N.E.S.A.R.A. julkistamispäivä

Kanavoitsija

Henkioppaani kertoi minulle äsken kanavoidussa viestissään että N.E.S.A.R.A. saadaan julkistettua vuonna 2011 ja päivä tulee olemaan 19.5.2011

Tämä saattaa masentaa teitä hyvät lukijat mutta ei hätää sillä salainen maailmanhallitus ja Amerikan hallitus vallankaapataan galaktisen liiton toimesta onnistuneesti vuonna 2010 keväällä. Sitä ennen on kerennyt tapahtua paljon kauheuksia... mm. Illuminati on kerennyt järjestää massiivisia terrori-iskuja ja lavastanut niitä taas al-qaidan nimiin.

George W. Bush ja Dick Cheney pääsevät Haagiin lukemaan tiilenpäitä kun aika koittaa. Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta.

6

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo Peloton

Ei ole mitään korrektia päivämäärää milloin N.E.S.A.R.A. päästään julkistamaan. Ainoa asia mikä on 100 % varma on se että illuminati tullaan ajamaan alas minä hetkenä hyvänsä. Minä toivon että se olisi jo huomenna. Sillä tällä orjaplaneetalla ei tarvitse kenenkään enää sen jälkeen kärsiä.

• mahtavaa

Ja amerikkalaisten kiinnelainat annetaan anteeksi, mutta ei suomalaisten prkle. Tämä aloitus siirrettäköön huuhaa-palstalle tai new age-palstalle (käytännössä sama).

• Kanavoitsija

Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.

• mahtavaa
        Kanavoitsija kirjoitti:

Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.

Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %

• Jurputtaja
        mahtavaa kirjoitti:

Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %

Oletpas hauska mies... :)

• Starman

"Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta."

Mikä kumman pimeys ja orjuus? Tässähän eletään vapaassa hyvinvointivaltiossa ja ihmiset voivat paremmin kuin koskaan aiemmin historiassa, keski-ikä senkun nousee.

Tuon nesaran arvo on lähinnä hyvänä idiootinpaljastimena; jos ihminen uskoo siihen hän on...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      300
      1149
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      82
      963
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      819
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      699
    Aihe