Oi niitä aikoja!!!
Kohtu(myoomia) ja munasarjat(terveet mut kun suvussa vikaa niin lääkäri suositteli niiden poistoa samalla. kadun hirveästi että annoin munasarjat)on lopullisesti pois. Toimenpiteestä jo 3 vuotta. Ovestin ja vagifem aiheuttaa miehelle oireilua joten niitä en voi käyttää. Lääkärit vaan suosittelee rasvojen laittoa.
Tää ulkoinen kutina ja "syyhy" vaan pahenee.
Tutkittu on moneen kertaan..olen terve!
Progynova 2mg on hormooni jota käytän.
Olisiko jollakin teistä parempaa tietoa, pitäisikö ottaa jotain luontaistuotekaupan tuotetta lisäksi??
Femisan ja K-Y kirvelee ja Aqualan ei tunnu liukasteelta.
Toivottavasti saan vinkin jonkun uuden kokeiluun joka jatkossa toisi minulle "taivaan". Uudessa suhteessa ainut ongelma...ratkaisua odotan tulevaksi!!
Paras liukastusaine?
21
22921
Vastaukset
- Juulia
Multakin poistettu sairauden takia kaikki. Joten joudun estrogeeniä käyttämään. Olin silloin vielä hedelmällisessä iässä. Sain itsekin aluksi Progynova 2 mg, joka ei sopinut ollenkaan. 5 viikkon migreeni yms. sivuoireet. Vaihdettiin Progynova 1 mg. Sit Estrogeliin ja nyt lopulta 1,5 vee sitten Estradot 50 mg laastariin. Viime mainittu sopii parhaiten. Onhkohan tuo 2 mg sullekikn liian vahva? Lähtisin ekaksi lääkkeen vaihdosta miedompaan ja sit geeli- tai laastarimuotoon. Kaikissahan jotain sivuvaikutuksia on, mutta vaihtamalla löytyy sopivampiakin.
Liukuvoidetta en ole tarvinnut koskaan, joten en siihen osaa ottaa kantaa. Mutta apteekissa osannevat neuvoa?
Antoisia hetkiä erotiikan parissa ;-)- mansikan tuoksuinen
liukastusvoide seksikaupasta. Maksoi vitosen verran ja on kestänyt vuoden jo. Aivan mainio tuote ja miellyttävän tuoksuinenkin.
- hyvä
liukastusvoide on Klick-geeli( Rfsu, Sweden)Ei ärsytä, ei kutita, eikä kirvele, ja on kaikin puolin erinomainen. Sitä saa mm Prismoista (varmaan monista muista paikoista)
Vaaleansininen putkilo, maksaa vain n 5e.- M29
hyvä tuo Klick. Muuttuu käytössä tahmaiseksi. Paras mitä olen kokeillut on ID-Glide. Testivoittaja Mens Health -lehdessä. Saa mm.
http:/www.toyheaven.fi - on hyvä
M29 kirjoitti:
hyvä tuo Klick. Muuttuu käytössä tahmaiseksi. Paras mitä olen kokeillut on ID-Glide. Testivoittaja Mens Health -lehdessä. Saa mm.
http:/www.toyheaven.fiMinä käytän Ceridal LipoLotionia. Tämä pullo on edullisempi kuin vastaava intime pullo. Ceridalia on helppo käyttää se on sumutepullossa. Laitan myös miehelleni tätä samaa, eikä ole valitellut mitään. Reilusti kun laittaa luistaa hyvin. Lääkärini suositteli minulle Ceridalia koska minulla on kuivat limakalvot. Katso googlesta lisää tästä tuotteesta.
- Ceridal
Apteekeissa myytävä Ceridal, kuivan ihon hoitoon tarkoitettu öljy on mielestäni todella loistava apu "kuivuuteen", ja erinomainen liukaste, tässä tuotteessa ei mene rahat hukkaan. Kokeile ihmeessä. Itse ostan aina sitä kerralla säästöpakkauksen, kokeile aluksi pikkupullolla, jossa suihke, voit täyttää pullon myöhemmin säästökoosta. Käytä tuotetta molempien iloksi.
- neuvosta:)
Nyt ei puutu sitten enää kuin se mies.
T: vieraileva tähti palstalla. - haluaN*
neuvosta:) kirjoitti:
Nyt ei puutu sitten enää kuin se mies.
T: vieraileva tähti palstalla.edelleen/etsin toimivaa ratkaisua.
Estradot 50mg oli jo kerran aikaisemmin mut kun uimahallin takia vaihdoin pilleriin.
Palaankin takaisin laastariin. Ceridalkin löytyy kaapistani.
Ehkä kirvelyiden syy on ollut liian kuivaa ja liian pitkä akti (½h):)) siis ihorikko.
Kaunis kiitos kaikille ja eritoten Juulia...se hyvä erotiikka jo "jotain" :))
Onneksi voimme jutella kaikesta, joten eiköhän tässäkin asiassa löydy ratkaisu. Harmillista, että se vaatii aikaa. - mummikka
haluaN* kirjoitti:
edelleen/etsin toimivaa ratkaisua.
Estradot 50mg oli jo kerran aikaisemmin mut kun uimahallin takia vaihdoin pilleriin.
Palaankin takaisin laastariin. Ceridalkin löytyy kaapistani.
Ehkä kirvelyiden syy on ollut liian kuivaa ja liian pitkä akti (½h):)) siis ihorikko.
Kaunis kiitos kaikille ja eritoten Juulia...se hyvä erotiikka jo "jotain" :))
Onneksi voimme jutella kaikesta, joten eiköhän tässäkin asiassa löydy ratkaisu. Harmillista, että se vaatii aikaa.Aspacia Feminine on ainakin täysin hajusteeton ja myrkytön tuote. Se on ns. ultrapuhdas tuote ja kotimainen. Apteekista löytynee ainakin tilaamalla.
- vaihdevuosissa
Hei, Tummeli-voide tuubissa on erinomainen liukaste. Myydään myös ruokakaupoissa. Olen itse erittäin allerginen ja kuivaihoinen, mutta tämän voiteen kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia.
- recovery
Kokeiles tätä http://www.keltainenruusu.fi/product_info.php/cPath/41_42_203/products_id/3809
totesin ite ton todella hyväksi. Luonnonvalmisteinen. - preciouslady
On K-Y jelly geeli. Löytyy minkä tahansa apteekin valikoimista, tai sitten verkkokaupasta vaikkapa täältä: http://www.internetapteekki.fi/epages/vka.sf/AU_en/?ObjectPath=/Shops/vka/Products/TE1975952
Ky Jelly on ihan ok. Jonkin verran se tuntuu kuumottavan, mikä kertonee lisääntyneestä verenkierrosta alueella. Se on toki ihan positiivinen asia, kun tarkoitus onkin saada veri kiertämään intiimialueilla. Myös City
marketista ostamani Klick on ihan hyvä. Se ei aiheuta kuumotusta. Aqualan tuntuu liian voidemaiselta ja myös kuumottaa. - mitä tiedän
**** kirjoitti:
Ky Jelly on ihan ok. Jonkin verran se tuntuu kuumottavan, mikä kertonee lisääntyneestä verenkierrosta alueella. Se on toki ihan positiivinen asia, kun tarkoitus onkin saada veri kiertämään intiimialueilla. Myös City
marketista ostamani Klick on ihan hyvä. Se ei aiheuta kuumotusta. Aqualan tuntuu liian voidemaiselta ja myös kuumottaa.noi nkolmekymppinen, hyväkroppainen ja valkohampainen mies mielellään tummat lyhyet hiukset. Tack.
- Rita82
**** kirjoitti:
marketista ostamani Klick on ihan hyvä. Se ei aiheuta kuumotusta. Aqualan tuntuu liian voidemaiselta ja myös kuumottaa.Illalla yksi Ovestinpuikko, niin kuivuus on tiessään ja on hyvä liukkari.
- jos...
Rita82 kirjoitti:
Illalla yksi Ovestinpuikko, niin kuivuus on tiessään ja on hyvä liukkari.
mies alkaakin valittaa rintojen kasvusta ym. kun penis voidellaan estrogeenilla. Onneksi Ovestin ei ole kovin vahvaa, mutta ainakin teoriassa estrogeenia voi siirtyä partneriin.
- =DDD=
jos... kirjoitti:
mies alkaakin valittaa rintojen kasvusta ym. kun penis voidellaan estrogeenilla. Onneksi Ovestin ei ole kovin vahvaa, mutta ainakin teoriassa estrogeenia voi siirtyä partneriin.
Samaa mieltä, en itsekkään laita paikallishoitoa ennen yhdyntää. Sitä varten saa hyviä liukasteita:)
- En ota hormoneja
Minulla auttaa Ceridal Intime -öljy, jota myydään apteekissa. Ja lisäksi auttoi se, että aloin käyttää vessapaperia varovaisemmin (lääkäri neuvoi!): ei saa hangata jo muutenkin ohuita limakalvoja, etteivät kuivu entisestään. Se helpotti kutinaa kovasti. Ja syön myös paljon c-vitamiinia, mikä auttaa limakalvoja.
- hyvin toimii
Tuohon voisi vielä lisätä, joka ainakin itselläni toimii. Elikkä vesipesuja vähemmän ja tilalla käytän hellävaraisia Natusan vauvanpyyhkeitä alapään puhdistukseen. Pyyhkeet jättävät mukavan puhtaan tunteen, eikä kuivata:) Tosiaankin pehmeällä vessapaperillakin vain painelemalla ja taputtamalla..
- Anonyymi
Aco Caring Glide on loistava liukkari! Saa apteekista, ei ärsytä, liukastaa tehokkaasti. Jotkut gynekologitkin käyttää tutkimuksissa.
- Anonyymi
Ihan vaan neitsyt rypsiöljyä otat huikan päivässä..hoitaa limakalvot kuntoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569