Suosikkinne fiktiivisistä kissa-hahmoista??

Elvis.Remu

Tuli vain mieleen, kun tänäänkin tuli luettua töissä useampi Viiru ja Pesonen, että mistäs toiset kissaihmiset tykkää?? Mulla löytyy kirjahyllystä kaikki Viirut ja Pesoset Viiru-pehmolelu :) Karvinen on kyllä kans aika ehdoton...ja Shrek 2-leffassa seikkaillut saapasjalkakissa, kuin ilmetty meitin Remu-kisu :)

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse tykkään kyllä Karvisesta, se on ihan ehdoton. Mä en vielä oikein tiedä ketä toi mun kissa muistuttaa. Kovasti on leikkisä ja rakastaa pallon perässä juoksemista. Eli karvista siinä ei ole pätkääkään ei ole edes ahne eikä pulska :)

• ON:

Eli karvinen on haivan huippu!!! Toinen on mulla kans Shrek 2:n kissa, Aivan huippu!
      Toinen mun kissoista on aika lailla samanlainen kuin karvinen. Ei se muuta tee ku syö ja nukkuu:) on sillä kyllä ikääki jo 13v. Aina ku jääkaapin aukasee nii se on oottamas että mitä se sais ja jos jotaki hyvää on pöyällä ja silmä hetkeksi välttää, on kissa syömäsä ruokaa...:) Toisesta kissasta en oikee tiiä ketä se muistuttaa...

• Jerry on liian ilkeä!

Tommy!

Voi että se Jerry on aina niin ilkeä Tommylle!

Mitenkä toi voi olla lasten ohjelma?

Tommy on niin hyvä ja kiltti ja kaikkea, ja sitten se ilkeä hiiri iskee ja Tommy antaa takas, joskus - ei aina. Tommy kuitenkin saa aina köniinsä.

• Eikös se kissa ole Tom eikä Tommy, vai olenko mä nyt aivan sekasin xD

• ehdottomasti

mikään ei ole tehnyt minuun niin suurta vaikutusta
      kuin elämää suurempia kokemuksia omaava Felix-kissa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1889
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      372
      1692
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1046
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      981
    Aihe