Henkioppaani kertoi minulle äsken kanavoidussa viestissään että N.E.S.A.R.A. saadaan julkistettua vuonna 2011 ja päivä tulee olemaan 19.5.2011
Tämä saattaa masentaa teitä hyvät lukijat mutta ei hätää sillä salainen maailmanhallitus ja Amerikan hallitus vallankaapataan galaktisen liiton toimesta onnistuneesti vuonna 2010 keväällä. Sitä ennen on kerennyt tapahtua paljon kauheuksia... mm. Illuminati on kerennyt järjestää massiivisia terrori-iskuja ja lavastanut niitä taas al-qaidan nimiin.
George W. Bush ja Dick Cheney pääsevät Haagiin lukemaan tiilenpäitä kun aika koittaa. Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta.
N.E.S.A.R.A. julkistamispäivä
6
1210
Vastaukset
- Tollo Peloton
Ei ole mitään korrektia päivämäärää milloin N.E.S.A.R.A. päästään julkistamaan. Ainoa asia mikä on 100 % varma on se että illuminati tullaan ajamaan alas minä hetkenä hyvänsä. Minä toivon että se olisi jo huomenna. Sillä tällä orjaplaneetalla ei tarvitse kenenkään enää sen jälkeen kärsiä.
- mahtavaa
Ja amerikkalaisten kiinnelainat annetaan anteeksi, mutta ei suomalaisten prkle. Tämä aloitus siirrettäköön huuhaa-palstalle tai new age-palstalle (käytännössä sama).
- Kanavoitsija
Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.
- mahtavaa
Kanavoitsija kirjoitti:
Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.
Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %
- Jurputtaja
mahtavaa kirjoitti:
Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %
Oletpas hauska mies... :)
- Starman
"Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta."
Mikä kumman pimeys ja orjuus? Tässähän eletään vapaassa hyvinvointivaltiossa ja ihmiset voivat paremmin kuin koskaan aiemmin historiassa, keski-ikä senkun nousee.
Tuon nesaran arvo on lähinnä hyvänä idiootinpaljastimena; jos ihminen uskoo siihen hän on...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699