
- Karländ teh Great
Crommower kirjoitti:
heittelehtii maullisesta todelliseen mauttomuuteen. Hienot kauluspaidat yms. ovat kyllä todella kuuleja ja sen sellaiset mut sellaiset J-Lo-lasit miehil ja typerästi käärityt farkut on sitte itse naisten hommaa... Herran jumala, ketä kiinnostaa katsoa miesten sääriä! Sairasta...
- Liirumlaarumaa
Crommower kirjoitti:
Ei taida olla nämä asiat kovin hyvin hallussa.
Tuisku nyt ei oo lähimainkaan fruittari, ehkä alkuaikoina oli KoneHelsinki kledjuissaan, mutta ei kyllä enää nykyisin.
- niitä inhoava
Voi rakas.
Fruittarit tunnistat seuraavasta:
- Lacoten vaatteet
- Vaalenpunaiset paidat
- LAITETUT hiukset
- timanttikorvikset
- huivi hienosti aseteltuna
(- hattu...)
- sormukset
Kaikkea ei tuntomerkkejä ei tarvitse löytää yhdestä fruittarista, parikin riittää.
ETTÄ MINÄ VIHAAN TEINEJÄ JA FRUITTAREITA!
Harm vain, että olen itse teini ja ihastunut fruittariin....
(en siis haluaisi olla tällainen)- andela
Jos haluat olla fruittari niin mielestäni kannattaa käyttää omaa mielikuvitusta, eikä pakolla ostaa ihan saman merkkistä paitaa ku kaverilla... jos muilla ei oo esim Fred perryn paitoja nii ostaa sellasen
- joku
andela kirjoitti:
Jos haluat olla fruittari niin mielestäni kannattaa käyttää omaa mielikuvitusta, eikä pakolla ostaa ihan saman merkkistä paitaa ku kaverilla... jos muilla ei oo esim Fred perryn paitoja nii ostaa sellasen
jos haluat olla fruittari ni ei muuta ku lacoste kengät jalkaan muutama veskin t-paita ja huppari ja isot bling bling lasit toho kaulaaukkoon rikkuu ja tukka böönaukseen ni siinä on ...
- ..
joku kirjoitti:
jos haluat olla fruittari ni ei muuta ku lacoste kengät jalkaan muutama veskin t-paita ja huppari ja isot bling bling lasit toho kaulaaukkoon rikkuu ja tukka böönaukseen ni siinä on ...
LoL se on wesc :'D
- egsg
.. kirjoitti:
LoL se on wesc :'D
Pukeudu kuten tää, niin voit olla myös homo.
http://static.metrolive.fi/images/images/3/0/1/8/3018/d6ae136d21ee8919281e14bd17c29155_750.jpg
- iso timantti korvakoru!
tiger of sweden
wesc
fred perry
gant
hilfiger
peak
lacoste
björn borg
j. lindeberg
boomerang
polo ralph lauren
jos oot pitkä punaiset farkut on siistit! (ei kyllä todellakaan sovi kaikille)
fruittareiksi kutsutaan yleensä niitä jotka tietävät/luulevat olevansa hyvännäköisiä vaatemerkeillä ei ole niin väliä. pukeudu hyvin ja arvokkaasti, älä kehuskele sillä vaan pidä ilme että olet parempi kuin muut mutta älä näytä sitä liian selkeästi. ole cool. hiukset oltava aina hyvin!
kokeile kenkinä pitkävartisia tennareita esim nike tai puma..- diesel on
ihana!
- Makaci47
diesel on kirjoitti:
ihana!
Onko nykynuorten pakko kulkea jonkun massanmukana ja muutenkin.Itse en pidä Hip hop/Rap Pissis/Fruittari,vaatteisa ostakaan normaaleja ja trendikkäitä vaatteita eikä mitään Fruittarti homo vaatteita.
T:Fruittarit syö dildoa. - siksi
Makaci47 kirjoitti:
Onko nykynuorten pakko kulkea jonkun massanmukana ja muutenkin.Itse en pidä Hip hop/Rap Pissis/Fruittari,vaatteisa ostakaan normaaleja ja trendikkäitä vaatteita eikä mitään Fruittarti homo vaatteita.
T:Fruittarit syö dildoa.kys. ihminen haluaa pukeutua fruittariksi koska suurin osa tytöistä ihastuu kaikista koulun pojista heihin.. (:
- FeiMiWeljes
siksi kirjoitti:
kys. ihminen haluaa pukeutua fruittariksi koska suurin osa tytöistä ihastuu kaikista koulun pojista heihin.. (:
toi on niiin totta
- makelissu
Makaci47 kirjoitti:
T:Fruittarit syö dildoa.Fruittarit vie sun muijas
- Anonyymi00019UUSI
siksi kirjoitti:
kys. ihminen haluaa pukeutua fruittariksi koska suurin osa tytöistä ihastuu kaikista koulun pojista heihin.. (:
miksi sanoit tolle kys
- gshsghtwhrwr
Ittee ärsyttäää tosi paljo semmoset tosimiehet jotka pukeutuu ku jotku romaanit " ei homoihin"vaatteisiii...... jos pukeutuu siiististi yms vittu se mitää homoa tee vaa just täläset tosi suomalaiset kaljupellet pilaa suomen..
- Anonyymi00020UUSI
huutista romaanin pukeutumiselle
- fruittari 15v
pillifarkut tai tiukat tavalliset farkut tumman siniset merkillä ei välii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886053Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3085377Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk523385Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123085Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062749Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t101710Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211610Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171608Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät331477Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1831142