JUMALAUTA kun NARISEVAT, NALKUTTAVAT äijät ovat KAUHEITA!
Paitsi että eiväthän ne enää ole "äijiä" vaan NEITEJÄ!
PIRUN KAUHEAA
15
1091
Vastaukset
- jaapajaaaa
Noin kovan äijän rinnalla varmaan karukin sälli vaikuttaa neidiltä.
- ap.
Eli olen siis nainen.
Ymmärsit ilmeisesti tahallasi väärin?
No ei naurata typerä "vitsisi". - avorouva
ap. kirjoitti:
Eli olen siis nainen.
Ymmärsit ilmeisesti tahallasi väärin?
No ei naurata typerä "vitsisi".Sanna, kyllä se ymmärsi ihan oikein....
Olen kyllä samaa mieltä ko. tyyppisistä ihmisistä, mutta onko oikein käyttää "neitiä" haukkumasanana? Se ainoastaan vahvistaa stereotypioita, joita ei edes enää niin vahvasti oikeasti ole, kuten olet itsekin huomannut... - Neiti x
avorouva kirjoitti:
Sanna, kyllä se ymmärsi ihan oikein....
Olen kyllä samaa mieltä ko. tyyppisistä ihmisistä, mutta onko oikein käyttää "neitiä" haukkumasanana? Se ainoastaan vahvistaa stereotypioita, joita ei edes enää niin vahvasti oikeasti ole, kuten olet itsekin huomannut...Näin on, samaa ajattelin siitä Saarelan "akkamainen mies" kommentista. Ärsyttävää, ei esimerkiksi nuori mies, jätkä tai äijä nimityksillä ole samanlaista negatiivista kaikua. Minä ainakin olen ylpeänä neiti ja vahva, älykäs ja kaunis sellainen ;).
- miespuolisia
neitejä? Äläkä HUUDA neissä.
- scale
Eiköhän tuota testosteroniakin vielä Suomesta löydy, että älä menetä toivorikkauttas.
- myötäävä mies
Mitä vähempi testosteronia sen "neitimäisempi" mies(näitä tosin miespiireissä sanotaan useasti pilkunnussijoiksi).
Testosteronin riittävyys tekee miehestä hellän ja huomaavaisen. Riittävän testosteronitason omaavalla miehellä on varaa joustaa ja olla sovitteleva.
- YogaYin
Mikä se nyt noin risoo? Ei kai nyt kaikki miehet mitään neitejä ole. Sulla taitaa olla paha kokemus takana tai sitten pitkä ja loppujaan vetelevä parisuhde meneillään...
En ole koskaan kuullut miesten narisevan... Miltähän se kuulostaa???
Neitimäisiä tunnen pari mutta ne on hiton mukavaa juttuseuraa. Voi vapaasti jutella vaatteista, hiuksista, juoruista - kaikesta siitä hömpästä josta ei peruskundin kanssa tule niin turistua.- miehen koskaan
narisevan!!! Onnittele siinä tapuksessa itseäsi, itse potkin narisevan ukon joku aika sitten pihalle.
..itse en ainakaan muista tuollaiseen törmänneeni.
Kannattaa vaihtaa miestä, jos noin pahalta tuntuu.- natisevia
miehiä täältä pohjoisempaakin, voin kyllä lähettää pääkaupunkiseudulle jos siellä on sen lajitovereita.
- Juntti Einari Jääräpää
Kauheen kamalaa nuo narisevat ja nalkuttavat naiset !
Paitsi että ei ne enää naisia ole vaan luulevat olevansa äijiä.- siis kääntäen
terveisiä junttieinarille
- Juntti Einari Jääräpää
siis kääntäen kirjoitti:
terveisiä junttieinarille
Molemmin päin skulaa kyllä, ainakin tänä pänä :)
Terkut sinnekkin mihin sit lienee eksyvänkään ;)
ja parhaat naiset ovat sitten hyviä jätkiä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495381
- 533758
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003497- 313146
- 592894
- 592776
- 572436
- 451883