Sähköpostiosoite hakusessa

ujo tyttö

Tietääkö kukaan miten ja mistä saisi tietää jonkun henkilön sähköposti osoitteen,tai saako puhelimella lähetettyä viestiä niin ettei numero näy?
Olen tosi ujo tyttö ja haluaisin lähettää viestiä yhdelle pojalle.

8

5275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avenging.Angel
    • hillosipuli

Kännykällä et valitettavasti voi laittaa viestiä niin ettei numero näy. Voithan ostaa ärrältä prepeid-liittymän (en ole varma oikeinkirjoituksesta) ja sitten et rekisteröi sitä ja vaida puhelimeesi sellainen kortti tarvittaessa. Kiva kikka meille ujoille naisille.

• mitään

se on prepaid

• easy ac

Ujoille miehille:) hiisi kun olikin hyvä keksintö taidankin heti ostaa ja laittaa viestiä mun ex nais tuttavalle hitsi että mua jänskättää ei olla vuoteen oltu missään tekemisissä tosin se ei tiedä kuka sieltä kirjoitttelee:( mutta sehän siinä juju onkin:)

• ujo_liisa

kannattaa vaan omalla numerolla lähettää viestiä, pojat varmaan tykkää jos tietää kuka lähetti. rohkeasti vaan! :)

• King B

Lehdissä on ilmoituksia palveluista jotka tarjoavat (normaalia kovempaan tekstarihintaan) mahdollisuutta lähettää anonyymi tekstari.

Mutta miksi näin? Miksi et kerro tunteistasi kohteellesi rehellisellä avoimella tekstiviestillä? Aluksi tietysti verhotusti.

-B

• -jaX-

apinat en muista onko fi net vai com loppu

• Anupöö

Puolet viesteistä ei mene perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2612
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1292
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1027
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      922
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      864
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      839
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      764
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      740
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44