Dolore Pimenot

Huispauspoika

8

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipi...

      ulkonäkö on kyllä aivan toinen mitä itse olen ajatellut... pitäisi olla tanakampi ja rumempi

    • Huispauspoika

      Unohdin pistää viestiin,että siis inhottavin nainen taikamaailmassa. Oletteko samaa mieltä?
      Oli kyllä kuvailtu kirjassa eri näköiseksi.

      • on kuvatt Harryn näkökulmasta, ja hänestä Pimento muistutti rupikonnaa, mutta eihän hän oikeasti ole mikään rupikonna.


      • Huispauspoika
        tanzu84 kirjoitti:

        on kuvatt Harryn näkökulmasta, ja hänestä Pimento muistutti rupikonnaa, mutta eihän hän oikeasti ole mikään rupikonna.

        Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.


      • susamutu
        Huispauspoika kirjoitti:

        Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.

        ...että on ihan erinäköinen. Kirjan kannen perusteella varmaan moni ajattelikin että se on sellanen kurttu :D


      • Puuskupuh-Päivi
        Huispauspoika kirjoitti:

        Ei tietenkäänole rupikonna. Eikä tietystikään kaikki hahmot voi elokuvassa olla sen näköisiä miksi ne kuvittelen mutta kerroinpa oman mielipiteeni. Kuvan perusteella Dolores muistuttaa mun eka ja tokaluokan opettajaa vähän vaan nuoremman näköinen. Kunhan leffa tulee niin sitten näkeeonko se niin inhottava kuin kirjassa kerrotaan.

        Ei ole samannäköinen kuin kirjasta luulis, mutta aika ällö varmasti. Hyihyi.


    • Ei tosiaan ihan sellainen mitä kirjassa sanottiin, mutta mielestäni aika Pimentoimainen kyllä...

    • KäpyjäKäpyjä

      Ei näytä yhtä rumalta kuin kuvailu ja suomalainen kirjankansi antaisi ymmärtää MUTTA tuo henkilö näyttää juuri siltä kuin kuin joku klassinen "hei, näytän erittäin söpöltä ja kiltiltä vanhalta rouvalta, mutta oikasti olen v*ittumaisista v*ttumaisin" hahmo näyttäisi.

      Että ei välttämättä ollenkaan huono valinta...katsotaan nyt mitä näyttelijä tuo hahmoon ulkonäkönsä lisäksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe