N.E.S.A.R.A. julkistamispäivä

Kanavoitsija

Henkioppaani kertoi minulle äsken kanavoidussa viestissään että N.E.S.A.R.A. saadaan julkistettua vuonna 2011 ja päivä tulee olemaan 19.5.2011

Tämä saattaa masentaa teitä hyvät lukijat mutta ei hätää sillä salainen maailmanhallitus ja Amerikan hallitus vallankaapataan galaktisen liiton toimesta onnistuneesti vuonna 2010 keväällä. Sitä ennen on kerennyt tapahtua paljon kauheuksia... mm. Illuminati on kerennyt järjestää massiivisia terrori-iskuja ja lavastanut niitä taas al-qaidan nimiin.

George W. Bush ja Dick Cheney pääsevät Haagiin lukemaan tiilenpäitä kun aika koittaa. Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta.

6

1185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo Peloton

      Ei ole mitään korrektia päivämäärää milloin N.E.S.A.R.A. päästään julkistamaan. Ainoa asia mikä on 100 % varma on se että illuminati tullaan ajamaan alas minä hetkenä hyvänsä. Minä toivon että se olisi jo huomenna. Sillä tällä orjaplaneetalla ei tarvitse kenenkään enää sen jälkeen kärsiä.

    • mahtavaa

      Ja amerikkalaisten kiinnelainat annetaan anteeksi, mutta ei suomalaisten prkle. Tämä aloitus siirrettäköön huuhaa-palstalle tai new age-palstalle (käytännössä sama).

      • Kanavoitsija

        Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.


      • mahtavaa
        Kanavoitsija kirjoitti:

        Herra skeptikko voi mennä ihan itse sinne tiede palstalle keskustelemaan vaikka aivojen vesihydrauliikan tiheydestä. Turha teidän on tänne tulla kerjäämään virtuaalista verta nenästänne.

        Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %


      • Jurputtaja
        mahtavaa kirjoitti:

        Haluan vaan tulla tänne aukomaan päätäni (johon ei mahdu kuin rationaalista tietoa)... Tunneälyni prosenttikerroin on 0 %

        Oletpas hauska mies... :)


    • Starman

      "Sen jälkeen maailmanne tullaan vapauttamaan viimeisen 13.000 vuoden aikana siellä vallinneesta pimeän valtakauden orjuudesta."

      Mikä kumman pimeys ja orjuus? Tässähän eletään vapaassa hyvinvointivaltiossa ja ihmiset voivat paremmin kuin koskaan aiemmin historiassa, keski-ikä senkun nousee.

      Tuon nesaran arvo on lähinnä hyvänä idiootinpaljastimena; jos ihminen uskoo siihen hän on...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe