N.E.S.A.R.A. julkistamispäivä

Kanavoitsija

Henkioppaani kertoi minulle äsken kanavoidussa viestissään että N.E.S.A.R.A. saadaan julkistettua vuonna 2011 ja päivä tulee olemaan 19.5.2011

Tämä saattaa masentaa teitä hyvät lukijat mutta ei hätää sillä salainen maailmanhallitus ja Amerikan hallitus vallankaapataan galaktisen liiton toimesta onnistuneesti vuonna 2010 keväällä. Sitä ennen on kerennyt tapahtua paljon kauheuksia... mm. Illuminati on kerennyt järjestää massiivisia terrori-iskuja ja lavastanut niitä taas al-qaidan nimiin.

George W. Bush ja Dick Cheney pääsevät Haagiin lukemaan tiilenpäitä kun aika koittaa. Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta.

6

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo Peloton

Ei ole mitään korrektia päivämäärää milloin N.E.S.A.R.A. päästään julkistamaan. Ainoa asia mikä on 100 % varma on se että illuminati tullaan ajamaan alas minä hetkenä hyvänsä. Minä toivon että se olisi jo huomenna. Sillä tällä orjaplaneetalla ei tarvitse kenenkään enää sen jälkeen kärsiä.

• mahtavaa

Ja amerikkalaisten kiinnelainat annetaan anteeksi, mutta ei suomalaisten prkle. Tämä aloitus siirrettäköön huuhaa-palstalle tai new age-palstalle (käytännössä sama).

• Kanavoitsija

Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.

• mahtavaa
        Kanavoitsija kirjoitti:

Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.

Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %

• Jurputtaja
        mahtavaa kirjoitti:

Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %

Oletpas hauska mies... :)

• Starman

"Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta."

Mikä kumman pimeys ja orjuus? Tässähän eletään vapaassa hyvinvointivaltiossa ja ihmiset voivat paremmin kuin koskaan aiemmin historiassa, keski-ikä senkun nousee.

Tuon nesaran arvo on lähinnä hyvänä idiootinpaljastimena; jos ihminen uskoo siihen hän on...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe