Katsokaa kaikki maajussille morsian nyt tulevana sunnuntaina! Siinä on ex kuhmolainen Kati. Hän on ohjelmassa yks Teemun morsianehdokkaista.
Maajusille morsian
18
17731
Vastaukset
- siipeilijät
etsis katikin oikean ihmisen eikä tukien ja helpon/ilmaisen rahan perässä juoksis .prkle niin.
- vaan
tekemään raskasta työtä aamukuudesta iltamyöhään seitsemänä päivänä viikossa. Helppoa rahaa, sitähän se justiinsa on. Jos niin rassaa, niin lopeta syöminen.
- saatanan ituniska
vaan kirjoitti:
tekemään raskasta työtä aamukuudesta iltamyöhään seitsemänä päivänä viikossa. Helppoa rahaa, sitähän se justiinsa on. Jos niin rassaa, niin lopeta syöminen.
joojoojoo, muutaman tunnin per päivä paskahäntiä vahditte ja lopunaikaa tukiaislappuja täyttelette, oikeita työmyyriä.
- juupas
saatanan ituniska kirjoitti:
joojoojoo, muutaman tunnin per päivä paskahäntiä vahditte ja lopunaikaa tukiaislappuja täyttelette, oikeita työmyyriä.
Kun elämän oikein oivaltaa!
Mihinkähän käyttäisi nuo vuoristo- ja vakavien vaikeuksien tuet,pitäsköhän lähtä tästä Bahamalle taas? - sinua raukkaa,
saatanan ituniska kirjoitti:
Oletpa kateellinen maajusseille, kuitenkin
varmaan syöt joka päivä, vai? Mistä se ruoka
tulisi, jos ei kukaan töitä tekisi maalla.
Voit yrittää itsekkin maanviljelijksi.
Ja naisista olet kateellinen, et varmaan ole
löytänyt minkäänlaista morsianta, kun se asia
noin ottaa päähän.
- onpi
kuhumosta?
- Kepa
Kuhmosta kotoisin on se mustahiuksinen Kati. Se on sen Teemun ehdokkaita ja pääsikin eilen jatkoon!
- ihmeissään oon
Kepa kirjoitti:
Kuhmosta kotoisin on se mustahiuksinen Kati. Se on sen Teemun ehdokkaita ja pääsikin eilen jatkoon!
joutaapa tuon näköinen muija vaikka lehmän paskojen heittelijäksi.On se kumma että nykyiset nuoret tytöt tekevät itsensä etovan näköiseksi,tarja turustakohan ne yrittävät matkia. voi voi sentään
- kantsis..
ihmeissään oon kirjoitti:
joutaapa tuon näköinen muija vaikka lehmän paskojen heittelijäksi.On se kumma että nykyiset nuoret tytöt tekevät itsensä etovan näköiseksi,tarja turustakohan ne yrittävät matkia. voi voi sentään
Kantsis varmaan ottaa ihmisestä selvää ennen ku ulkonäön takii tääl haukutaan!tunsin kerran kyseisen katin ja kiva persoona.. ei mahda ihan oikeesti kuhmolaisilla olla muuta tekemistä ku vahata telkust näkyykö ketää ex kuhmolaista.. kateellisia pas.... kuhmo täynnä!!!!!!!!!
- HELLOU!
kantsis.. kirjoitti:
Kantsis varmaan ottaa ihmisestä selvää ennen ku ulkonäön takii tääl haukutaan!tunsin kerran kyseisen katin ja kiva persoona.. ei mahda ihan oikeesti kuhmolaisilla olla muuta tekemistä ku vahata telkust näkyykö ketää ex kuhmolaista.. kateellisia pas.... kuhmo täynnä!!!!!!!!!
TÄS TEILLE PALJASTUS. KATI TIETOJENI MUKAAN ASUU SEN MAAJUSSIN KANSSA TÄLLÄ HETKELLÄ. ET SEMMOSTA
- taisi olla
kantsis.. kirjoitti:
kyse siitä ettei kirjoittaja tykkää katin "tyylistä". Yllätyskö tuo, eihän Kuhmossa koskaan ole hyväksytty mitään erikoisempaa.
- Mää vaan
taisi olla kirjoitti:
kyse siitä ettei kirjoittaja tykkää katin "tyylistä". Yllätyskö tuo, eihän Kuhmossa koskaan ole hyväksytty mitään erikoisempaa.
Jos tuo on erikoista ni johan on vittu... nykyään joka toinen näyttää tuon näköselta. On se vaan tosiaan kauneus katsojan silmissä.
- Sormen heristelijä
Mää vaan kirjoitti:
Jos tuo on erikoista ni johan on vittu... nykyään joka toinen näyttää tuon näköselta. On se vaan tosiaan kauneus katsojan silmissä.
Annetaanpa ihmisten olla juuri sellaisia niinkuin ovat itsekukin. Miksi sen pitäisi ulkopuolisia häiritä ? Sen pitäisi olla rikkaus että voi elää toteuttamalla omia ihanteitaan. Suvaitsevaisuutta erilaisuuteen, ei jokaista voi/pidä samaan muottiin puristaa. Mutta tuohon kielenkäyttöön puuttuisin täällä, se paljastaa vaan kirjoittajasta itsestään paljon.
- se kati
metallimiehelle käy. Maajussista en tiedä. Jussilla on ainakin huonoin kvaliteetti. Alan ymmärtää talibaneja, jotka vaativat naisilta burkhan käyttöä. Olisi tarvetta täälläkin.
Olen varma , että se mehiläis heppu on lopun ikäsä vanha poika. Ihmettelen kovasti miekkosen käytöstä, ja vielä tv:ssä. Minnuu aineski hävettäs tollanen toiminta. Ootan ku tytöt aukasee sanaisen arkkunsa, niin uskoakseni se miekkonen kuulla jotain tosiasioita. Suomessa on muistaakseni orjuutus kielletty. Ja vaikka se ois testaus. Ei tolleen mielestäni sitä voi tehdä.
- Hyvä nimi
Mehiläisheppu on tyypillinen savolaisukko,
vanhanaikainen, pihi ja kiero, ei arvosta
naisia ollenkaan, mutta työ-orja pitäisi saada.
Ei ihme että Virolainen Eva on lähtenyt
naapurin kollin matkaan - paksupohjeanja
Hyvä nimi kirjoitti:
Mehiläisheppu on tyypillinen savolaisukko,
vanhanaikainen, pihi ja kiero, ei arvosta
naisia ollenkaan, mutta työ-orja pitäisi saada.
Ei ihme että Virolainen Eva on lähtenyt
naapurin kollin matkaanhunajajussi on miesten mies minun makuun
- siunatut hullut
joko on ana ilmoittautunu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106