Havahduin sellaista asiaa miettimään, että mistäköhän löydän itselleni häihini kengät..? Muistini mukaan en sellaisia juhlakenkiä ole tavallisissa kenkäliikkeissä nähnyt, vai olenko väärässä? Oisko kellään vinkkiä? (ensi kesänä on häät)
Hääkengät
5
5782
Vastaukset
- noorat
Ostatko hääpuvun alan liikkeistä? Siellä on varmaan myös tietoa hääpukuusi sovista kengistä ym. pukuusi sovista "rekvisiitasta".
Tosin minut itse vihittiin maistraatissa ehkä juhlavammassa jakkupuvista, löysin kengät tavallisesta kaupasta - Betty
Riippuu siitä millaisia haet. Itse ostin kenkäni Anttilasta. Itselläni mukavuus oli valintakriteereissäni ykkösasia. Siihen kannattaa panostaa ja kengillä kävellä jo etukäteen.
Itse valitsin itselleni leveälestiset kengät, jotka ovat jalkoihini parhaimmat. Juhlakenkiä saa valkoisina varsikin keväisin marketeista ja kenkäkaupoista. Näistä paikoista voi saada oaljon edullisemmin kuin joistakin morsiusliikkeistä. Itse maksoin laadukkaista korkokengistäni 20 euroa syysalennuksesta.
Toisaalta morsiusliikkeistä on saatavilla satiinikenkiä, jotka voidaan värjätä pukuun sopivaksi.Myös kirpputoreilla ja esimerkiksi huuto.netissä myydään kerran käveltyjä hääkenkiä.
Onnea hankintaan!- niitä tarvitseva
Ihan sellaisia normaaleja, valkoisia korkokenkiä etsin. Mielellään jonkinlaisella remmillä. Täytyy keväämmällä lähteä kiertelemään anttiloita yms. liikkeitä. Kiitos vinkistä. :D
- Syksyn morsian
Minäkin löysin omani tavallisesta kenkäkaupasta alennusmyynnistä.
Ne olivat kullanväriset avokkaat, maksoivat noin 10 euroa, ja olivat kaikkein epämukavimmat kengät mihin olin koskaan törmännyt.
Onneksi tiedostin ongelman ja määrätietoisesti "ajoin niitä sisään" ennen häitä. Kostutin sisältä, pidin hampaat irvessä, kostutin lisää, pidin... Niistä tuli ihan hyvät, pystyin pitämään niitä koko päivän ilman ongelmia. Tosin kaason kassissa oli minulle vanhat kengät varoiksi, jos olisin tarvinnut myöhemmin illalla.- hattulaa
Kengät löysin tällaiselta sivustolta www.niinatar.fi niilläon kauppakin hesassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993