Dolore Pimenot

Huispauspoika

8

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipi...

ulkonäkö on kyllä aivan toinen mitä itse olen ajatellut... pitäisi olla tanakampi ja rumempi

• Huispauspoika

Unohdin pistää viestiin,että siis inhottavin nainen taikamaailmassa. Oletteko samaa mieltä?
      Oli kyllä kuvailtu kirjassa eri näköiseksi.

• on kuvatt Harryn näkökulmasta, ja hänestä Pimento muistutti rupikonnaa, mutta eihän hän oikeasti ole mikään rupikonna.

• Huispauspoika
        tanzu84 kirjoitti:

on kuvatt Harryn näkökulmasta, ja hänestä Pimento muistutti rupikonnaa, mutta eihän hän oikeasti ole mikään rupikonna.

Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.

• susamutu
        Huispauspoika kirjoitti:

Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.

...että on ihan erinäköinen. Kirjan kannen perusteella varmaan moni ajattelikin että se on sellanen kurttu :D

• Puuskupuh-Päivi
        Huispauspoika kirjoitti:

Ei ole samannäköinen kuin kirjasta luulis, mutta aika ällö varmasti. Hyihyi.

• Ei tosiaan ihan sellainen mitä kirjassa sanottiin, mutta mielestäni aika Pimentoimainen kyllä...

• KäpyjäKäpyjä

Ei näytä yhtä rumalta kuin kuvailu ja suomalainen kirjankansi antaisi ymmärtää MUTTA tuo henkilö näyttää juuri siltä kuin kuin joku klassinen "hei, näytän erittäin söpöltä ja kiltiltä vanhalta rouvalta, mutta oikasti olen v*ittumaisista v*ttumaisin" hahmo näyttäisi.

Että ei välttämättä ollenkaan huono valinta...katsotaan nyt mitä näyttelijä tuo hahmoon ulkonäkönsä lisäksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8682
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3041
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      16
      1433
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      73
      1043
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1038
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      985
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      62
      940
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      933
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      880
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      864
    Aihe