Millanen se Spiritismi niinku on? Mitkä "säännöt" siinä on? Toimiiko ne yleensä?
Haluisin sit mielellään ihan rehellisii vastauksii, enkä mitään paskaa että "joo ja si mä hautasin itteni elävältä ja mun koira raiskas mun äiten jne..."
Spiritismi
10
1992
Vastaukset
- kysymyksiin
Kannattaa kysyä helluntailaisten palstalta. Jehovanuorison parissa kuulemma myös suosittua "kapinointia".
- kokenut kaikki tietää
Aakkoslaudan voi tehdä itse: aakkoset isoon pahviympyrään. Sitten tarvitaan pieni vesilasi, jota kuljetetaan aakkosympyrän sisässä. Lasi pitää olla sellainen, että osallistujien sormet mahtuvat siihen reunalle. Lasi on alassuin laudalla.
Mukaan tarvitaan tietysti sopivan herkkäuskoisia (siis ns. henkimaailmaan uskovia) ihmisiä, skeptikkojen kanssa lasi ei oikein tahdo liikkua. Murrosikäisten tyttöjen kanssa homma toimii yleensä hyvin, mutta liian herkkiä ei pidä ottaa joukkoon mukaan.
Huoneen pitää olla melko pimeä. Paras sää on myrskyinen (jotta ulkona ruskaa pelottavasti). Kynttilöiden lepatus lisää tunnelmaa. Vanha puutalo on parempi kuin kerrostalo. Puutaloissa narahtelee aina salaperäisesti ja pelottavasti. Tunnelma siis on tärkeä.
Pitää puhua kuiskaavalla äänellä. Kysymysten pitää olla yksinkertaisia. Viesteistä tulee sotkua, jos osallistujilla on kovin erilaisia mielipiteitä asiasta. Voimakastahtoisin yleensä saa mieleisimmän viestin.
Näillä eväillä kunnon spiritismi-istunnon pitäisi onnistua. Olen kerran nuorena ollut mukana ja jännää oli.
Mutta älkää uskoko liian tosissaan, mitä "henget" kertovat.- ...
mut millanen sen laudan siis pitäs olla? jos selittäisit viä tarkemmin, kiits ?
- tomppazz
miten niiltä hegiltä voi kysäa kysymyksiä????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- Kiw^^
Haistakaa nyt jo paska ihmiset tai minä haistatan! Ei siinä KUISKITA vaan puhutaan kovaa että henkimaailmassa kuullaan vittu! T: Joku joka uskoo TAIKAAN JA VOIMAAN!!!
- kovakalujj
Mä pelasin kerran tyttöporukassa sitä.
Tytöt oli 11-17 vuotiaita. Henki tappaa meidät ellen minä tottele käskyjä kuului päässäni ja otin housut nilkkoihin. Runkkasin jokaisen naamat täyteen mälliä ja täydestä meni, tytöt ottivat hurmiossa vastaan lämpimän spermani ja pari päätti lutkuttaa kaluani jolloin tyräytin muutamat kovat purskeet heidän suihinsa. Kyllä kelpaa pelata herkkäuskoisten teinilikkojen kanssa.- mirooo
Joo, niin kelpaa.. xD
- mulla kävi vähän sama..
juttu,kun kuulin ääniä hengiltä ja se käski vääntämään muijien suuhun paskat jumalauta kun väänsin lastit ja sitähän tuli.
- Kiw^^
Saatanan seksihullu! Kovakalujj?? Mikä vitun nimi sekin on? Onko jätkällä aina kyrpä pystyssä? Onko jätkä vetäny aineita ku on kova jöpö jokainen päivä! Miten vitussa seksi ja sun spermat liittyy spiritismiin? Vastaatko? Jos et niin OK sitten senkin kitso! Tulit hulluks heti kerralla. Mitä henki muka sano? Et PANE ne puhki vai?! No WHAT EVER senkin nilkki! hyvää jatkoa!
- kossugaara
eka vastaaja puhuu paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100