Katso julkaisi kuvan Mika ”Lintsi” Linnamäestä suutelemasta 2006 BB kilpailijaa Saria.
Aiemmin Litsi oli kiistänyt huhun Sarista ja Lintsistä.
Mika ”Lintsi” Linnamäen ja Sarin Pussauskuva
3
3279
Vastaukset
Sari oli mennyt keikalle jossa Mika Ja Timo olivat olleet juontamassa jotain ja siellä sari oli Lintsinkin tavannut. Tuolleen sen jostain kuulin. Ja samassa yhteydessä kai Sari oli sitten tavannut myös Timon. Radiosta kuulin puhelinhaastattelun jossa Timo kielsi olleensa se Sarin 'julkkis', mutta jossain sitten myöhemmin väitettiin että Timo olisi myöntänyt menneensä Sarin kansssa sänkyyn. Tiedä sitten...
- mutsis1
Timohan itseasiassa sanoi tuntevansa Sarin jo pitkän aikaa ja olevansa vanhoja kavereita. Timomaiseen tapaan kielsi olevansa mies jonka kanssa Sari olisi peuhannut pari päivää enenn taloon astumista, mutta lopulta pyöritteli juttu aniin että selvää vastausta oliko sellaita tapahtunut joskus ei tullut toimittajan kyselyistä huolimatta. Itse kuuntelin tuota myös autossa ja kolmasti taisin ajatella että onhan se Timo ollut ja kolmasti että ei sittenkään..
- tyhmin BB-hahmo!
BB-timo oli ja on ihan sairaan rasittava tyyppi. Kaikkien aikojen typerin BB hahmo!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227