N.E.S.A.R.A. julkistamispäivä

Kanavoitsija

Henkioppaani kertoi minulle äsken kanavoidussa viestissään että N.E.S.A.R.A. saadaan julkistettua vuonna 2011 ja päivä tulee olemaan 19.5.2011

Tämä saattaa masentaa teitä hyvät lukijat mutta ei hätää sillä salainen maailmanhallitus ja Amerikan hallitus vallankaapataan galaktisen liiton toimesta onnistuneesti vuonna 2010 keväällä. Sitä ennen on kerennyt tapahtua paljon kauheuksia... mm. Illuminati on kerennyt järjestää massiivisia terrori-iskuja ja lavastanut niitä taas al-qaidan nimiin.

George W. Bush ja Dick Cheney pääsevät Haagiin lukemaan tiilenpäitä kun aika koittaa. Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta.

6

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo Peloton

Ei ole mitään korrektia päivämäärää milloin N.E.S.A.R.A. päästään julkistamaan. Ainoa asia mikä on 100 % varma on se että illuminati tullaan ajamaan alas minä hetkenä hyvänsä. Minä toivon että se olisi jo huomenna. Sillä tällä orjaplaneetalla ei tarvitse kenenkään enää sen jälkeen kärsiä.

• mahtavaa

Ja amerikkalaisten kiinnelainat annetaan anteeksi, mutta ei suomalaisten prkle. Tämä aloitus siirrettäköön huuhaa-palstalle tai new age-palstalle (käytännössä sama).

• Kanavoitsija

Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.

• mahtavaa
        Kanavoitsija kirjoitti:

Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.

Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %

• Jurputtaja
        mahtavaa kirjoitti:

Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %

Oletpas hauska mies... :)

• Starman

"Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta."

Mikä kumman pimeys ja orjuus? Tässähän eletään vapaassa hyvinvointivaltiossa ja ihmiset voivat paremmin kuin koskaan aiemmin historiassa, keski-ikä senkun nousee.

Tuon nesaran arvo on lähinnä hyvänä idiootinpaljastimena; jos ihminen uskoo siihen hän on...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      73
      1353
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1325
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1088
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      986
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      858
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      853
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      17
      793
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      767
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      657
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe