vieläkö TF toiminnassa?

oho.

joko on tullut postissa tarjouksia vaihdosta soneraan, varmaan pääsisitte ilman veloitusta kestoetuasiakkaaksi..

10

2008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjepf

      Sonerasta ja tarjosivat kytkykapulaa sieltä...:). Myyjä sanoi että nyt vielä kannattaa vaihtaa, kun on ilmaista ja toi tf:n tulevaisuus huono...että sellasta

      • tulevaisuus ennuste

        Mikä tulee olemaan soneran seuraava siirto nyt tämä viimeinen tempaus ,lopettaa tf.uusien asiakkaiden ottaminen ja samalla laitettiin oikein kunnolla riviin lyhyiden puheluiden soittajat .Mikäli en ihan väärin arvaa on jono pitkä sonerasta ulospäin.Mitä tullaan tekemään tele finlandin suhteen siinä on seuraava arvailujen paikka.Kun sonera nyt laittoi ihan outoja minimi maksuja ei voi olla ihme jos tulee joukkopako.Ne ovat huonoimmassa asemassa kenellä on pitkät sopimukset kesken,mutta niille ei nyt hinnat nousseet mutta eivät myöskään pääse ehkä tulevien muiden tarjouksien hyödyntäjiksi.Ei tarvitse olla hyvä ennustaja kun sanon että tässä kilpailussa on ehkä suurin voittaja dna ja saunis jos sitä ei suljeta.
        Sonera on menettänyt ja tulee menettämään paljon asiakkaita jotka eivät juorua pitkiä puheluita.


      • Sauna on lämmin.

        ...mutta pois koko Soneraleiristä. On nimittäin myös oikeasti asiakkaiden toiveita kunnioittaviakin vaihtoehtoja.


      • soitettu

        Mulle ei ole ainakaan kukaan soittanut eikä kukaan ole edes ilmoittanut että TF olisi lopettanut. Eli itse olen tiedot hakenut. Asiakaspalveluun soitin viimeks viikko sitten ja siellä ainakin kaikki toimi kuten ennenkin. TF on hyvä liittymä, mitäs sitä vaihtamaan ennen kuin on pakko??
        Jos Soneralta kerrotaan, että TF:n tulevaisuus on heikko, niin aivan varmasti jokaiselle käyttäjälle kerrotaan hyvissä ajoin mikäli TF loppuu kokonaan...


      • Myynnin loppu
        soitettu kirjoitti:

        Mulle ei ole ainakaan kukaan soittanut eikä kukaan ole edes ilmoittanut että TF olisi lopettanut. Eli itse olen tiedot hakenut. Asiakaspalveluun soitin viimeks viikko sitten ja siellä ainakin kaikki toimi kuten ennenkin. TF on hyvä liittymä, mitäs sitä vaihtamaan ennen kuin on pakko??
        Jos Soneralta kerrotaan, että TF:n tulevaisuus on heikko, niin aivan varmasti jokaiselle käyttäjälle kerrotaan hyvissä ajoin mikäli TF loppuu kokonaan...

        Aika myöhään tuli virallista tietoa silloin kun tf:n myynti päätettiin lopettaa ,en niinkään luottaisi tf tiedotukseen.SILLOINKIN ASIA VUODETTIIN SISÄLTÄPÄIN ENNENKUIN SE LOPPUI .


      • varmasti

        sano,että tytäryhtiön tulevaisuus huono.Taisit keksiä koko jutun.


    • hep

      ohan se TF toiminassa kun se on sama asia kun sonera.. ei se mihkään katoa.

    • pppp

      Mitä mahtaa käytännössä käydä kun asiakkaita on tarpeeksi vähän? Tf:n myynti loppui 1.4. Koko ajan asiakkaita vaihtaa liittymänsä muualle. No tämähän on yksinkertaista matematiikkaa kun asiakkaita koko ajan lähtee mutta lisää ei tule mistään, niin väistämättä asiakas määrä lähenee kokoajan lukua 0.
      Ja mitä luulette kannattaako soneran ylläpitää palveluita pienelle määrälle asiakkaita?

    • itslläni TF

      kaikki toimii edelleen eikä mikään ole muuttunut paitsi myynti on päättynyt ja siitäkin on informoitu asiakkaille!

      • Titos

        ...Sitäpaitsi nyt niiltä saa taas lisää liittymiä. Ja kaiken näköistä uutta ovat pykänneet kasaan - kyllä merkit ilmassa olisivat vähän toisenlaiset jos olisivat lopettamassa. Itse olen ainakin tyytyväinen.

        Sitten voi miettiä, jos joskus vastaisuudessa ilmoitetaan, että toiminta loppuisi. Toisaalta, operaattoritoiminta on sen verran viidakkoa, että mikä tahansa muukin toimija voisi yhtä hyvin yllättää sen kaltaisilla siirroilla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe