Evanna "Luna Lovekiva" Lynch nähdään tässä kuvassa: http://www.the-leaky-cauldron.org/gallery/displayimage.php?album=1524&pos=2 Lunan roolissa retiisikorvakorut korvissaan. Nyt The Leaky Cauldron uutisoi Lynchin itse suunnitelleen korvakorut. Lisäksi Warner Bros on vahvistanut pääkolmikko kuvan olevan Sianpää-pubista.
Evanna suunnitteli itse Lunan retiisikorvakorut
6
584
Vastaukset
- y6i78o
typerää on että toi on tosi nätti , kirjassa se kuvailtiin rumaksi
- Tinn
"Lunalla oli paljetein koristeltu hopeakaapu, joka herätti jonkin verran hihittelyä katsojissa, mutta muuten hän näytti oikein nätiltä"
Oma käsitykseni Lunasta on, että hän on kaunis omalla persoonallisella tavallaan. Evanna on täysin hyvä Lunana eli olen tyytyväinen. Toivottavasti osaa näytelläkin. Ainakin muut näyttelijät ovat sanoneet hänen olevan täydellinen Luna, jopa että "Hän on Luna".
- susamutu
Toi on tosi nätti vaikka kirjassa...noh... ei niin nätti.. :P
- tyttöhän...
oli kaunis! :OO mitä ihmettä ne ohjaajat pelleilee?!
tyttöhän... kirjoitti:
oli kaunis! :OO mitä ihmettä ne ohjaajat pelleilee?!
Ei kai se ulkonäkö liity sen hahmon luonteeseen (ellei ulkonäkö ole vallitseva osa hahmon kuvausta, kuten esim. Millicent Bullstroden kohdalla)?
- EEEEE
Stella_Polaris kirjoitti:
Ei kai se ulkonäkö liity sen hahmon luonteeseen (ellei ulkonäkö ole vallitseva osa hahmon kuvausta, kuten esim. Millicent Bullstroden kohdalla)?
Missä kohtaa Lunaa on kuvailtu rumaksi? Minä käsitin, että hän on erikoisen näköinen, siis ulkonevat silmät ja harottavat hiukset. Ei kai se välttämättä ole rumaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714767- 1691631
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65960
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6767Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191741En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 52732
- 75720