http://www.the-leaky-cauldron.org/gallery/displayimage.php?album=1524&pos=9
Tuossa kuva maailman inhottavimmasta naisesta, Dolores Pimennosta
Dolore Pimenot
8
723
Vastaukset
- tipi...
ulkonäkö on kyllä aivan toinen mitä itse olen ajatellut... pitäisi olla tanakampi ja rumempi
- Huispauspoika
Unohdin pistää viestiin,että siis inhottavin nainen taikamaailmassa. Oletteko samaa mieltä?
Oli kyllä kuvailtu kirjassa eri näköiseksi.on kuvatt Harryn näkökulmasta, ja hänestä Pimento muistutti rupikonnaa, mutta eihän hän oikeasti ole mikään rupikonna.
- Huispauspoika
tanzu84 kirjoitti:
on kuvatt Harryn näkökulmasta, ja hänestä Pimento muistutti rupikonnaa, mutta eihän hän oikeasti ole mikään rupikonna.
Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.
- susamutu
Huispauspoika kirjoitti:
Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.
...että on ihan erinäköinen. Kirjan kannen perusteella varmaan moni ajattelikin että se on sellanen kurttu :D
- Puuskupuh-Päivi
Huispauspoika kirjoitti:
Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.
Ei ole samannäköinen kuin kirjasta luulis, mutta aika ällö varmasti. Hyihyi.
Ei tosiaan ihan sellainen mitä kirjassa sanottiin, mutta mielestäni aika Pimentoimainen kyllä...
- KäpyjäKäpyjä
Ei näytä yhtä rumalta kuin kuvailu ja suomalainen kirjankansi antaisi ymmärtää MUTTA tuo henkilö näyttää juuri siltä kuin kuin joku klassinen "hei, näytän erittäin söpöltä ja kiltiltä vanhalta rouvalta, mutta oikasti olen v*ittumaisista v*ttumaisin" hahmo näyttäisi.
Että ei välttämättä ollenkaan huono valinta...katsotaan nyt mitä näyttelijä tuo hahmoon ulkonäkönsä lisäksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466