Saunassa sekoilua (m,m+n)

Illu

kihlattuni terhin pikku-sisko henna ja hänen poikakaveri sale oli menossa meidän mökille juhliin hennan 18.v synttäreitä, porukkaa oli kuulemma tulossa aikalailla joten tunsin syystäkin syvää huolta mökkimme kunnossa pysymisen puolesta, vaikka toisaalta olihan nuoriso bailannut siellä monesti aiemminkin eikä mitään maatakaatavaa ollu sattunu, sale oli kuitenkin jo mun ikäinen(25v.) joten luotin hänen pitävän "pennut" kurissa.
Valitettavasti me ei terhin kans voitu mennä juhliin mukaan sillä meidät oli kutsuttu häihin samaan aikaan ja terhi toimi kaasona bestikselleen jonka takia pois ei voinut jäädä.
viimein koitti aamu jolloin sale ja henna piti lähteä viemään mökillemme, kirosin jo itseäni "taxiksi" lupautumisesta sillä oli tulossa sika kuuma päivä ja autossa istumista oli tiedossa 380 km...!!!
tulin "appilan" pihaan jossa jo nuoret odottelikin kyytiään meinasin ajaa pihakoivuun pahki kun huomasin hennan pukeutuneen minimaalisiin valkoisiin bikineihin jotka hädintuskin peitti hennan runsaan rintavarustuksen,joita olin kuolannu nää 4 vuotta mitä "suvussa" olin ollu, hanna tuli eteen salen mennessä kiltisti taakse, eli ajaminen mökille ei loppupeleissä olisikaan niin vastenmielistä.
jonkun matkaa ajettuamme sale huikkas mua stoppaan seuraavalle huoltsikalle josta aikoi käydä ostaan matkajuomaksi siideriä, henna pyysi salea tuomaan itelleenkin matkaa ja saunaa varten juotavaa,muutaman sidun jälkeen alkoi nuorten jutustelu käydä aika ronskiksi, henna oli nyt polvillaan etupenkillä jotta sale pysty antaan hennalle kielarin kun henna oli sanojensa mukaan niin hellyyden kipee, mulla alkoi oleen sortseissani ahdasta kun hennan menosuuntaan oleva kiinteä pylly oli päänivieressä hennan olessa puoliksi takapenkillä,samassa huomasin peilistä salen pullauttaneen hennan tissit vapaaksi joita näykki ja imi vuorotellen, hennan hengitys alkoi oleen jo katkonaista ja liikeistä päätellen kiima alki nostaan päätään.
mökki tielle kääntyessäni henna istahti penkilleen,tissit edelleen paljaana oli näkevinäni pillun päällä pienen kostean alueen vaikkakin saatoin vain kuvitella, yhtäkkiä henna alkoi itse hieroon tissejään kysyen samalla mielipidettäni hänen ja terhin tissien ulkonäöstä,sillä siskokset oli niinkuin kaksmarjaa moni ei edes eroittanut tyttöjä vaikka terhi oli 2 vuotta siskoaan vanhempi,koitin änkyttää jotain yleispätevää mutta henna tivas suoraa vastausta oliko heillä kiihoittavan näköiset ja kokoiset tissit,vastattuani että kyllä oli sanoi henna huomanneensa mun joskus kuolanneen rinuksille kun hän on t-paita ja stringit päällä pyöriny kämppää ympäri, myönsin tämänkin jolloin henna kertoi joskus tirkistelleen mun ja terhin rakastelu hommia, henna oli meinannu kysyy terhiltä saisko tulla kuvaan videokameralla meitä mutta epäili terhin olevan sen verta tiukkis ja ei ollu kysyny, mua kiihotti aivan saatanasti hennan jutut, menimme mökkimme terassille levähtään matkan rasituksista ja mä korkkasin salen tarjoaman sidu pullon, henna istui mua vasta päätä terassin kaiteella ja muisteli mitä kaikkea oli nähnyt meidän tekevän, kiihoittavita oli ollu katsoo kuulemma kun terhillä oli pillussa kohtuullisen iso dildo ja mä panin toista reikää vehkeelläni, sale kertoi että hennalla on samanlainen dildo joka terhillä oli ollu pyllyssään, terhi oli kuulemma ostanut sen hennalle rippilahjaksi ja sitte opettanut hennaa sekä naapurin riikkaa miten sitä käytetään, en olis uskonu terhistä ajattelin, vaikka olinhan kerran pannu terhiä pyllyyn samaan aikaan kun yks meidän tuttava oli muna terhin suussa, henna käski mua lämmittään saunan saisin kuulemma palkaksi tulla yhtäaikaa hedän kans löylyyn ja hän voi viellä pestäkkin minut, en aikaillut tehtävääni, viimein sauna alkoi olla löylykunnossa,mua vähän nolotti tilanne mutta hennan riisuttua itsensä alastomaksi jännitys katosi, pillu oli täysin posliini jonka henna sanoi ajelevansa aina saunassa käydessään, henna toi löylyyn ladysaverin mukanaan,nosti jalat lauteille ja alkoi ajaan sänkeään, en saanut silmiäni irti hennan pillusta kun sale sanoi hennalle että levittäisi enemmän jalkojaan jotta illukin näkee sun märän pillus kunnolla, henna levitti ja kysyi multa haluanko kokeilla tuliko pillusta silee, nyökkäsin ja aloin hiveleen hennan pillua tunsin limojen liukastaneen sen pyllyä myöten, vieressäni sale runkkas itseänsä, henna pyysi että laitaisin sormen pyllyyn ja pilluun yhtäaikaa, henna huusi melkein suoraa huutoa, sale pyysi hennan mun syliin istuun ja itse alkio nuoleen hennaa pyllystä, sale käski hennan levittää pyllyään jos haluu tupla panon,ensin sai henna,sitte sale, mä halusin kans hennan pylly joten asetuin hennan taakse ja aloin jyystään spermaista reikää, laukesin melkein heti,henna voihki viellä mahallaan hieroen pyllystä valuvaa spermaa kasvoihinsa.
terhi oli kertonu hennallekin meän kimmpajutun ja pyytäny hennaa kokeileen, eka kokemus oli kun kolme serkku poikaa pani viikonlopun hennaa yhdessä ja yksitellen, siitä on kuulemma videokin jonka terhi on lainannu yksinäisten iltojen iloksi, serkuista kaks on yllättäny kerran terhin runkkaamasta itseään,terhi on kuitenki suostunu et pojat saa ktsoa loppuun näytöksen, ja kerran jälkeen päinkin runkannu poikien iloksi, silloin kun terhi oli toka kerran runkannu henna oli ottanu pojilta vuorotellen suihin,panna henna ei ollu poikien antanu mut live show oli ollu kiihoittavaa myös terhin mielestä, mulla seisoi jälleen ja hennan huomattua tämän käski hän tulla sisäänsä,sale piti hennaa nilkoista kii ja käski mun naida taas pyllyyn, pylly antoi helposti periksi ja kohta hennalla oli kolmet mällit sisällään,henna aikoi kuulemma puhua terhin mukaan seuraavan kerran ja sitte terhi saa nuolla hennan pyllyn puhtaaksi. sen näkee sit enskerralla.... totta tässä oli kaikki muu paitsi nimet,kirjoitus virheet jää korjaamatta koska mun on lähdettävä töihin, kirjoitan joskus miten kävi saatiinko terhi mukaan vai ei, sen voin kuitenkin sanoo et kokemukset joita sain tuona kesänä oli niin uskomattomia että moni antais toisen kätensä jos sais kokea saman.

12

26387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Elisa*

      muuta ei voi sanoo! Kokemuskin oli varmaan rattoisa? ;)

    • __--__

      Sunha piti vaa viedä ne mökil eikä jäädä sinne saunomaa...:)

      • joku

        illu niinku pillu


    • Plääh

      käyttämäänpisteitäkappalejakoajottatekstiäsiolisiedessuhtkohtsiedettävälukeanytenviitsinytlukeasitäkoskaseolivainyhteenpötköönkirjoitettumuttajosjatkossalaitatpisteitäsopiviinkohtiinjakäytätkappaleitaniinehkäpäsilloinjaksanlukea

      • jperk

        Ei tommosta pötköä jaksa lukee erkkikään. Saatto olla hyväkin juttu.
        Muutama kappalejako esimerkiks auttas ihan helvetisti.


      • Anonyymi

        Joo hyvä huomio. Tämän saman kaverin kirjoittelut ovat aina yhtä pötköä. Ei malta yhtään keksiessään juttuja


    • 2.mies

      Tässähän oli vinkkinä (m,m n) ihan hyvä, siitä tietää, minkälainen juttu on tulossa.

      Parempi vielä olisi ollut: (Ei isoja kirjaimia, kapplejakoa tai välimerkkejä)

      Se olisi myös palvellut lukijoita kelpo tavalla.

    • Anonyymi

      Olips dr miksva jutti

    • Anonyymi

      Kyllähän Kimppa olis kivaa touhuu m 48v jos vielä olisi nuori nainen pantavana

    • Anonyymi

      miksipitääkirjoittaayhteenpötköönkaikkiilmanvälejäjakappalejakoa!!hyvätarinavarmaanmuttaenjaksanutlukeaminäkään.

      • Anonyymi

        Spede on jo kuollut.


    • Anonyymi

      Idiootti ei osaa kirjoittaa buaahaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe