Oli taas monttu ihan auki ja silmät hyvä ettei pullistunu päästä irti kun se muhkas jotain että muut ei siivoa kunnolla hän vaan tekee, vaikka istui sohvalla tekemättä mitään. Ulos tuo hullu, onneksi se on oikeasti saanut jo ison rangaistuksen kun nolannut itsensäå tuolla talossa niin ettei kukaan voi sitä ulkona nauramatta katsoa! Ihan oikein tuollaiselle psykopaatille!
Kaarlo äsken ihan hermona
9
1414
Vastaukset
- kale
no,sitä tarvi enää sunnuntai-illan jälkeen katsella.saa kaarlo pyöritellä silmiään ihan täällä siviili puolella,onneksi.....
Vähintään väritettyä tekstiä taasen... Voisin poistaa viestin taaas jo pelkästään tuon psykopaatti-maininnan takia, mutta olen sallinut muihinkin kohdistuvia nimittelyjä... Jotain rajaa toivoisin kyllä sinultakin kuitenkin.
Tällä hetkellä porukka makoilee makkarissa ihan levollisena ja Kaarlo höpisee mukavia muiden kanssa.- juupas
Hyvä Cesar - eikä tämä ole ironiaa!
- Nainen Hki
Kun vähän rajoittelet näitä vastauksia. Tuntuu välillä, että täällä on vain alle 15 vuotiaita antamassa mielipiteitä asukeista.
- raivohulluksi
istuessaan ulkona. Hyi helvetti että sillä on vaan kaksi paria alushousuja mukana, tosi epäsiivoton jätkä! Katsokaa vaikka sub tv:n sivuilta sen tavaraluettelo
- mielonen
Joo ja se haisee ihan kakalle :(
- kalsareita
ihana mies, haisee varmaan tosi hyvälle
- haise
mielonen kirjoitti:
Joo ja se haisee ihan kakalle :(
kun kaikki kalsarit päällä!
- ,,,,,
on epäsiivoton? Siisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237