kymysyksen tynkää pukkaa, hommasin taannoin parit samettiteeret(tyyriitä prkl.!) lienevät toimivia? käteviä ovat ainakin kulettaa mukana :)
Kokemukset samettiteerestä?
6
1364
Vastaukset
- vanerimuchbetter
njaa. menit kyl tekee ihan turhan ostoksen. itse olen tehnyt 25mm vanerista omat kuvani ja hyvin teeret tulevat luokse :)
- äete
Ommeltiin yhessä anopin ja miehen kanssa teeren kuvia ja mies täytti ne uretaanilla. Hankalia ovat kuletella, mutta kevysiä. Ja taatusti toimii!
- mettamies83
Katteleppa muutama rivi alaspäin, oon siellä kyselly samettiteeren valmistusohjeita ja ihan hyviä ohjeita on tullut.
Ja jos uretaanista puhaltaa niin ei tarvi mitään ommella. Puhaltaa vaan uretaanista vähä teeren näkösen möhkäleen ja sitte vaan puukolla veisteleen. Maalin valinnassa kannattaa olla tarkka, uretaani ei kestä kaikkia maaleja. - asdf
kyllä ne sametti teeret parhaita on käyttää ja mukavin kulettaa mukana. ja ei niitä montaa tarvi ostaa. ykski riittää kuha sen vaa pistää oikeen.
- fdgg
kyllä toimivat. ite ostin tänä syksynä, eka aamuna sain 3 teertä.
- kdhkfhsfkhfsvhk
hyviä on... kannattaa laittaa jollain narulla tai rautalangalla kiinni kun teeri näyttää kelpaavan kanahavukoille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446