http://www.the-leaky-cauldron.org/gallery/displayimage.php?album=1524&pos=9
Tuossa kuva maailman inhottavimmasta naisesta, Dolores Pimennosta
Dolore Pimenot
8
700
Vastaukset
- tipi...
ulkonäkö on kyllä aivan toinen mitä itse olen ajatellut... pitäisi olla tanakampi ja rumempi
- Huispauspoika
Unohdin pistää viestiin,että siis inhottavin nainen taikamaailmassa. Oletteko samaa mieltä?
Oli kyllä kuvailtu kirjassa eri näköiseksi.on kuvatt Harryn näkökulmasta, ja hänestä Pimento muistutti rupikonnaa, mutta eihän hän oikeasti ole mikään rupikonna.
- Huispauspoika
tanzu84 kirjoitti:
on kuvatt Harryn näkökulmasta, ja hänestä Pimento muistutti rupikonnaa, mutta eihän hän oikeasti ole mikään rupikonna.
Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.
- susamutu
Huispauspoika kirjoitti:
Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.
...että on ihan erinäköinen. Kirjan kannen perusteella varmaan moni ajattelikin että se on sellanen kurttu :D
- Puuskupuh-Päivi
Huispauspoika kirjoitti:
Ei ole samannäköinen kuin kirjasta luulis, mutta aika ällö varmasti. Hyihyi.
Ei tosiaan ihan sellainen mitä kirjassa sanottiin, mutta mielestäni aika Pimentoimainen kyllä...
- KäpyjäKäpyjä
Ei näytä yhtä rumalta kuin kuvailu ja suomalainen kirjankansi antaisi ymmärtää MUTTA tuo henkilö näyttää juuri siltä kuin kuin joku klassinen "hei, näytän erittäin söpöltä ja kiltiltä vanhalta rouvalta, mutta oikasti olen v*ittumaisista v*ttumaisin" hahmo näyttäisi.
Että ei välttämättä ollenkaan huono valinta...katsotaan nyt mitä näyttelijä tuo hahmoon ulkonäkönsä lisäksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666381
- 695787
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345025- 624025
- 143885
- 373304
- 713093
- 642947
- 792715
- 492027